Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Цифровізація податкового адміністрування як складова трансформації системи державного управління
    (Сумський державний університет, 2024) Опанасюк, Юлія Анатоліївна; Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Гончарова, О.В.
    Діджиталізація податкового адміністрування є ключовим інструментом для зменшення тіньової економіки, спрощення взаємодії платників податків із владою та підвищення прозорості процесів. Використання електронних систем, автоматизація процедур та впровадження інноваційних технологій, таких як штучний інтелект і блокчейн, сприяють зниженню витрат, покращенню якості обслуговування платників податків і зміцненню довіри до державних інститутів. Оскільки діджиталізація податкової системи є пріоритетом для України, дослідження й удосконалення методів податкового адміністрування має важливе значення для підвищення ефективності податкової політики.
  • Item
    Розвиток когнітивних здібностей учнів на уроках англійської мови засобами гри слів "каламбур"
    (Київський національний лінгвістичний університет, 2020) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna; Гончарова, О.В.
    У статті окреслено важливість розвитку когнітивних здібностей на уроках англійської мови з метою формування лінгвістичної компетентності учнів. Дослідження, метою якого є пошук нових технологій формування пізнавальних здібностей, виконано на основі положень теорії когнітивного розвитку людини. Розглянуто взаємозв’язок процесу опанування іноземної мови та когнітивних навичок. Наголошується на доцільності впровадження в навчання ігрової діяльності заради всебічного пізнання іншомовної культури. У статті розглядаються прояви гри у парадигмі лінгвістики, психолінгвістики, когнітивної психології та методики навчання іноземних мов (“мовна гра”, “гра слів”, “каламбур”). Представлено різні варіації використання гри слів на уроках англійської з метою розвитку пізнавальних здібностей, лексичних і фонологічних навичок учнів, а також формування в них соціолінгвістичної компетентності.