Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
6 results
Search Results
Item Відновлення розумової працездатності у студентів протягом навчального дня засобами фізичної рекреації(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2013) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychУ статті розглянуто актуальність комплексних заходів, спрямованих на вдосконалення процесів відновлення працездатності після розумової роботи, і зв'язок розумової діяльності з руховою активністю протягом навчального дня. У дослідженні прийняли участь 3405 студентів Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України» у віці 17-22 роки. Наведено достовірне зниження розумової працездатності на 3-4 парах. Встановлений рекреаційний ефект у відновленні рекреаційної працездатності після використання запропонованого комплексу заходів з фізичного виховання і спорту на 5-й парі навчального процесу у вузі.Item Особистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів ВНЗ(ХДАФК, 2013) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychУ статті розглянуто рівень фізичної підготовленості студентів і випускників Вищих навчальних закладів України. Наведено аналіз публікацій про низький рівень кондиційної фізичної підготовленості студентів. Показано, що існуюча система фізичного виховання в вузах України неефективна. Проведено експеримент з організації процесу фізичного виховання на основі особисто орієнтованих технологій в Державному вищому навчальному закладі «Українська академія банківської справи Національного банку України», м. Суми. В експерименті приймали участь 445 студентів у віці 17-23 років. Створена системно-синергетична технологія організації навчально-виховного процесу. У дослідженні використано дані анкетного опитування понад 4 тис. студентів ДВНЗ «УАБС НБУ», м. Суми. Встановлено, що використання новітніх технологій організації навчального процесу, як врахування мотивації, рівня підготовленості, інтересів студентів, створення умов за місцем проживання відповідна програма, дало можливість створити ефективну систему фізичного виховання.Item Методологія професійно-прикладної фізичної підготовки студентів у вищих навчальних закладах(Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2012) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуто реальну систему фізичного виховання, що існує в Україні. Показано неефективність фізичної підготовки студентів до виробничої діяльності і подальшого життя, яка потребує удосконалення. Наведено, що в сучасних умовах змінюється структура психофізіологічних вимог і умов праці і відповідно з’являються додаткові вимоги до професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП). Подано модель організації навчального процесу за кредитно-модульною системою у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Здійснено теоретико-методичне обґрунтування методології професійно-прикладної фізичної підготовки у вузів економічного профілю Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України». Розглянуті і запропоновані варіанти управління фізичною підготовленістю студентів. Розглянуті системи комп’ютерних технологій професійно-прикладної фізичної підготовки.Item Проектирование процесса физического воспитания студентов Государственного высшего учебного заведения «Украинская академия банковского дела Национального банка Украины»(Харьковская государственная академия дизайна и искусств, 2012) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychВ статье рассмотрен процесс проектирования учебного процесса по физическому воспитанию на основе профессионально-прикладной подготовки у студентов Государственного высшего учебного заведения «Украинская академия банковского дела Национального банка Украины». Приведены результаты корреляционного анализа интегрированных показателей уровня физической подготовленности с элементами сформированности мотивации к занятиям по физическому воспитанию у студентов, показано организационные и методические аспекты построения системы физического воспитания. В эксперименте приняли участие студенты Государственного высшего учебного заведения «Украинская академия банковского дела Национального банка Украины» в возрасте от до 23 лет. Проведено анкетирование, в результате установлена эффективность проектирования системы физического воспитания в вузе на основе лично ориентированных технологий.Item Проектирование процесса физического воспитания студентов Государственного высшего учебного заведения «Украинская академия банковского дела Национального банка Украины»(Харьковская государственная академия дизайна и искусств, 2012) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychВ статье рассмотрен процесс проектирования учебного процесса по физическому воспитанию на основе профессионально-прикладной подготовки у студентов Государственного высшего учебного заведения «Украинская академия банковского дела Национального банка Украины». Приведены результаты корреляционного анализа интегрированных показателей уровня физической подготовленности с элементами сформированности мотивации к занятиям по физическому воспитанию у студентов, показано организационные и методические аспекты построения системы физического воспитания. В эксперименте приняли участие студенты Государственного высшего учебного заведения «Украинская академия банковского дела Национального банка Украины» в возрасте от до 23 лет. Проведено анкетирование, в результате установлена эффективность проектирования системы физического воспитания в вузе на основе лично ориентированных технологий.Item Оптимальний руховий режим при проектуванні ППФП студентів вузів економічного профілю(Харківська державна академія фізичної культури, 2007) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna VasylivnaДосліджено оптимальний руховий режим в системі професійно-прикладної фізичної підготовки студентів УАБС НБУ.