Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Disciplinary Literacy Development in the Professional Online Course for Cynological Translators: Ukrainian Case(Lumen Publishing House, 2021) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Bula, L.Постійний розвиток сучасних технологій вимагає високого рівня вмінь і навичок у завершенні підготовки студентської молоді до конкретних ситуацій життя. Освітня система має використовувати більш ефективні підходи до підвищення необхідних навичок для сучасних життєвих і робочих ситуацій. Основною метою дослідження є визначення відповідної системи навчання основних і більш глибоких навичок перекладачів-кінологів для виконання ними специфічної трудової діяльності. Академічне значення дослідження полягає у виявленні нових зв'язків між дисциплінарною грамотністю та сферою ESP у підготовці кінологічних перекладачів із практичним значенням для майбутнього застосування. Слухачів дистанційного курсу з підготовки перекладачів-помічників кінологів опитували про основні складові, необхідні для виконання ними роботи. Результати перевірені методом статистичної обробки. Результати забезпечили підтримку концептуальної основи з ключовими елементами дисциплінарної грамотності для кінологічних перекладачів. Крім первинних навичок, які застосовуються для розвитку конкретних знань, основним компонентом професійної реалізації є набуття конкретного словникового запасу та вміння оперувати ним на практиці . Наслідки цього дослідження можуть стосуватися більш різноманітного обсягу дисциплінарної грамотності кінологічних перекладачів.Item Critical Thinking Strategies as an Influential Tool in Growing the Disciplinary Literacy(Analele Universității „Ovidius” Constanța. Seria Filologie, 2023) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaШвидкий розвиток і зміна ринку працевлаштування внаслідок поточних економічних метаморфоз вимагають високого рівня навичок і вмінь, щоб підготувати аспірантів до конкретних життєвих ситуацій. Система освіти має використовувати більш ефективні підходи для підвищення необхідних навичок для сучасних життєвих і робочих ситуацій. Дослідження спрямоване на визначення відповідних методів навчання та більш глибоких навичок мислення для розвитку конкретної трудової діяльності зі студентами. Академічна важливість дослідження полягає у розкритті нових зв’язків між навичками критичного мислення та дисциплінарною грамотністю в англійській мові спеціального вжитку в підготовці майбутніх фахівців з її практичним значенням для майбутнього застосування. Відповідна література допомогла синтезувати контекстуальний каркас структури дисциплінарної грамотності. Студентська група простежила та обґрунтувала навички критичного мислення як професійну складову у навчанні. Результати підтвердили концептуальну основу з критичним мисленням як ключовим компонентом дисциплінарної грамотності для майбутніх професіоналів. Критичне мислення, ключова навичка працевлаштування 21-го століття, намагається зробити професійний портрет випускника послідовним і ефективним, що може мати важливі наслідки для майбутньої освітньої політики.Item Disciplinary Literacy Development in the Professional Online Course for Cynological Translators: Ukrainian Case(2021) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Bula, L.Ongoing development of modern technologies requires high-level skills and abilities in completing the preparation of the student youth to specific situations in life. The educational system needs to use more efficient approaches in increasing essential skills for modern life andwork situations. The study's main aim is to specify the appropriate system of teaching essential and more profound skills of the cynological translators for fulfilling their specific work activities. The study's academic importance lies in revealing new connections between the disciplinary literacy and ESP sphere in preparing the cynological translators with practical meaning for future application. The students of distance course on training the cynological translators-assistants were questioned about theessential components necessary for their job completing. The results were verified by the statistical processing method. The results provided support for the conceptual framework, with crucial elements of disciplinary literacy for cynological translators.Except for the primary skills applied for developing the specific knowledge, the main component for professional realization is acquiring the particular vocabulary and ability to operate with it in practice. This study's implications might relate to the more various scope of disciplinary literacy of the cynological translators.Item Critical Thinking Strategies as the Influential Tool in Growing Disciplinary Literacy(Slovene Association of LSP Teachers, 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaПостійний розвиток сучасних технологій вимагає навичок та навичок високого рівня для підготовки аспірантів до конкретних ситуацій у житті. Освітня система повинна використовувати більш ефективні підходи для підвищення основних навичок для сучасних життєвих та трудових ситуацій. Головною метою дослідження є визначення відповідної системи навчання навичок глибшого мислення для розвитку конкретної трудової діяльності зі студентами. Академічна важливість дослідження полягає у виявленні нових зв'язків між навичками критичного мислення та дисциплінарної грамотності у сфері ESP та його використанні для підготовки майбутніх фахівців. Контекстуальна структура структури дисциплінарної грамотності була синтезована із відповідної літератури. Вплив навичок критичного мислення було доведено експериментально в групі студентів. Результати забезпечили підтримку концептуальної бази з критичним мисленням як важливою складовою дисциплінарної грамотності для майбутніх фахівців. За винятком основних навичок, таких як читання, аудіювання, письмо, які використовуються для розвитку специфічних знань у межах дисципліни, найважливішим компонентом професійної реалізації є навички критичного мислення, що реалізуються у професійній культурі.Item Disciplinary Literacy Development as the Core standard of Education(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина ВладимировнаСучасні вимоги до якості освіти вимагаять постійного вдосконалення підходів до пошуку оптимального навчання, оскільки останніми роками спостерігаються тенденція до розвитку комунікації та зниження якості засвоюння матеріалу студентами. Сучасна освіта зосереджуються на розвиткові загальних навичок, але з іншого боку, сучасна система освіти не підкресляю розвиток спеціальних навичок, які спрямовані на базові навички. Метою даного дослідження було вивчення концепції дисциплінарної грамотності, яка покликана поглибити процес навчання, щоб гармонізувати роботу всіх спільних компонентів з потребоя в конкретних навичках. У статті зроблено огляд літератури з основних визначень дисциплінарної грамотності та інтерпретовано змістові компоненти ціюї ідеї по відношення до дисципліни. Для досягнення поставленої мети використовувалися методики огляду літератури: підтвердження гіпотези та виконання дослідницьких завдань, використовувався комплекс сучасних теоретичних методів дослідження та підходів: аналіз, синтез, індукція, дедукція, систематизація, порівняння, узагальнення, яке дозволило розробити наукові джерела, визначити сутність та особливості аналізу потреб, обґрунтувати переваги й недоліки. Дане дослідження повідомляю про структуроване визначення дисциплінарної грамотності, що представляю різні інтерпретації та компромісний аналіз. Це дослідження також визначило причини необхідності забезпечення дисциплінарної грамотності. Ще одним доречним моментом є те, що стаття пропонує сферу впливу на дисциплінарну грамотність. У цій статті також розглядаяться основні стратегії розвитку дисциплінарної грамотності. Огляд літератури представив модель розвитку дисциплінарної грамотності. Вона виділяються як перехід від базових навичок до вищої іюрархії до дисциплінарної грамотності. Проаналізовано відмінності між більш глибоким навчанням і дисциплінарною грамотністю. Відповідно до недавніх досліджень, які виступаять за виявлення дисциплінарної грамотності, наші висновки показуять, що це процес визначення специфічної складової дисциплінарної грамотності, яка має бути цільовоя точкою для конкретної освіти. Проте, ми ще не готові запропонувати унікальну класифікація дисциплінарної грамотності, яка відповідатиме кожній професійній дисципліні.