Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Маркетингове забезпечення розвитку зеленого туризму в Україні
    (Сумський державний університет, 2019) Косторнова, С.О.
    Метою даного дослідження є аналіз ефективності впроваджених елементів зеленого туризму серед областей України та виділення найперспективніших територій шляхом порівняльного аналізу туристичного та екологічного потенціалів, розроблення маркетингового комплексу для розвитку даної галузі в Україні і застосування його на конкретному прикладі.
  • Item
    Використання інструментів зеленого маркетингу у туристичній галузі
    (Sumy State University, 2017) Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Косторнова, С.О.
    Оскільки застосування зеленого маркетингу у сфері туристич них послуг на даний момент не є достатньо розглянутою темою, але має високі перспективи як і на українському, так і на світовому рівнях, то доцільно розробити певні рекомендації щодо впро вадження використання інструментів зеленого маркетингу у роботі туристичної галузі. Це дозволить поєднати одночасне задоволення туристичних потреб суспільства та отриманням прибутку суб’єктами господарювання з пропагандою засад політики сталого розвитку.
  • Item
    Маркетингові дослідження перспектив розвитку екологічного туризму в Сумській області
    (Сумський державний університет, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Косторнова, С.О.
    На сьогодні, однією з найбільш динамічних, перспективних та прибуткових галузей світового господарства є туризм. Професійне використання потенціалу даної галузі дає можливість отримання значних доходів та одночасне задоволення інтересів суспільства. «Туризм – це найменш ризикована й найбільш перспективна з економічної точки зору сфера вкладання інвестицій, яка є реальним джерелом зростання ВВП, надходжень до бюджету та створення додаткових робочих місць. Настав час змінювати відношення до туризму в системі державного управління від низького та другорядного до соціально значимого та високо-економічного. В умовах жорсткої конкурентної боротьби на світовому туристичному ринку потрібно більш активно інформувати світ про Україну, як країну привабливу та безпечну для туризму».
  • Item
    Дослідження проблем та перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі
    (Сумський державний університет, 2017) Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Косторнова, С.О.
    Екологічні проблеми в останнє сторіччя займають незмінно-актуальні позиції серед всіх груп населення. На сьогодні не тільки екологи, а й економісти, бізнесмени та політики кожен своїми методами намагаються боротися з різного рівня екологічними проблемами. Саме так в конкурентному середовищі, з метою встановлення взаємодії між економікою і довкіллям, зародився зелений маркетинг (екологічний маркетинг).
  • Item
    Аналіз впливу конфліктів на роботу компанії
    (Сумський державний університет, 2017) Косторнова, С.О.; Писаренко, К.О.; Пуцко, Д.В.
    Важко уявити підприємство, на якому не траплялось би уникати тих, чи інших конфліктів. Вони виникають повсякчас, на те є безліч причин та факторів. Під час спільної (командної) роботи у людей нерідко виникають різні суперечливі ситуації, непорозуміння, різносторонні погляди на речі тощо. Конфлікту може розгортатися як і довгий проміжок часу, так і назріти за лічені години. В деяких ситуаціях після вирішення подібних непорозумінь ставиться під сумнів діяльність окремих відділів, структур, чи навіть всього підприємства. Головною задачею є їх своєчасне попередження. Або якщо він вже розгорнувся, – знаходження шляху його найефективнішого вирішення. Постають питання: “Як діяти в управлінні конфліктами?”, “Як конфлікт може вплинути на подальшу роботу підприємства?”. Ціллю даної статті є аналіз зародження та вирішення конфліктної ситуації на підприємстві, її впливу на роботу підприємства.
  • Item
    Дослідження перспектив використання зеленого маркетингу в туризмі
    (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2017) Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Косторнова, С.О.
    У статті досліджено сутність поняття «зелений маркетинг». Визначено різницю між поняттям «зелений маркетинг», «екологічний маркетинг» та «сталий маркетинг». Узагальнено основні цілі зеленого маркетингу. Визначено, що атрибутами зеленого маркетингу є раціональне споживання ресурсів, екологічна безпечність, мінімізація негативних впливів на середовище, екологічна відповідальність, свідоме виробництво, споживання і утилізація, комунікація, прибутковість бізнесу, комплексність, інноваційність та розвиток, довгостроковість та перспективність. Проаналізовано переваги та недоліки складових комплексу зеленого маркетингу. Розглянуто рейтинги як інструмент, що використовується компаніями для формування, засвідчення та підтримання «зеленого» іміджу. Проаналізовано знаки якості, що видаються у туристичному бізнесі, мають «зелену» спрямованість та пропагують постулати сталого туризму. Сформовано рекомендації щодо напрямків використання принципів та інструментів зеленого маркетингу у туристичній галузі.
  • Item
    Особливості менталітету населення країн Європи
    (Сумський державний університет, 2016) Косторнова, С.О.
    Ми думаємо, що наш менталітет схожий на Західний. Що ми з легкістю зможемо зрозуміти європейців. Але при зустрічі починаємо дивуватися з їх манери поведінки, спілкування. Тому поціновувачам подорожей та тим, хто встановив або планує встановлювати ділові зв’язки з іноземцями завжди слід пам’ятати, що стиль поведінки, манери, звичаї, тобто менталітет у різних країнах має як спільні, так і відмінні риси. Отже краще заздалегідь ознайомитись з культурними традиціями того чи іншого народу, щоб нікого ненароком не образити. Або не образитись самому.