Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Управління якістю надання медичних послуг населенню (на прикладі Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення»)(Сумський державний університет, 2024) Маслюк, Є.С.Робота привячена дослідженню системи управління якістю в КНП СОР «СОСДРЗН» та пошуку можливих шляхів удосконалення цієї системи за рахунок використання сучасних інформаційних технологій. Система управління якістю в КНП СОР «СОСДРЗН» спрямована на забезпечення високого рівня медичних послуг та постійне вдосконалення процесів обслуговування пацієнтів. Основна увага приділяється якості надання медичних послуг, що включає ефективність лікувального процесу, професійний розвиток персоналу та використання сучасних технологій для підвищення операційної ефективності закладу. На основі проведеного аналізу діяльності медичного закладу, було виявлено сильні сторони системи управління якістю, такі як налагоджені процеси контролю якості медичних послуг, ефективна робота в межах державних стандартів та нормативів. Також було виявлено низку проблем, серед яких недостатність ресурсів для модернізації матеріально-технічної бази, обмежені можливості для професійного зростання молодих спеціалістів, а також складнощі з автоматизацією процесів управління якістю на сучасному рівні. Для вирішення цих питань планується впровадження системи управління якістю, що дозволить оптимізувати процеси оцінки та контролю медичних послуг, створити більш ефективну систему мотивації та професійного розвитку персоналу, а також покращити взаємодію з пацієнтами через створення чат-бота та особистих кабінетів на сайті закладу. Таким чином, реалізація запропонованих заходів може допомогти не лише підвищити загальну якість обслуговування пацієнтів, а й забезпечити більш ефективне використання ресурсів, пришвидшити час обслугоування пацієнтів та підвищити рівень задоволеності як медичного персоналу, так і пацієнтів закладу. Ключові слова: заклад охорони здоров’я, контроль, медична галузь, оптимізація, управління, система управління, якість.