Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
4 results
Search Results
Item Digital marketing for small and medium business(Sumy State University, 2021) Ponyrko, I.; Ус, Яна Олександрівна; Ус, Яна Александровна; Us, Yana Oleksandrivna; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Квілінський, Олексій Станіславович; Квилинский, Алексей Станиславович; Kwilinski, AleksyПоточний бізнес більше використовує інструменти цифрового маркетингу. У свою чергу, традиційні залишаються позаду. Доречно підкреслити, що цифровий маркетинг допомагає підприємствам досягти максимальної віддачі від інвестицій. Крім того, завдяки застосуванню нових високоефективних методів, таких як таргетована реклама, вплив на потенційних споживачів збільшився, а витрати знизилися. У результаті малий і середній бізнес може швидко розростатися.Item Порівняльний аналіз рівня транспарентності бюджетного процесу в Україні та світі(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2023) Захаркін, Олексій Олександрович; Захаркин, Алексей Александрович; Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych; Квілінський, Олексій Станіславович; Квилинский, Алексей Станиславович; Kwilinski, Aleksy; Чухно, Р.Ю.Дана стаття присвячена питанням забезпечення транспарентності публічних фінансів, а саме їх ключової ланки – бюджетної системи. Визначено, що питання публічності і прозорості в бюджетному процесі є важливим фактором, що сприяє підвищенню ефективності бюджетної системи країни. Розглянуто методологічні підходи до оцінювання рівня транспарентності бюджетного процесу, що використовує в своїй діяльності провідна світова організація International Budget Partnership, метою якої є сприяння більш відповідальному, ефективному та справедливому управлінню державними коштами. Проаналізовано складові дослідницького інструменту Open Budget Survey, який використовує дана організація у своїх дослідженнях транспарентності бюджетного процесу по всьому світу. Визначено тенденції та динаміку зміни складових цього інструменту щодо бюджетного процесу в Україні. За результатами роботи зроблено відповідні висновки та окреслено перспективи подальших досліджень у цьому напрямку.Item Digital marketing for small and medium business(Сумський державний університет, 2021) Ponyrko, I.; Ус, Яна Олександрівна; Ус, Яна Александровна; Us, Yana Oleksandrivna; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Квілінський, Олексій Станіславович; Квилинский, Алексей Станиславович; Kwilinski, AleksyTargeted advertising is defined as advertising on social networks such as Facebook or Instagram. It stands to note that it provides an accurate display of advertising. Thus, it has a more significant impact on the loyalty of potential consumers. The absence of territorial restrictions, active involvement of consumers in interaction with the brand and easy access to the resource allows reaching more consumers and reduce the advertising cost.Item The role of modern information technologies in the enterprise marketing activity(Сумський державний університет, 2021) Usok, M.; Ус, Яна Олександрівна; Ус, Яна Александровна; Us, Yana Oleksandrivna; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Квілінський, Олексій Станіславович; Квилинский, Алексей Станиславович; Kwilinski, AleksyInformation technology's spread and rapid development are caused by the need to improve enterprise policy, including marketing. It stands to note that technology is understood as a set of methods and tools to achieve the desired result. The systematization of scientific sources showed that information technology is understood as a set of methods, processes, tools, and technical means which create a technological chain that provides collection, storage, processing, dissemination, and use of information. To provide marketing managers with the necessary information, companies implement marketing information systems.