Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
3 results
Search Results
Item Comparative characteristics of the managerial and economic aspects of digital business transformation(ВД «Гельветика», 2023) Завражний, Костянтин Юрійович; Завражный, Константин Юрьевич; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych; Кулик, Анжеліка Костянтинівна; Кулик, Анжелика Константиновна; Kulyk, Anzhelika KostiantynivnaЦифрова трансформація є ключовим елементом сучасного бізнесу, що впливає на його управління та економічний розвиток. Стаття присвячена аналізу сутності та важливості цифрової трансформації в контексті управлінських та економічних аспектів. Досліджено ключові фактори та прояви цифрової трансформації в бізнес-середовищі, зокрема її вплив на бізнес-моделі, внутрішні робочі процеси та взаємодію зі споживачами. Визначено, що нові цифрові платформи та сервіси можуть створювати інноваційні шляхи для генерації прибутку та залучення нових клієнтів. Стаття акцентує увагу на стратегічному плануванні як необхідному етапі перед реалізацією цифрової трансформації. Перед впровадженням цифрових ініціатив надзвичайно важливо провести аналіз, чітко визначити цілі та завдання, а також зрозуміти, як вони будуть інтегруватися у загальну стратегію розвитку компанії. Дослідження підтвердило, що керівництво відіграє критичну роль у процесі впровадження технологічних ініціатив. Ефективний внесок керівництва полягає у його активному включенні в цей процес, сприянні ухваленню обґрунтованих стратегічних рішень та наданні необхідних ресурсів для успішної реалізації ініціатив. Стаття наголошує, що успішна цифрова трансформація вимагає не лише технологічних змін, але й культурних, корпоративна культура повинна бути спрямована на прийняття змін та готовність до адаптації до нового цифрового середовища. Дослідження показує, що успіх впровадження цифрових ініціатив вимагає від співробітників розвитку нових навичок, а також гнучкості та готовності до постійних змін, це стосується не лише ІТ-спеціалістів, а й усіх рівнів персоналу. Стаття підкреслює значущість співпраці та партнерства у сучасному бізнесі під час цифрової трансформації, наголошує на можливостях використання цифрових технологій для збільшення обсягів взаємодії з партнерами та підвищення ефективності бізнес-процесів.Item Аналіз актуальних напрямів цифрової трансформації(Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023) Завражний, Костянтин Юрійович; Завражный, Константин Юрьевич; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych; Кулик, Анжеліка Костянтинівна; Кулик, Анжелика Константиновна; Kulyk, Anzhelika KostiantynivnaСтаття присвячена вивченню напрямів цифрової трансформації на поточному етапі економічного розвитку з метою визначення оптимальних шляхів для покращення бізнес-моделей та здобуття конкурентної переваги у короткостроковій та стратегічній перспективі. Дослідження включає аналіз категорій участі у дистанційній роботі та основних напрямів і технологій цифрової трансформації бізнесу. Результати дослідження підкреслюють важливість зосередження на категоріях участі у дистанційній роботі для ефективного використання робочого часу та успішного впровадження сучасних елементів у бізнес-модель. Основними напрямами цифрової трансформації є гіперавтоматизація, гібридна модель робочого місця, цифровий банкінг, 5G технології, застосування штучного інтелекту (AI) та Web 3.0. Взаємодія між цими напрямами визначає перспективи успіху впровадження цифрових інновацій. Дослідження показує, що компанії, які почнуть впроваджувати зміни у корпоративну культуру та застосовувати цифрову трансформацію на ранніх стадіях, будуть активніше рухатися у напрямку стратегічного розвитку та досягнення успіху.Item Сonceptual model of implementation of digital transformations in communication business processes of industrial enterprises(ПолтНТУ ім. Юрія Кондратюка, 2020) Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Завражний, Костянтин Юрійович; Завражный, Константин Юрьевич; Zavrazhnyi, Kostiantyn YuriiovychРозглядається проблема імплементації цифрових трансформацій у комунікаційні бізнес-процеси промислових підприємств. Окреслені вимоги, які постають перед вітчизняними промисловими підприємствами в умовах глобалізації світових ринків, сформульовані напрямки трансформаційних змін та систематизовані передумови трансформацій комунікаційних бізнес-процесів промислових підприємств. Запропоновано авторську концептуальну модель імплементації цифрових трансформацій у комунікаційні бізнес-процеси промислових підприємств, яка включає три блоки. У першому блоці представлені детермінанти та принципові основи проведення концептуальних змін. У другому блоці подані потенційні можливості підприємства. Сформульовані з урахуванням обмежувальних чинників першого блоку місія, цілі й стратегії підприємства реалізуються у бізнес-процесах на рівні структурних підрозділів з використанням наявних ресурсів підприємства. У третьому блоці деталізований практичний інструментарій імплементації цифрових трансформацій у комунікаційні бізнес-процеси промислових підприємств, який включає: 1) інструментарій оцінки комунікаційних бізнес-процесів; 2) конкретні напрямки впровадження інформаційних технологій у комунікаційні бізнес-процеси (у т.ч.: нові технології обробки інформації; розумні системи; розробка програмного забезпечення; нові комунікаційні технології; автоматизація виробничих процесів; ІТ аутсорсинг); 3) модель інтеграції цифрових трансформацій у бізнес-процеси. Застосування даної концептуальної моделі промисловими підприємствами на практиці дозволить формалізувати процеси впровадження цифрових трансформацій у їх діяльність в цілому та конкретизувати напрямки цифровізації комунікаційних бізнес-процесів зокрема.