Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 50
  • Item
    Mетодичні аспекти діагностики маркетингової політики розподілу підприємства
    (Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji, 2017) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna
    Визначено, що маркетингова політика розподілу поширюється на всі види діяльності підприємства і об'єднує галузі постачання, виробництва і розподілу. Також запропоновано етапи діагностики маркетингової політики розподілу на підприємстві. До них відносяться: 1) аналіз факторів внутрішнього і зовнішнього середовища; 2) аналіз внутрішньої системи маркетингової політики розподілу на підприємстві; 3) виявлення ризиків продажів, які впливають або можуть вплинути на маркетингову політику розподілу.
  • Item
    Біржі об'єктів права інтелектуальної власності
    (Сумський державний університет, 2017) Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna
    Біржі об’єктів права інтелектуальної власності є одним із механізмів комерціалізації прав на інтелектуальну працю. Під біржою об’єктів права інтелектуальної власності (ОІВ) слід розуміти установу, яка здійснює посередницькі функції між власниками об’єктів права інтелектуальної власності (ІВ) й споживачами цих об’єктів ІВ (фізичними, юридичними особами) в процесі купівлі-продажу нематеріальних активів, збирає, систематизує і надає інформацію про об’єкти права інтелектуальної власності в різних галузях, сприяє втіленню нематеріальних активів в життя.
  • Item
    Вплив упаковки на вибір споживачів
    (Сумський державний університет, 2016) Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Кормілець, В.О.
    Створюючи товари, виробники перш за все орієнтується на максимальне задоволення потреб спожива, намагаючись створити привабливість на всіх рівнях товару. Товари, схожі за задумом можуть суттєво відрізнятися завдяки відмінностям на рівні складу або матеріалів виконання, дизайну упаковки, додаткових послуг, системи розповсюдження та сутності рекламного звернення. Всі ці засоби диференціації використовуються з метою впливу на вибір споживачів.
  • Item
    Технології просування продуктів інтелектуальної праці та інформаційних товарів в Інтернеті
    (Ткачов О.О., 2016) Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna
    Internet дає змогу інтенсифікувати процес обслуговування потенційних клієнтів, без зайвих витрат надаючи їм необхідний сервіс. Internet не тільки відкриває перед підприємством можливість ефективно організувати зворотній зв’язок зі споживачем і оперативно вивчити поточний попит на продукти інтелектуальної праці та інформаційні товари, але і гнучко змінювати власні маркетингові плани та рекламні проекти відповідно до ситуації ззовні підприємства.
  • Item
    Краудфандинг як інноваційний інструмент фінансування проектів
    (Сумський державний університет, 2015) Молибог, М.А.; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna
    Сучасний розвиток підприємницької діяльності в Україні характеризується введенням великої кількості інноваційних методів управління, викликаних конкуренцією та та новими способами ведення бізнесу (стартапи, мережевий маркетинг, малий бізнес та ін.).
  • Item
    Ринок знань як рушійна сила розвитку
    (Сумський державний університет, 2015) Каптілова, В.І.; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna
    Сучасні тенденції розвитку багатьох країн свідчать про те, що використання знань та інформації стає все більш актуальним для багатьох підприємств, організацій та країни в цілому. Високий рівень розвитку економіки зумовлюється якісним та достатнім володінням знань і використанням їх для покращення життєдіяльності суспільства та країни в цілому. Тобто якщо країна володіє недостатніми знаннями, то і її економіка знаходиться на низькому рівні,а якщо вона володіє знаннями і використовує їх для виробництва нової продукції, розвитку технологій, то економіка і країна буде економічно розвинута та конкурентоспроможна.
  • Item
    Бізнес-інкубатор в ІТ індустрії
    (Сумський державний університет, 2015) Білан, М.І.; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna
    Бізнес-інкубатори – важлива частина для малого підприємництва в Україні. Така система ведення бізнесу дає можливість кожному спробувати свої можливості при наявному бажанні, ідеї майбутнього бізнесу та готового бізнес-плану. В такому аспекті головним завданням бізнес-інкубатора полягає в сприянні та наданні допомоги на всіх етапах створення фірми, до того часу, коли бізнес не зможе покинути інкубатор та працювати самостійно.
  • Item
    Дослідження та аналіз бренду компанії NIKE
    (Сумський державний університет, 2015) Конопленко, Т.О.; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna
    Важко переоцінити роль брендингу у виведенні та просуванні товару на ринку. Саме бренд ідентифікує товар із його товаровиробником, формує імідж та є запорукою якості. Політика брендингу, починаючи від створення товару й продовжуючи його існуванням на ринку, є важливою складовою маркетингової діяльності провідних товаровиробників. Для товаровиробника досягнути лояльності та стійкої прихильності споживачів до свого товару – головне завдання його політики брендингу.
  • Item
    Аналіз бренду Київського заводу шампанських вин «Столичний»
    (Сумський державний університет, 2015) Іванова, Т.Є.; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna
    Ринок алкогольної продукції України наповнений значною кількістю виробників, котрі кожного дня намагаються вийти у лідери шляхом застосування незвичайних маркетингових заходів. Просування алкогольної продукції на ринку має певні обмеження – заборона явної демонстрації продукту на телебаченні, радіо та у друкованих виданнях. Тому боротьба відбувається за допомогою брендів.
  • Item
    Аналіз бренду «РetroSoroka»
    (Сумський державний університет, 2015) Бреус, О.С.; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna
    В сьогоднішніх умовах жорсткої конкуренції на ринку питання брендингу є дуже актуальним, адже він є одним із ефективних способів формування стратегічних конкурентних переваг на майбутнє перед іншими виробниками за рахунок лояльності і прихильності споживачів. Для того щоб дати оцінку будь-якому бренду, необхідно визначити цільову аудиторію продукції, проаналізувати конкурентів та ситуацію на ринку, оцінити позиціонування бренду і т.д.