Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 101
  • Item
    Students’ professional development via foreign languages learning
    (Сумський державний університет, 2023) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Професійна культура майбутніх спеціалістів має велике значення в процесі формування особистості. Вивчення/викладання іноземної мови необхідно розглядати крізь призму їх професійної діяльності. Тому викладач повинен допомогти першокурсникам у професійній адаптації, з одного боку, а з іншого – у вивченні іноземної мови. Крім того, викладач повинен надати магістрантам практично орієнтовані матеріали, які стануть у нагоді їм у майбутньому. У такому випадку студенти вивчатимуть будь-яку іноземну мову не тому, що їм це потрібно, а тому, що їм це дійсно цікаво.
  • Item
    Intercultural Communication Skills as an International Tool for the Development of English-Language Communicative Competencies
    (Sciedu Press, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Kostyrya, I.; Biletska, O.; Shevchenko, M.; Lastovskyi, V.; Mishchenko, A.
    Мета цього експериментального дослідження полягала в тому, щоб з'ясувати, чи можна використовувати навички міжкультурного спілкування як інструмент розвитку комунікативних англомовних компетенцій. Для цього використовувався досвід трьох країн: Нідерландів, Сінгапуру та Бельгії. Населення цих країн має високий рівень володіння англійською як іноземною. У ході дослідження було проведено педагогічний експеримент. Проведено опитування 137 учасників експерименту. Результати обробляли математичними методами дисперсійного аналізу, коефіцієнту Коена та критерію Пірсона. Також використовувалося програмне забезпечення статистики. Виявлено, що використання таких методів навчання англійської мови як перегляд англомовних фільмів, читання англомовних художніх творів мовою оригіналу сприяє розвитку навичок міжкультурної комунікації. Ефективна участь у живому спілкуванні студентів з англомовними іноземними однокласниками та віртуальний обмін. Однак найкращих результатів можна досягти, послідовно застосовуючи ці три методи. Дослідження показало, що використовувані методи навчання, які сприяли розвитку навичок міжкультурного спілкування, також позитивно вплинули на розвиток англомовних комунікативних компетенцій. Встановлений зв'язок дає підстави стверджувати, що навички міжкультурної комунікації можна використовувати як інструмент розвитку англомовних комунікативних компетенцій. Подальші дослідження мають бути зосереджені на пошуку способів оптимізації навчальних програм, пошуку ефективних методів та орієнтації учасників на розвиток навичок міжкультурного спілкування.
  • Item
    Pragmatic functions of repetitions in newspaper informational texts
    (Національний університет "Острозька академія", 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Стаття продовжує низку публікацій, присвячених теорії тексту. Авторка розглядає прагматичні функції повторів в інформаційних газетних текстах, а саме – в англомовних повідомленнях про погоду газети “The Washington Times”. Досягненню зазначеної мети підпорядковано вирішення наступних конкретних завдань: охарактеризувати елементи надмірності в газетних синоптичних текстах та виявити особливості повтору в зазначених текстах. Крім того, аналізуються поняття інформації, надмірності та компресії. Інформаційні газетні тексти знаходяться у сфері особливої уваги лінгвістів завдяки посиленню та розширенню впливу ЗМІ та нових інформаційних технологій на сучасне суспільство. Актуальність роботи визначається зростанням інтересу до вивчення перешкодостійких факторів, призначених для забезпечення ефективності передачі та отримання інформації в процесі газетної комунікації. Теоретичною базою даного дослідження послужили фундаментальні розробки вітчизняної та зарубіжної лінгвістики в галузі теорії тексту, прагмалінгвістики, лінгвостилістики та кібернетики. Об’єктом дослідження даної статті є англомовні газетні повідомлення про погоду, предметом є елементи надмірності в аналізованих текстах. Надмірність, представлена в аналізованих текстах різнорівневим повтором, належить до прагматично відмічених властивостей повідомлення, оскільки адресат прагне не лише економно використовувати лінгвістичні засоби, але і гарантувати надійність передачі інформації. Повтор забезпечує зв’язність в газетних текстах, фокусує увагу на предметі повідомлення, сприяє запам’ятовуванню інформації і її збереженню в довготривалій пам’яті. Газетне інформаційне повідомлення про погоду розглядається як яскравий приклад комплексного використання графічних та лінгвістичних засобів. При цьому повтор у газетному повідомленні про погоду крім семантичної характеристики набуває ще й графічної.
