Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Європейський досвід підготовки фізичних терапевтів: впровадження нових магістерських програм з фізичної терапії в Україні
    (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2021) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha Oleksandrivna; Бріжатий, Олександр Володимирович; Брижатый, Александр Владимирович; Brizhatyi, Oleksandr Volodymyrovych; Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana Anatoliivna; Воропаєв, Дмитро Сергійович; Воропаев, Дмитрий Сергеевич; Voropаiev, Dmytro Serhiiovych; Ситник, Ольга Андріївна; Сытник, Ольга Андреевна; Sytnyk, Olha Andriivna; Бріжата, Ірина Анатоліївна; Брижата, Ирина Анатольевна; Brizhata, Iryna Anatoliivna
    Підвищення якості освіти і професійної підготовки майбутніх фізичних терапевтів в Україні можливо за умови врахування досвіду кращих європейських освітніх програм. Протягом 2018-2021 рр. в Україні реалізується Програма ЄС Еразмус+ за напрямом KA2 – "Співпраця задля розвитку інновацій та обміну кращими практиками – Розвиток потенціалу вищої освіти" проект "Інноваційна реабілітаційна освіта в Україні ‒ впровадження нових магістерських програм (REHAB)". Серед партнерів-учасників по чотири представники ЗВО України та Європи. Провідними цілями проєкту є: підвищення професійного потенціалу викладачів вітчизняних університетів; створення нових ресурсів для викладання, навчання, оцінювання; створення спеціальної освітньої інфраструктури, необхідної для реалізації нових магістерських програм з фізичної терапії. Результатами реалізації цього проєкту у Сумському державному університеті є: аналіз та оновлення освітньо-професійної програми "Фізична терапія" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти; розроблення проекту овітньо-наукової програми "Фізична терапія" другого (магістерського) рівня вищої освіти; розроблення навчально-методичного забезпечення освітніх компонентів бакалаврської та магістерської освітніх програм з фізичної терапії; розроблення трьох електронних курсів для освітньо-наукової програми другого (магістерського) рівня "Фізична терапія"; розроблення методичного забезпечення для проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) зі спеціальності 227. "Фізична терапія, ерготерапія"; створення чотирьох реабілітаційних навчально-наукових лабораторій та організація на їх базі освітнього процесу; підвищення професійної компетентності усіх викладачів кафедри фізичної терапії, ерготерапії та спортивної медицини СумДУ; участь студентів у заходах академічної мобільності, різних формах неформальної освіти у рамках проекту.
  • Item
    Efficiency of the pedagogical model of teaching the basic competitive swimming strokes to children with cerebral palsy
    (Universidad De La Rioja, 2021) Radziejowski, P.; Tomenko, O.; Босько, Василь Миколайович; Босько, Василий Николаевич; Bosko, Vasyl Mykolaiovych; Король, Світлана Анатоліївна; Король, Светлана Анатольевна; Korol, Svitlana Anatoliivna; Сергієнко, Володимир Миколайович; Сергиенко, Владимир Николаевич; Serhiienko, Volodymyr Mykolaiovych; Dotsyuk, L.; Kushnir, I.; Galan, Y.; Lohush, L.; Tsybanyuk, O.
    Objective: According to many outstanding scholars, sport is essential for social adaptation and integration of people with disabilities. Therefore, it is important to research innovative models for teaching competitive swimming strokes to children with cerebral palsy. The objective of the study is to design the pedagogical model of teaching the basic competitive swimming strokes to children with cerebral palsy and to evaluate its effectiveness for mastering the front crawl swimming stroke. Material and methods: A selective research methodology was used. It involved direct data collection thanks to the survey of the participants. The results showed that the level of mastering the swimming stroke used by children who applied this designed model was objectively higher in comparison with the same indicators of training related to the traditional method. Conclusions: Drawing on the assessment of swimming stroke efficiency, we believe that the proposed pedagogical model of teaching the basic competitive swimming strokes to children with cerebral palsy is effective.