Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
2 results
Search Results
Item Цифровізація податкового адміністрування як складова трансформації системи державного управління(Сумський державний університет, 2024) Опанасюк, Юлія Анатоліївна; Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Гончарова, О.В.Діджиталізація податкового адміністрування є ключовим інструментом для зменшення тіньової економіки, спрощення взаємодії платників податків із владою та підвищення прозорості процесів. Використання електронних систем, автоматизація процедур та впровадження інноваційних технологій, таких як штучний інтелект і блокчейн, сприяють зниженню витрат, покращенню якості обслуговування платників податків і зміцненню довіри до державних інститутів. Оскільки діджиталізація податкової системи є пріоритетом для України, дослідження й удосконалення методів податкового адміністрування має важливе значення для підвищення ефективності податкової політики.Item Розвиток когнітивних здібностей учнів на уроках англійської мови засобами гри слів "каламбур"(Київський національний лінгвістичний університет, 2020) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna; Гончарова, О.В.У статті окреслено важливість розвитку когнітивних здібностей на уроках англійської мови з метою формування лінгвістичної компетентності учнів. Дослідження, метою якого є пошук нових технологій формування пізнавальних здібностей, виконано на основі положень теорії когнітивного розвитку людини. Розглянуто взаємозв’язок процесу опанування іноземної мови та когнітивних навичок. Наголошується на доцільності впровадження в навчання ігрової діяльності заради всебічного пізнання іншомовної культури. У статті розглядаються прояви гри у парадигмі лінгвістики, психолінгвістики, когнітивної психології та методики навчання іноземних мов (“мовна гра”, “гра слів”, “каламбур”). Представлено різні варіації використання гри слів на уроках англійської з метою розвитку пізнавальних здібностей, лексичних і фонологічних навичок учнів, а також формування в них соціолінгвістичної компетентності.