Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Промоція компаній автомобільної індустрії у соціальних мережах: основні етапи та інструменти
    (Сумський державний університет, 2022) Здойма, А.Д.
    Актуальність теми роботи полягає в необхідності обґрунтування правильної побудови алгоритму просування бізнесу в через соціальні мережі. Метою кваліфікаційної роботи є визначення ефективного набору інструментів маркетингу в соціальних мережах на прикладі місцевого автомайданчика Autopoint. Завданням роботи є визначення ефективних інструментів просування в соціальних мережах для вторинних автомобілів та послуг пов’язаних з ними; побудова логічної послідовності впровадження алгоритму просування; Об’єктом дослідження є локальна компанія з імпорту автомобілів з Європи та продажем на власному майданчику в м. Суми – Autopoint. Наукова новизна дослідження: систематизовано та побудовано алгоритм впровадження просування для компаній, котрі пов’язані з вторинним автомобільним ринком України. Практична значущість дослідження полягає у побудові практичного алгоритму впровадження маркетингу в соціальних мережах для автомайданчика Autopoint. Додатково визначено нові методи просування, котрі не є типовими для такої сфери бізнесу. У першому розділі розглянуто загальний стан світового ринку нових автомобілів, його основних виробників та найбільші ринки. Завдяки цьому можна сформувати загальне враження про автомобільну сферу. Також в підрозділах проаналізовано стан первинного та вторинного ринків автомобілів України. При перегляді інформації можна побачити вплив зовнішніх факторів та війни на попит українців щодо автомобілів. У другому розділі визначено маркетингове середовище компанії Autopoint та побудоване підґрунтя для використання соціальних мереж компанією. У третьому розділі проведена робота по безпосередньому створенні алгоритму просування Autopoint в соціальних мережах. Також в деяких підрозділах можна детально дізнатися про альтернативні методи просування.
  • Item
    Digital-маркетинг: основні тенденції та перспективи розвитку
    (Сумський державний університет, 2021) Здойма, А.Д.
    Актуальність теми роботи полягає в необхідності наукового обґрунтування використання інтернет-маркетингу в умовах обмеженої економічної діяльності. Метою бакалаврської роботи є визначення та побудова правильно структури впровадження інструментів інтернет-маркетингу на прикладі кафедри СумДУ. Завданням бакалаврської роботи буде визначення основних інструментів інтернет-маркетингу для кафедри маркетингу; побудова логічної послідовності впровадження інструментів; обґрунтування правильності побудованого алгоритму впровадженні складових Digital-маркетингу; визначення фінансових та часових ресурсів на впровадження; визначення, розподіл та мінімізація всіх можливих ризиків пов’язаних з використанням інтернет-маркетингу.