Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
117 results
Search Results
Item Comparative Analysis of Marketing Communications Changes under the Influence of Covid-19(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2021) Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Moskalenko, A.O.В роботі проаналізовано основні особливості періоду пандемії. Була виявлена аудиторія цифрового середовища по всьому світу. Було визначено роль цифрових технологій у допомозі людям під час пандемії COVID-19. Було проаналізовано використання соціальних медіа для дослідження бренду. Було проведено порівняння рекламної аудиторії Instagram, LinkedIn і Tik-Tok в період пандемії. Також було визначено використання WhatsApp в різних регіонах. Було виявлено очікування споживачів щодо покупок в Інтернеті серед споживачів різних вікових груп. Згідно з рекламними інструментами Facebook, бренди можуть охопити понад 1 мільярд людей через рекламу в Instagram. Рекламне охоплення Instagram зросло на 111 мільйонів нових користувачів за периший квартал із настанням пандемії COVID19, що є квартальним збільшенням більш ніж на 10%. Це означає, що рекламна аудиторія Instagram на початку липня 2020 року становила 1,08 мільярда. Ці цифри говорять про швидку зміну вектору уваги споживачів, а тим самим і необхідність швидкої переорієнтації маркетингових комунікацій задля привернення уваги до пропозицій брендів. У той самий час деякі цифрові інструменти, що раніше активно використовувались у маркетингових комунікаціях втрачають свою ефективність. Клієнти стали рідше використовувати Facebook Messenger та особисті повідомлення Twitter. Та в цілому, зростання обсягів продажів бізнесу через маркетингові інструменти соціальних медіа становило 132% для малого бізнесу, 122% для корпорацій і 88% для середнього бізнесу, що говорить про масову переорієнтацію та значні подальші перспективиItem Розроблення моделі комерціалізації інновацій на основі врахування «вузьких» місць(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaПроведені дослідження спрямовані на формування авторської моделі комерціалізації інновацій, що ґрунтується на перевагах і «вузьких» місцях існуючих моделей. Розроблена модель передбачає проходження чотирьох стадій – підготовчу стадію, бізнес-стадію, стадію розроблення та стадію впровадження. Визначено, що підготовча стадія спрямована на формування концепції інновації. Бізнес-стадія є стадією презентації бізнес-пропозиції та досягнення домовленостей між всіма учасниками моделі, що засвідчується укладанням контрактів. Стадія розроблення передбачає представлення перевіреного прототипу інновації, а стадія впровадження – початок її масового виробництва. Крім того, у моделі показано напрямки подолання «вузьких» місць, пов’язаних із відособленістю процесу комерціалізації від учасників; із недостатньою увагою до думок і бажань споживачів; із захистом прав інтелектуальної власності на інноваційну продукцію.Item Analysis of health care system development in the regions amidst the economic inclusiveness and social determinants of health(World Scientific and Engineering Academy and Society, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Євдокимова, Альона Вікторівна; Евдокимова, Алена Викторовна; Yevdokymova, Alona ViktorivnaУ статті запропоновано використання кластерного аналізу за допомогою самоорганізованих карт Кохонена на основі нейронної мережі для оцінки рівня здорового розвитку регіонів України. При аналізі враховуються економічні моделі та соціальні детермінанти здоров'я. Автори визначають сильні та слабкі сторони кожного регіону та оцінюють ефективність медичного обслуговування. Описано алгоритм, виокремлені етапи оцінювання та запропоновані показники за окремими групами детермінант. Виокремлено п'ять кластерів регіонів. Одержані множини регіонів дали можливість виявити внутрішні закономірності розвитку регіонів та зрозуміти інформативність обраних соціально-економічних індикаторів, пов’язаних з системою охорони здоров’я. У ході аналізу отримані п’ять кластерів регіонів. У кожній групі регіони характеризуються близьким рівнем розвитку системи забезпечення здоров’я. До першого кластеру ввійшли регіони, жителі яких схильні до переоцінки стану здоров’я. Населення в цих регіонах досить фізично активне порівняно з іншими регіонами. Плюсом цього кластеру є слідкування за раціоном харчування серед населення, а за обсягами споживання цукру цей кластер негативно лідирує серед інших. До другого кластеру ввійшли регіони система забезпечення здоров’я яких характеризується високим рівнем показників інформаційної та поведінкової складової. За іншими показниками регіони цієї групи знаходяться на середньому рівні. Третій кластер – це відчутно фінансово забезпечені регіони. Проте практично за всіма іншими показниками ці регіони знаходяться на середньому та рівні нижче середнього. Четвертий кластер включає очевидні регіони-лідери, а п’ятий – регіони-аутсайдери. Конкретне попадання регіонів в кожний окремий кластер без дублювання описане детально в тексті статті. Відмітною перевагою на користь запропонованого авторами підходу є те, що пропоновану модель оцінювання можливо швидко адаптувати до нових даних, виявити нові закономірності та графічно представити змінені результати.Item Closed-Loop Supply Chain: A bibliometric and visualization analysis(2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Коробець, О. М.; Березянко, Т. В.