Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Інструменти банківського маркетингу(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Лопаткіна, І.В.В розділі підручника з Банківського маркетингу розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу", наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.Item Роль і перспективи банківського маркетингу(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Лопаткіна, І.В.В разділі підручника з Банківського маркетингу розглядаються питання ролі та перспектив банківського маркетингу крізь призму цілей діяльності банку, як прибуткової організації в умовах ринкової економіки. Визначається специфіка банківського маркетингу.