Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
111 results
Search Results
Item Psychological triggers in neuromarketing: Targeted influence on consumer choice(Талком, 2025) Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaУ тезах розглядається сучасний стан і тенденції розвитку ринку нейромаркетингових технологій. Акцент зроблено на зростанні інтересу до використання біометричних даних, зокрема технології відстеження погляду та штучного інтелекту. Окреслено географічні особливості розвитку ринку та участь провідних компаній у впровадженні інновацій у сфері маркетингу.Item Exploring the scenarios of national economy transformation in conditions of health destabilizing factors(Oktan Print, 2024) Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Деміхов, Олексій Ігорович; Demikhov, Oleksii Ihorovych; Каща, Марія Олексіївна; Kashcha, Mariia Oleksiivna; Іскаков, Андрій Андрійович; Iskakov, Andrii Andriiovych; Макаров, Вячеслав Валентинович; Makarov, Viacheslav ValentynovychАвтори проаналізували чинники у сфері охорони здоров'я, які впливають на національний розвиток. Досліджено ряд країн світу щодо їх ефективності у досягненні стану резильєнтності в умовах пандемії 2020-2022 рр. та рівнів гнучкості сфер життя їх суспільства в умовах кризи. Було сформовано вибірку з 78 країн світу, досліджено відповідність рівня розвитку медичної сфери порівняно з такими сферам, як політико-інституційна, фінансово-бюджетна та економічна, а також проведено нейромережне моделювання залежності рівня охорони здоров’я в країні за рівнем розвитку політико-інституційної, економічної, фінансово-бюджетної та медичної сфер з використанням багатошарового персептрона MLP.Item E-business as a component of information economy: evolution and future challenges(2020) Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Рибіна, Олена Іванівна; Rybina, Olena IvanivnaСучасний розвиток електронного бізнесу розглядається з точки зору його як складової інформаційної економіки. Досліджено теоретичні основи визначення понять сфери Інтернету. Розвиток Інтернету автори розглядають на трьох рівнях. Також наведено рівні електронної економічної діяльності. Проаналізовано основні цілі створення онлайн-бізнесу. У статті наведено статистичні дані щодо рівня розвитку електронного середовища в Україні. Наголошується, що UAnet або інтернет-сегмент українською є одним з найпоширеніших мовних сегментів в Інтернеті. Сайти українською мовою складають значну частину глобальної мережі. Водночас серед найпопулярніших українських сайтів лише кілька сайтів, основною мовою яких є українська. Автори приділяють увагу розгляду розвитку хмарних сервісів. Вони зазначають, що Інтернет надає можливості для розвитку діяльності, яка традиційно сприймалася як офлайн, зокрема освітньої сфери. Матеріал статті підтверджує великий потенціал українських розробок в Інтернет-середовищі. Наведено приклади вдалих технологічних рішень вітчизняних розробників. Автори стверджують, що електронне середовище значно полегшує роботу бізнесу з потенційними споживачами та створює можливості для легшого входження на ринок для нових гравців. Автори дійшли висновку, що еволюція електронного бізнесу в Україні вже пройшла ряд етапів, але все ще перебуває в стадії зростання. Цей ринок готовий до радикальних інновацій.Item Результати впливу пандемії COVID-19 на комплекс маркетингу книговидавничого бізнесу в Україні(Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Храмова, К.О.У тезах дослідження питання впливу пандемії COVID-19 на формування комплексу маркетингу представників книжкового бізнесу в Україні. Зокрема, проаналізовано зміну попиту на літературу різного жанру, а також тренд зростання популярності на формат електронних книг. Досліджені зміни в сфері просування книг, зокрема приділена увага диджитал-інструметарію просування.Item Population Health as a Determinant of the Level of Regional Development: Examples of Marketing Programs to Support a Healthy Lifestyle(The School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaДослідження авторів зосереджено на аналізі поняття громадського здоров’я та показників регіонального здоров’я. Вони використовують семантичний аналіз для дослідження ключових понять регіонального здоров’я. Автори описують архетипи шляхів здорового регіонального розвитку. Вони продовжують із ключовими учасниками системи управління здоровим розвитком регіону. Наведено класифікацію суб’єктів господарювання за впливом на