Нині підприємства мають бути корисними для суспільства, дбати про навколишнє середовище і водночас отримувати прибуток. І замкнутий ланцюг поставок допомагає їм у цьому. Проте в області «ланцюг постачання замкнутого циклу» бракує бібліометричних та візуалізаційних досліджень. Таким чином, це дослідження представляє бібліометричний аналіз. У результаті аналізу були визначені найбільш продуктивні автори та журнали. Визначено найбільш цитовані дослідження. Були представлені кластери країн та кластери ключових слів. Отримані результати аналізу та їх графічні презентації є актуальними, і вони є основою для кращого розуміння концепції замкнутого ланцюга постачань.Item Сучасні світові тренди в управлінні ланцюгами поставок(2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaЛанцюги поставок та їх значення зростає з кожним роком. Тому важливо дослідити ті тренди, що впливають на їх функціонування та визначають майбутнє ланцюгів поставок. Усі тренди можна поділити на дві складові: 1) технологічні тренди, що надають технічні можливості для удосконалення і подальшого розвитку ланцюгів поставок, та 2) нетехнологіні, які стосуються організаційних моментів в ланцюгу поставок, вибудування відносин з клієнтами та ін.Item Вимірювання економічної та маркетингової привабливості території(2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ сучасних умовах виникає значна конкуренція між різними територіями (містами, регіонами, країнами) за людей, фінансову підтримку, туристів, ресурси тощо. Відповідно території повинні забезпечувати тісні взаємозв’язки між громадянами та іншими контрагентами (інвесторами, туристами тощо), знаходити способи бути більш цікавими для різних цільових аудиторій. Тому проблема визначення та вимірювання привабливості території як складової територіального маркетингу на різних рівнях є актуальною.Item Бібліометричний аналіз наукових досліджень з питання сенсорного маркетингу(Сумський державний університет, 2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Назаренко, А. П.У статті представлені результати аналізу публікацій із проблематики сенсорного маркетингу. Дослідження проводилось із застосуванням бібліометричного аналізу, а для наочного відображення отриманих результатів був використаний метод візуалізації. Загалом для досягнення мети цього дослідження було опрацьовано 182 публікації (статті) із наукометричної бази даних Scopus за період з 2004 по 2020 рр. Пошук у базі даних Scopus здійснювався у полі «title, abstract, keywords». Візуалізація результатів проводилася за допомогою програми VOSviewer. Проведений аналіз дозволив отримати наступні результати. По-перше, у результаті дослідження було визначено, що проблематика сенсорного маркетингу є достатньо новою і знаходиться на стадії розвитку. Загальна кількість публікацій у сфері сенсорного маркетингу, а також число цитувань поступово зростає, починаюси з 2011 р.; пік публікаційної активності припадає на 2020 рік. По-друге, третина публікацій відноситься до такої галузі знань як бізнес, менеджмент та бухгалтерський облік, по 10% публікацій стосуються таких галузей знань як економіка, економетрика і фінанси та психологічні науки. По-третє, над проблематикою сенсорного маркетингу працювати вчені з різних установ, країн та континентів. Наукова взаємодія за тематикою стає все тіснішою, що сприяє утворенню географічних кластерів, з них три найбільших об’єднуються навколо США, Великобританії та Франції. По-четверте, шість статей із аналізованих були процитовані більше 100 разів, що свідчить про їх високий науковий рівень та зацікавленість розглнутою тематикою. По-пяте, до основних «критичних» напрямків досліджень з проблематики сенсорного маркетингу належать sensory marketing, marketing, consumer behavior, color та music. Саме навколо цих ключових слів фоомуються потужні наукові кластери. Крім того, тематика досліджень значно поглибилася, перейшовши від аналізу взаємозв’язків сенсорного маркетингу та споживацької поведінки у статтях, опублікованих до 2015 року, до комплексного підходу до застосування інструментів сенсорного маркетингу, їх впливу на сприйняття продукції, запам’ятовування та ін., починаючи з 2019 р. Отримані результати аналізу та їх графічна інтерпретація є актуальними та формують основу для кращого розуміння проблематики сенсорного маркетингу, пошуку прогалин, над вирішенням яких можна працювати у подальших дослідженнях.Item World supply chains: current state and prospects(Sumy State University, 2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Shumer, N.