Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
4 results
Search Results
Item Негативні сторони у діяльності стратегічних партнерств(Сумський державний університет, 2016) Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola VasylovychСтратегічні партнерства між промисловими підприємствами це приклад довгострокової співпраці суб’єктів господарювання з метою збереження ринків збуту, більш раціонального використання ресурсів та впровадження передових технологій у свою діяльність. Однак, оскільки кожне підприємство від початку є самостійним його інтереси можуть дещо відрізнятися від інтересів партнерів. Це може стати причиною крихкості відносин та припинення спільної діяльності у разі зіткнення із непередбачуваними ринковими змінами (появою нових конкурентів, зміною технологій, зміною ринкових вподобань споживачів тощо).Item Strategies of the industrial enterprises economic development within cities infrastructure development(Journal of Scientific and Applied Research, 2014) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola VasylovychУ статті наводяться авторські пропозиції щодо розвитку партнерських відносин у сфері вирішення соціально значущих проблем суспільства, зокрема у сфері розвитку регіональної інфраструктури. В якості зацікавлених сторін розглядаються безпосередньо місцеве співтовариство в особі громадян та органів влади, підприємство та його працівники. У ході дослідження розглянуто особливості стратегічного партнерства в соціально-економічній сфері; систематизовані методи стимулювання підприємств до реалізації інфраструктурних проектів з боку держави; запропоновано комплексний підхід до розвитку промислових регіонів, заснований на кластеризації, використанні технопарків тощо.Item Місце стратегічних партнерств у концепції сталого розвитку(ТОВ "ДД "Папірус", 2014) Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola VasylovychГоловна мета кожного підприємства – забезпечення прибутку. Це досягається або за рахунок максимізації прибутку у короткостроковому періоді (зменшення витрат і/або збільшення ціни) або за рахунок одержання помірного прибутку протягом тривалого проміжку часу (витрати на інноваційні розробки). Другий шлях є більш прийнятним, оскільки: а) менші навантаження на споживача, що не переплачує за звичайний товар і у перспективі може одержати більш якісний товар; б) суспільство у особі держави протягом тривалого часу буде мати стабільне джерело податкових надходжень.Item Тенденції світової торгівлі та стратегічне партнерство(Сумський державний університет, 2014) Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola VasylovychВиникає потреба у якісно новому рівні організації співробітництва підприємств – стратегічному партнерстві. Особливості і відмінності стратегічного партнерства від сучасних об’єднань полягають завданнях, які воно покликане виконувати. Завдання – довгострокове існування кількох взаємопов’язаних підприємств, які є відносно незалежними від світових економічних коливань і водночас формують замкнений цикл виробництва та формують основу для розвитку окремого регіону чи країни (залежно від рівня організації). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36943