  • Item
    Learner autonomy in a distance language learning/teaching context
    (Національний авіаційний університет, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Дана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.
  • Item
    Freedom of speech as a principle of human rights
    (Сумський державний університет, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Zhmaeva, M.U.
    Дослідження присвячене свободі слова як одному з головних принципів прав людини. Необхідність дотримання свободи людини є вектором цивільного суспільства. Ця проблема важлива, бо людина – найвища соціальна цінність демократичної держави.
  • Item
    Characteritics of a Teacher in the Context of Virtual Education Environment
    (Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Динаміка змін сучасного світу, глобалізація та інформатизація зумовлюють необхідність інноваційних змін в парадигмі освітньої системи. У статті розглядаються основні переваги та функції віртуального освітнього простору, де змінюється роль викладача. Інтеграція платформ віртуального навчання в традиційний навчальний процес дозволить вирішити ряд питань, головним чином - підвищити мотивацію, розвивати критичне і логічне мислення у студентів.
  • Item
    Preparation of teachers in the context of virtual education environment
    (Суми : ФОП Цьома С.П, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Динаміка змін сучасного світу, глобалізація та інформатизація зумовлюють необхідність інноваційних змін в парадигмі освітньої системи. У статті розглядаються основні переваги та функції віртуального освітнього простору, де змінюється роль викладача. Інтеграція платформ віртуального навчання в традиційний навчальний процес дозволить вирішити ряд питань, головним чином - підвищити мотивацію, розвивати критичне і логічне мислення у студентів.
  • Item
    The place of the category of informativeness in the system of text categories
    (Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Стаття продовжує низку публікацій автора, присвячених теорії тексту. Вивчення категорій тексту актуально, оскільки неможливо говорити про об’єкт дослідження, не назвавши і не пояснивши його категорій. Опис категорій тексту і їх взаємодії націлений на отримання узагальненої характеристики всієї системи, тобто тексту як цілого шляхом з’єднання знань про його елементи. В статті розглядаються основні напрямки досліджень категорій тексту і їх класифікації на прикладі газетного повідомлення про погоду. Специфіку та стійкість будь-якого типу текстів забезпечує єдність текстових категорій. Огляд наукової літератури показує, що поряд зі специфічними існує ряд універсальних категорій тексту. Категорія інформативності є однією з основних текстових категорій. Дослідження категорії інформативності вимагає чіткого визначення понять «інформативність» і «інформація», приймаючи до уваги трактування даних понять визначеннями, прийнятими в лінгвістиці, кібернетиці та теорії інформації. Враховуючи загальнонауковий характер поняття «інформація» і філософську значимість терміна «категорія», категорія інформативності о досягнень суміжних наук в нерозривному зв’язку з іншими категоріями тексту.
  • Item
    The Role of the Teacher in a Virtual Learning Environment
    (Київ: Національний авіаційний університет, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Динаміка змін сучасного світу, глобалізація та інформатизація зумовлюють необхідність інноваційних змін в парадигмі освітньої системи. У статті розглядаються основні переваги та функції віртуального освітнього простору, де змінюється роль викладача. Інтеграція платформ віртуального навчання в традиційний навчальний процес дозволить вирішити ряд питань, головним чином - підвищити мотивацію, розвивати критичне і логічне мислення у студентів.
  • Item
    Some rules of document design
    (Суми : ФОП Цьома С. П, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Дизайн документа робить його доступним і легко сприймається завдяки використанню специфічних особливостей його розташування, таких як заголовки/ підзаголовки, візуальні засоби, міжрядковий інтервал, відповідні типи шрифтів, кольору і багато інших елементів дизайну.