Сучасна світова економіка глобалізована та взаємопов’язана. Бізнеси з різних країн працюють разом. У цих умовах ланцюги поставок стають потужним інструментом для побудови міцної та гнучкої мережі між усіма економічними суб’єктами, залученими в процес виробництва та розповсюдження продукції у світовому масштабі. Оскільки співпраця між різними країнами стає глибшою та потужнішою, зростає також важливість ланцюгів поставок.Item The first step in removing communication and organizational barriers to stakeholders’ interaction in Smart Grids: A theoretical approach(2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Вакуленко, Ігор Анатолійович; Вакуленко, Игорь Анатолиевич; Vakulenko, Ihor Anatoliiovych; Колосок, Світлана Іванівна; Колосок, Светлана Ивановна; Kolosok, Svitlana Ivanivna; Євдокимова, Альона Вікторівна; Евдокимова, Алена Викторовна; Yevdokymova, Alona ViktorivnaДане дослідження є першим кроком у науковій роботі щодо формування організаційно-комунікаційної взаємодії зацікавлених сторін у Smart Grid. Це теоретичне дослідження вивчає співпрацю зацікавлених сторін у рамках логічного та змістовного процесу ініціації, проектування, впровадження та розвитку проектів Smart Grid. Відповідно до аналізу досліджень у цій сфері та найкращих практичних підходів до розвитку Smart Grids сформовано матрицю взаємодії зацікавлених сторін. Особливістю розробленої матриці є врахування етапів та напрямків (ключових аспектів) розвитку Smart Grids. Він є основою для системного аналізу досліджуваної проблеми. Таким чином, розроблена матриця буде використана як компонент формування логіко-структурної схеми взаємодії зацікавлених сторін. Розробка цієї схеми є проміжним етапом моделювання взаємодії зацікавлених сторін. Результати дослідження, представлені в цій роботі, є першим теоретичним кроком у багатоетапному дослідженні взаємодії зацікавлених сторін.Item Estimation of Quality of Medical Care(Sumy State University, 2020) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Srovnalíková, P.; Onda, A.У цій роботі узагальнено аргументи та контраргументи в рамках наукової дискусії з питання якості медичної допомоги. Основною метою проведеного дослідження є аналіз якості медичної допомоги в амбулаторії №1 КНП "Шосткинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" та розроблення рекомендацій щодо її підвищення в контексті впровадження медичної інформаційної системи "MEDSTAR". Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали систематичний та порівняльний аналіз, а також опитування пацієнтів. Джерелами інформації стали внутрішня документацію амбулаторії №1 (дані за вересень 2018 р.) та відповідна електронна документація з медичної інформаційної системи MEDSTAR (дані за вересень 2020 р.). Дослідження питання в статті здійснено в такій логічній послідовності: по-перше, автори проаналізували та порівняли кількість пацієнтів, які відвідали амбулаторію №1, та кількість пацієнтів, яких відвідували лікарі вдома у вересні 2020 р. та вересні 2018 р. По-друге, автори визначили кількість направлень на обстеження, виданих пацієнтам у вересні 2020 р. та вересні 2018 р. По-третє, автори провели опитування пацієнтів щодо їх задоволеності якістю медичної допомоги. Результати дослідження показали, що у вересні 2020 року загальна кількість звернень пацієнтів до амбулаторії №1 зменшилась на 32,4%, а кількість відвідувань пацієнтів удома на 5,12% порівняно з вереснем 2018 року. Така ж ситуація і з кількістю направлень на аналізи. У вересні 2018 року 763 пацієнти отримали направлення на подальші обстеження, а у вересні 2020 року кількість направлених становила 169. Опитування показало, що пацієнти незадоволені деякими аспектами якості медичної допомоги, зокрема, автоматизацією медицини, скерованістю медицини, а також умовами прийому та доступністю медичних послуг. Загалом результати дослідження допомогли висвітлити проблеми у роботі сімейних лікарів, спричинені реформою охорони здоров’я та впровадженням медичних інформаційних систем, що спричинює зниження якості медичної допомоги. Були запропоновані відповідні рекомендації щодо вирішення проблем. Дослідження авторів будуть корисними для подальших досліджень у сфері якості медичної допомоги.