Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
8 results
Search Results
Item Шляхи забезпечення максимальної результативності використання засобів ППФП(Сумський державний університет, 2020) Долгова, Наталія Олександрівна; Долгова, Наталия Александровна; Dolgova, Nataliia OleksandrivnaВступ. ППФП є спеціалізованим видом фізичного виховання у ЗВО, який здійснюється в узгодженості з особливостями і вимогами до майбутньої професії. Більшість видів професійної діяльності передбачають розумову працю, яка виконується сидячі та в умовах малої рухової активності при тривалому збереженні одноманітної статичної пози. Це призводить до виникнення умов для зниження активної працездатності, підвищеної втомлюваності і та суттєво погіршує самопочуття людини[1; 2]. Різні напрями підготовки спеціалістів характеризуються як загальною подібністю, так й відмінністю між спеціальностями (навіть одного напряму), специфічними професійними вимогами до різних напрямів підготовки, які повинні враховуватися при розробці системи ППФП у ЗВО. Мета дослідження. Визначити практичну забезпеченість максимальної результативності використання засобів ППФП для досягнення професіонального довголіття.Item Професійно-прикладне значення фізичного виховання у фаховій підготовці студентів спеціальності «Інформатика»(Сумський державний університет, 2019) Долгова, Наталія Олександрівна; Долгова, Наталия Александровна; Dolgova, Nataliia Oleksandrivna; Федорчак, А.Ф.В останні десятиліття комп’ютеризація охопила практично всі сфери життєдіяльності людини. Зрозумілий інтерес до професій, що пов’язані з обчислювальною технікою й автоматизованими системами. Натомість цей вид професійної діяльності передбачає переважно розумову працю, яка протікає в умовах малої рухової активності при тривалому збереженні статичної одноманітної пози. Це призводить до виникнення умов для підвищеної втомлюваності, зниження працездатності і погіршення самопочуття. У зв’язку з цим до студентів, які навчаються на спеціальності «Інформатика» та обчислювальної техніки, пред’являються підвищені вимоги до рівня розвитку окремих фізичних якостей і психофізіологічних властивостей організму, які сприяють більш ефективному виконанню професійної діяльності. Професійно-прикладна фізична підготовка представляє собою спеціалізований вид фізичного виховання, який здійснюється в узгодженості з вимогами і особливостями майбутньої професії. Вітчизняні науковці зазначають, що ППФП істотно впливає на підвищення якості професійного навчання і скорочення терміну опанування професійних навичок. Мета – дослідити необхідність професійно-прикладної фізичної підготовки студентів спеціальності «Інформатика» та її вплив на подальший професійний розвиток фахівця.Item До питання системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів(Сумський державний університет, 2017) Долгова, Наталія Олександрівна; Долгова, Наталия Александровна; Dolgova, Nataliia Oleksandrivna; Михайліченко, К.В.Недоліком теоретичного прикладної фізичної підготовки є відсутність необхідної чіткості при використанні понятійного апарату і можливостей визначити, до якої міри можна вивчити і пізнати професійно-прикладну фізичну підготовку з позицій системного підходу. На сьогодні не існує системного підходу у вигляді суворої методологічної концепції. Він виконує свої евристичні функції, не пов’язаний сукупністю пізнавальних принципів, основна суть яких – відповідна орієнтація на конкретні дослідження. Ця орієнтація здійснюється двояко [1; 2].Item Емпіричне дослідження сучасного стану фізичного виховання та спорту в університеті Марії Кюрі-Склодовської(Сумський державний університет, 2014) Долгова, Наталія Олександрівна; Долгова, Наталия Александровна; Dolgova, Nataliia OleksandrivnaУпродовж останніх років інтенсивні інтеграційні процеси в міжнародному освітньому середовищі зумовлюють зростання інтересу вітчизняних дослідників до вивчення позитивних досягнень і недоліків освітніх систем різних країн з метою їх взаємозбагачення. Використання емпіричних методів є необхідною базою для здійснення порівняльно-педагогічного дослідження, зокрема інтерв’ю, бесід, включеного спостереження, вивчення продуктів діяльності,електронного листування тощо.Item Хореографічні заняття у процесі фізичного виховання студентів польських університетів(Сумський державний університет, 2015) Долгова, Наталія Олександрівна; Долгова, Наталия Александровна; Dolgova, Nataliia OleksandrivnaВ умовах реформування університетської освіти в Україні постає нагальна потреба приведення навчально-виховної діяльності навчальних закладів у відповідність до завдань реалізації головних моральних та національних принципів Української держави, забезпечення єдності свідомості, любові до національної культури у професійно-соціальній сфері життєдіяльності майбутнього покоління. Проблеми національного виховання молоді постійно перебувають у центрі уваги педагогів, соціальних працівників, громадських та політичних діячів.Item Характеристика організації спортивного життя студентів політехнічних університетів Польщі(Сумський державний університет, 2016) Овчинніков, І.І.; Долгова, Наталія Олександрівна; Долгова, Наталия Александровна; Dolgova, Nataliia Oleksandrivna; Малигін, Анатолій Олександрович; Малыгин, Анатолий Александрович; Malyhin, Anatolii OleksandrovychАкадемічний Спортивний Союз (Akademicki Zwiazek Sportowy, AZS) – це студентська спортивна організація. Головною метою організації є розвиток фізичного виховання, сприяння здоровому образу життя та виховання молоді у атмосфері спорту і фізичної активності. На сьогодні ACC є найбільшою організацією, яка займається спортивним розвитком молоді у академічному середовищі Польщі. Членами організації являються більш ніж 50 тисяч людей в більш ніж 200 вишах. Члени ACC займаються більш ніж 30 видами спорту, а 25% складу національної спортивної команди Польщі складають члени цієї організації. Основною організаційною одиницею ACC є студентські клуби.Item Фізичне виховання та спорт в курикулумі університетів Польщі та України: компаративний аналіз(Сумський державний університет, 2012) Долгова, Наталія Олександрівна; Долгова, Наталия Александровна; Dolgova, Nataliia OleksandrivnaСучасні навчальні програми з ФВ повинні сприяти зацікавленості студентів у заняттях ФВ і спортом та їх результатах, забезпечувати свідомий вибір та індивідуальність занять, диференціацію фізичних навантажень з урахуванням індивідуальних особливостей організму людини. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30616Item Новітні технології організації фізичного виховання: досвід Польщі(Видавництво СумДУ, 2011) Долгова, Наталія Олександрівна; Долгова, Наталия Александровна; Dolgova, Nataliia Oleksandrivna