регіон. Узагальнено приклади реалізованих маркетингових програм популяризації здорового способу життя в регіонах України.Item Торгівля фармацевтичною продукцією в європейському регіоні: зміни тенденцій під впливом пандемії COVID-19(Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ «ДКС Центр», 2022) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Каща, Марія Олексіївна; Каща, Мария Алексеевна; Kashcha, Mariia OleksiivnaУ статті досліджені тенденції експортно-імпортних відносин щодо торгівлі фармацевтичною продукцією України, Польщі та Молдови у 2006 -2021 рр. з прогнозуванням індексу внутрішньогалузевої торгівлі в роки постпандемічного відновлення. У ході розрахунків авторами доводиться гіпотеза щодо того, що спалах пандемії COVID-19 має істотний вплив на сферу виробництва та міжнародної торгівлі фармацевтичною продукцією в країнах європейського регіону. Певним чином аналіз експортно-імпортних операцій у цій сфері дає можливість зробити висновки щодо того, чи була економіка країн спроможною в роки пандемії протистояти викликам, спричиненим ризиками громадському здоров’ю. За прогнозами авторів для України можливе посилення загального обсягу внутрішньогалузевої торгівлі як пропорції від загального обсягу торгівлі до 24% у 2026 р. Тоді як для Польщі та Молдови можливі спади, але з поступовим відновленням у тій же п’ятирічній перспективі.Item Innovative marketing tools for prevention threats in the health sector(Sumy State University, 2022) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Zakharchenko, V.Автори досліджують складові сучасного маркетингу в системі забезпечення громадського здоров'я. Оцінюють перспективи впровадження інновацій у медичній сфері.Item Marketing innovations in the activities of medical institutions under the influence of COVID-19(Сумський державний університет, 2022) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.O.Автори проаналізували інноваційні маркетингові інструменти медичних закладів, що набули розвитку під впливом COVID-19. Досліджено ступінь ефективності цих нововведень та їх перспективність.Item Торгівля фармацевтичною продукцією в європейському регіоні: зміни тенденцій під впливом пандемії COVID-19(2022) Каща, Марія Олексіївна; Каща, Мария Алексеевна; Kashcha, Mariia Oleksiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaУ статті досліджені тенденції експортно-імпортних відносин щодо торгівлі фармацевтичною продукцією України, Польщі та Молдови у 2006 - 2021 рр. з прогнозуванням індексу внутрішньогалузевої торгівлі в роки постпандемічного відновлення. У ході розрахунків авторами доводиться гіпотеза щодо того, що спалах пандемії COVID-19 має істотний вплив на сферу виробництва та міжнародної торгівлі фармацевтичною продукцією в країнах європейського регіону. Певним чином аналіз експортно-імпортних операцій у цій сфері дає можливість зробити висновки щодо того, чи була економіка країн спроможною в роки пандемії протистояти викликам, спричиненим ризиками громадському здоров’ю. За прогнозами авторів для України можливе посилення загального обсягу внутрішньогалузевої торгівлі як пропорції від загального обсягу торгівлі до 24% у 2026 р. Тоді як для Польщі та Молдови можливі спади, але з поступовим відновленням у тій же п’ятирічній перспективі.Item Торгівля фармацевтичною продукцією в Європейському регіоні: зміни тенденцій під впливом пандемії COVID-19(Ефективна економіка, 2022) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Каща, Марія Олексіївна; Каща, Мария Алексеевна; Kashcha, Mariia OleksiivnaУ статті досліджені тенденції експортно-імпортних відносин щодо торгівлі фармацевтичною продукцією України, Польщі та Молдови у 2006 -2021 рр. з прогнозуванням індексу внутрішньогалузевої торгівлі в роки постпандемічного відновлення. У ході розрахунків авторами доводиться гіпотеза щодо того, що спалах пандемії COVID-19 має істотний вплив на сферу виробництва та міжнародної торгівлі фармацевтичною продукцією в країнах європейського регіону. Певним чином аналіз експортно-імпортних операцій у цій сфері дає можливість зробити висновки щодо того, чи була економіка країн спроможною в роки пандемії протистояти викликам, спричиненим ризиками громадському здоров’ю. За прогнозами авторів для України можливе посилення загального обсягу внутрішньогалузевої торгівлі як пропорції від загального обсягу торгівлі до 24% у 2026 р. Тоді як для Польщі та Молдови можливі спади, але з поступовим відновленням у тій же п’ятирічній перспективі.