Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Маркетингові інструменти побудови особистого бренду в соціальних мережах
    (Сумський державний університет, 2023) Литвиненко, Д.С.
    Кваліфікаційна робота складається з 51 сторінки тексту, 4 розділів, 29 рисунку та списку літератури з 32 використаних джерел, додатків -1. Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування ефективності й потреба в маркетингових інструментів для побудови особистого бренду та застосування практичних аспектів, які підкреслять їх важливість. Метою кваліфікаційної роботи дослідження теоретико-методичних засад та особливостей використання маркетингових інструментів побудови особистого бренду в соціальних мережах. Завдання роботи: вивчення індивідуального іміджу як інтелектуального активу фахівця, проведення аналізу запитів щодо терміну "особистий бренд" за допомогою Google Trends та VOSviewer, аналіз ролі YouTube як засобу просування особистого бренду, вивчення впливу соціальних мереж на аудиторію, а також надання практичних рекомендацій щодо просування особистого бренду через соціальні мережі. Об’єктом дослідження є маркетингові інструменти побудови особистого бренду в соціальних мережах Предметом дослідження є процес формування та розвитку особистого бренду в соціальних мережах. Методи дослідження - термінологічного аналізу узагальнення, порівняння, синтезу, дедукції, бібліометричний аналіз, статистичний аналіз, абстрактно-логічний, та інші. . Наукова новизна дослідження: розроблено способи побудови особистого бренду на YouTube та покрокові практичні рекомендації щодо просування особистого бренду через соціальні мережі. Практична значущість дослідження полягає у формування рекомендацій щодо впровадження дієвих інструментів для просування особистого бренду через соціальні мережі.. У першому розділі розглянуто особисто бренд, як нематеріальний актив фахівця, проведено дослідження щодо причини для формування та підтримки особистого брендингу, здійснено аналіз запитів поняття “особистий бренд” з використанням інструментарію VOSviewer та Google Trends та запропоновано етапи побудови особистого бренду згідно з нашими дослідженнями. У другому розділі досліджено Youtube як інструмент просування особистого бренду причини його застосування та статистичні докази впливовості даної платформи. Розглянуто різні підходи, що можна використовувати для створення та розвитку особистого бренду на платформі YouTube. У третьому розділі досліджено вплив соціальних мереж на аудиторію на основі різних прикладів особистого бренду та дослідження компанії The Atlantic щодо їх впливу на політику, економіку та інші важливі сфери життя. У четвертому розділі виконано практичну реалізацію попередньо запропонованих кроків щодо побудови особистого бренду та представленні всі інструменти, які були використані під час реалізації.