Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Changing behavioral attractors for digital technologies of territories marketing
    (Наукова платформа "Open Science Laboratory", 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Ясніковські, А.М.; Діденко, І.М.; Корощенко, В.О.
    У сучасному світі цифрові технології заполонили всі сфери нашого життя. Прогрес у всіх галузях науки і промисловості відбувається неймовірними темпами, тому виникає потреба відстежувати нові технології та впроваджувати їх якомога швидше. Цифровий маркетинг – це модель маркетингу 21 століття, маркетингу масової індивідуалізації, маркетингу за допомогою цифрових каналів. Це еволюція інтернет-маркетингу і дозволяє взаємодіяти з цільовими сегментами ринку не тільки онлайн, але й офлайн. Цифрові технології є ефективним засобом просування території, використання якого дозволить виділитися серед конкурентів. Цифровий маркетинг дозволяє приєднатися до нових технологій, відкриває нові форми роботи з людьми, надає можливість постійної взаємодії з бізнес-партнерами, а також доступ до різноманітних джерел інформації, що в цілому впливає на розвиток території.