Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
8 results
Search Results
Item Теоретико-методологічне обґрунтування процесу фізичного виховання студентів ВНЗ(Харківська державна академія з фізичної кульури, 2013) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуто ефективність існуючої системи фізичного виховання у вузах України. Наведено дані незадовільного рівня фізичної підготовленості як абітурієнтів так і випускників вузів. Показано недоліки побудови процесу фізичного виховання на основі нормативно-командного підходу. Відсутність програм, які враховують мотивацію і умови в яких знаходяться вузи. Невідповідність вимогам інтеграції в руслі Болонського процесу. Наведено аналіз публікацій у відповідності до сучасної наукової парадигми побудови системи фізичного виховання студентів на основі методології синергетики. У дослідженні використані дані анкетного дослідження і експериментів студентів на базі Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України», м. Суми. Подано кореляційні зв’язки між елементами системи фізичного виховання, які впливають на її ефективність під процесу. Встановлено основні вимоги побудови процесу фізичного виховання студентів ВНЗ.Item Особистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів ВНЗ(ХДАФК, 2013) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychУ статті розглянуто рівень фізичної підготовленості студентів і випускників Вищих навчальних закладів України. Наведено аналіз публікацій про низький рівень кондиційної фізичної підготовленості студентів. Показано, що існуюча система фізичного виховання в вузах України неефективна. Проведено експеримент з організації процесу фізичного виховання на основі особисто орієнтованих технологій в Державному вищому навчальному закладі «Українська академія банківської справи Національного банку України», м. Суми. В експерименті приймали участь 445 студентів у віці 17-23 років. Створена системно-синергетична технологія організації навчально-виховного процесу. У дослідженні використано дані анкетного опитування понад 4 тис. студентів ДВНЗ «УАБС НБУ», м. Суми. Встановлено, що використання новітніх технологій організації навчального процесу, як врахування мотивації, рівня підготовленості, інтересів студентів, створення умов за місцем проживання відповідна програма, дало можливість створити ефективну систему фізичного виховання.Item Проблеми професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів економічних спеціальностей(Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2006) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychСучасне суспільство характеризується властивими для трансформаційних суспільств швидкими змінами у всіх сферах життя. Однією з характерних особливостей сьогодення є невизначеність, непередбачуваність, нестабільність ситуацій, що примушує людину діяти швидко, відповідно до обставин. НТР вносить суттєві корективи в сферу виробничої діяльності спеціалістів, змінює, ускладнює вимоги до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів, їх трудової діяльності. А вирішувати проблеми сьогоднішнього дня вчорашніми методами неможливо.Item Ефективність проектування професійно-прикладної фізичної підготовки на основі сформованості мотиваційної сфери у студентів(Львівський державний університет фізичної культури, 2009) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychУ статті наводяться результати дослідження сформованості мотиваційної сфери і спеціальної фізичної підготовленості студентів економічного профілю. Виявлення взаємозв’язків між вивченням складових сформованості мотиваційної сфери і рівнем спеціальної фізичної підготовленості студентів дає можливість для теоретико-методичного обґрунтування проектування ефективної системи професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП).Item Дослідження актуальності та перспектив розвитку аеробіки і фітнесу в Українській академії банківської справи(Харківська державна академія фізичної культури, 2005) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychПредставлені дослідження стану мотивації до занять фітнесом, аеробікою у студентів економічного профілю.Item Актуальність сучасних силових видів спорту для системи професійно-прикладної фізичної підготовки у вузі(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2006) Круцевич, Т.Ю.; Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychПредставлені дослідження мотивації до занять силовими видами спорту у студентів УАБС НБУ за період з 1997 р. по 2005 р. з метою створення системи професійно-прикладної фізичної підготовки.Item Ефективність особисто орієнтованої програми зі степ-аеробіки для професійно-прикладної фізичної підготовки(Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, 2005) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych; Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaУ даній роботі здійснено експериментальну перевірку ефективності використання особисто орієнтованої програми зі степ-аеробіки як бажаного засобу, який відповідає сформованості мотивації для професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) студентів ДВНЗ "Українська академія банківської справи Національного банку України".Item Професійно-прикладна фізична підготовка студентів засобами хокею на траві(2010) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych; Шаповал, М.С.В статті дається характеристика сучасного кризового стану здоров’я і фізичної підготовленості випускників вузів, більша половина яких не спроможна якісно працювати на виробництві. Показана неефективність існуючої системи фізичного виховання у вузах в умовах інтенсифікації навчального процесу. Досліджено ефективність і актуальність сформованості у студентів мотивації до обраного виду спорту (хокей на траві) як одного з бажаних засобів для занять ППФП у вузі на етапі впровадження інноваційних підходів, нових кредитно-модульних технологій в руслі Болонського процесу.