Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Негативні сторони у діяльності стратегічних партнерств
    (Сумський державний університет, 2016) Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych
    Стратегічні партнерства між промисловими підприємствами це приклад довгострокової співпраці суб’єктів господарювання з метою збереження ринків збуту, більш раціонального використання ресурсів та впровадження передових технологій у свою діяльність. Однак, оскільки кожне підприємство від початку є самостійним його інтереси можуть дещо відрізнятися від інтересів партнерів. Це може стати причиною крихкості відносин та припинення спільної діяльності у разі зіткнення із непередбачуваними ринковими змінами (появою нових конкурентів, зміною технологій, зміною ринкових вподобань споживачів тощо).
  • Item
    Strategies of the industrial enterprises economic development within cities infrastructure development
    (Journal of Scientific and Applied Research, 2014) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych
    У статті наводяться авторські пропозиції щодо розвитку партнерських відносин у сфері вирішення соціально значущих проблем суспільства, зокрема у сфері розвитку регіональної інфраструктури. В якості зацікавлених сторін розглядаються безпосередньо місцеве співтовариство в особі громадян та органів влади, підприємство та його працівники. У ході дослідження розглянуто особливості стратегічного партнерства в соціально-економічній сфері; систематизовані методи стимулювання підприємств до реалізації інфраструктурних проектів з боку держави; запропоновано комплексний підхід до розвитку промислових регіонів, заснований на кластеризації, використанні технопарків тощо.
  • Item
    Місце стратегічних партнерств у концепції сталого розвитку
    (ТОВ "ДД "Папірус", 2014) Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych
    Головна мета кожного підприємства – забезпечення прибутку. Це досягається або за рахунок максимізації прибутку у короткостроковому періоді (зменшення витрат і/або збільшення ціни) або за рахунок одержання помірного прибутку протягом тривалого проміжку часу (витрати на інноваційні розробки). Другий шлях є більш прийнятним, оскільки: а) менші навантаження на споживача, що не переплачує за звичайний товар і у перспективі може одержати більш якісний товар; б) суспільство у особі держави протягом тривалого часу буде мати стабільне джерело податкових надходжень.
  • Item
    Тенденції світової торгівлі та стратегічне партнерство
    (Сумський державний університет, 2014) Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych
    Виникає потреба у якісно новому рівні організації співробітництва підприємств – стратегічному партнерстві. Особливості і відмінності стратегічного партнерства від сучасних об’єднань полягають завданнях, які воно покликане виконувати. Завдання – довгострокове існування кількох взаємопов’язаних підприємств, які є відносно незалежними від світових економічних коливань і водночас формують замкнений цикл виробництва та формують основу для розвитку окремого регіону чи країни (залежно від рівня організації). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36943