Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Disciplinary Literacy Development in the Professional Online Course for Cynological Translators: Ukrainian Case
    (Lumen Publishing House, 2021) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Bula, L.
    Постійний розвиток сучасних технологій вимагає високого рівня вмінь і навичок у завершенні підготовки студентської молоді до конкретних ситуацій життя. Освітня система має використовувати більш ефективні підходи до підвищення необхідних навичок для сучасних життєвих і робочих ситуацій. Основною метою дослідження є визначення відповідної системи навчання основних і більш глибоких навичок перекладачів-кінологів для виконання ними специфічної трудової діяльності. Академічне значення дослідження полягає у виявленні нових зв'язків між дисциплінарною грамотністю та сферою ESP у підготовці кінологічних перекладачів із практичним значенням для майбутнього застосування. Слухачів дистанційного курсу з підготовки перекладачів-помічників кінологів опитували про основні складові, необхідні для виконання ними роботи. Результати перевірені методом статистичної обробки. Результати забезпечили підтримку концептуальної основи з ключовими елементами дисциплінарної грамотності для кінологічних перекладачів. Крім первинних навичок, які застосовуються для розвитку конкретних знань, основним компонентом професійної реалізації є набуття конкретного словникового запасу та вміння оперувати ним на практиці . Наслідки цього дослідження можуть стосуватися більш різноманітного обсягу дисциплінарної грамотності кінологічних перекладачів.
  • Item
    Assessing oracy in young adults vocational training
    (University of Niš, 2022) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    В університетській освіті сучасне навчання спрямоване на розвиток найважливіших навичок 21 століття, зосереджених на працевлаштуванні та успішній роботі. Ораторське мовлення як навичка займає важливе місце серед основних комунікативних навичок для працевлаштування та навчання. Його оцінка вимагає обережного та відповідального поводження. Багато дослідників приділяли достатньо уваги ораторській грамотності та механізмам її розвитку в учнівської молоді. Проте досі мало відомо про те, як у студентів вищих навчальних закладів розвивається ораторська майстерність у професійному контексті. Тобто процес навчання та оцінювання професійної ораторської майстерності зі студентами вищих навчальних закладів може відрізнятися від процесу розвитку ораторської майстерності для інших категорій учнів. Послідовна достовірність цього дослідження розкривається в більш глибокій і чіткій ролі професійного контексту в оцінці ораторської майстерності як важливого компонента для майбутнього професіонала на ринку праці. Згідно з останніми дослідженнями, які підтримують визначення ораторського мистецтва, наші висновки вказують на те, що ораторське мистецтво є життєво важливим у навчанні професіоналів для ринку працевлаштування, які відповідають найвищим стандартам основних навичок 21 століття. Це дослідження може допомогти створити або перевірити теоретичну основу для оцінки будь-якої спеціальної ораторської мови. Крім того, це може допомогти розробити іншу теорію з новими чи іншими компонентами щодо ораторського оцінювання в конкретному контексті.
  • Item
    Disciplinary Literacy Development in the Professional Online Course for Cynological Translators: Ukrainian Case
    (2021) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Bula, L.
    Ongoing development of modern technologies requires high-level skills and abilities in completing the preparation of the student youth to specific situations in life. The educational system needs to use more efficient approaches in increasing essential skills for modern life andwork situations. The study's main aim is to specify the appropriate system of teaching essential and more profound skills of the cynological translators for fulfilling their specific work activities. The study's academic importance lies in revealing new connections between the disciplinary literacy and ESP sphere in preparing the cynological translators with practical meaning for future application. The students of distance course on training the cynological translators-assistants were questioned about theessential components necessary for their job completing. The results were verified by the statistical processing method. The results provided support for the conceptual framework, with crucial elements of disciplinary literacy for cynological translators.Except for the primary skills applied for developing the specific knowledge, the main component for professional realization is acquiring the particular vocabulary and ability to operate with it in practice. This study's implications might relate to the more various scope of disciplinary literacy of the cynological translators.
  • Item
    ESP Online Course as a Means of Enhancing Graduate Students Employability Opportunities – Case of Sumy State University
    (Univezitet u Nišu, 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
    Along with providing plentiful job market opportunities, the ongoing growth of various technologies in a wide range of fields is currently creating a high level of graduates competitiveness. The issue of employability, which is the crucial concern of higher education institutions, is getting vital these days among employers, educators, researchers, and future professionals. This study aims to determine the mechanisms through which an ESP distance course can facilitate employability enhancement with graduate students. Although the idea of implementing distance learning in the professional training is not new, coherent research on how to make online tasks more enriching for future professional activity and thus resulting in enhanced employability has not been proposed so far. A survey conducted within the framework of the study reveals a correlation between critical thinking skills tasks as part of an ESP course and growing professional competence as an integrated component of employability. The data obtained have been verified by statistical analysis. Another investment in the employability field has been made through suggestions on how to design online tasks properly.