Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 20
  • Item
    Comparative Analysis of Marketing Communications Changes under the Influence of Covid-19
    (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2021) Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Moskalenko, A.O.
    В роботі проаналізовано основні особливості періоду пандемії. Була виявлена аудиторія цифрового середовища по всьому світу. Було визначено роль цифрових технологій у допомозі людям під час пандемії COVID-19. Було проаналізовано використання соціальних медіа для дослідження бренду. Було проведено порівняння рекламної аудиторії Instagram, LinkedIn і Tik-Tok в період пандемії. Також було визначено використання WhatsApp в різних регіонах. Було виявлено очікування споживачів щодо покупок в Інтернеті серед споживачів різних вікових груп. Згідно з рекламними інструментами Facebook, бренди можуть охопити понад 1 мільярд людей через рекламу в Instagram. Рекламне охоплення Instagram зросло на 111 мільйонів нових користувачів за периший квартал із настанням пандемії COVID19, що є квартальним збільшенням більш ніж на 10%. Це означає, що рекламна аудиторія Instagram на початку липня 2020 року становила 1,08 мільярда. Ці цифри говорять про швидку зміну вектору уваги споживачів, а тим самим і необхідність швидкої переорієнтації маркетингових комунікацій задля привернення уваги до пропозицій брендів. У той самий час деякі цифрові інструменти, що раніше активно використовувались у маркетингових комунікаціях втрачають свою ефективність. Клієнти стали рідше використовувати Facebook Messenger та особисті повідомлення Twitter. Та в цілому, зростання обсягів продажів бізнесу через маркетингові інструменти соціальних медіа становило 132% для малого бізнесу, 122% для корпорацій і 88% для середнього бізнесу, що говорить про масову переорієнтацію та значні подальші перспективи
  • Item
    Analysis of health care system development in the regions amidst the economic inclusiveness and social determinants of health
    (World Scientific and Engineering Academy and Society, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Євдокимова, Альона Вікторівна; Евдокимова, Алена Викторовна; Yevdokymova, Alona Viktorivna
    У статті запропоновано використання кластерного аналізу за допомогою самоорганізованих карт Кохонена на основі нейронної мережі для оцінки рівня здорового розвитку регіонів України. При аналізі враховуються економічні моделі та соціальні детермінанти здоров'я. Автори визначають сильні та слабкі сторони кожного регіону та оцінюють ефективність медичного обслуговування. Описано алгоритм, виокремлені етапи оцінювання та запропоновані показники за окремими групами детермінант. Виокремлено п'ять кластерів регіонів. Одержані множини регіонів дали можливість виявити внутрішні закономірності розвитку регіонів та зрозуміти інформативність обраних соціально-економічних індикаторів, пов’язаних з системою охорони здоров’я. У ході аналізу отримані п’ять кластерів регіонів. У кожній групі регіони характеризуються близьким рівнем розвитку системи забезпечення здоров’я. До першого кластеру ввійшли регіони, жителі яких схильні до переоцінки стану здоров’я. Населення в цих регіонах досить фізично активне порівняно з іншими регіонами. Плюсом цього кластеру є слідкування за раціоном харчування серед населення, а за обсягами споживання цукру цей кластер негативно лідирує серед інших. До другого кластеру ввійшли регіони система забезпечення здоров’я яких характеризується високим рівнем показників інформаційної та поведінкової складової. За іншими показниками регіони цієї групи знаходяться на середньому рівні. Третій кластер – це відчутно фінансово забезпечені регіони. Проте практично за всіма іншими показниками ці регіони знаходяться на середньому та рівні нижче середнього. Четвертий кластер включає очевидні регіони-лідери, а п’ятий – регіони-аутсайдери. Конкретне попадання регіонів в кожний окремий кластер без дублювання описане детально в тексті статті. Відмітною перевагою на користь запропонованого авторами підходу є те, що пропоновану модель оцінювання можливо швидко адаптувати до нових даних, виявити нові закономірності та графічно представити змінені результати.
  • Item
    Closed-Loop Supply Chain: A bibliometric and visualization analysis
    (2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Коробець, О. М.; Березянко, Т. В.
    Нині підприємства мають бути корисними для суспільства, дбати про навколишнє середовище і водночас отримувати прибуток. І замкнутий ланцюг поставок допомагає їм у цьому. Проте в області «ланцюг постачання замкнутого циклу» бракує бібліометричних та візуалізаційних досліджень. Таким чином, це дослідження представляє бібліометричний аналіз. У результаті аналізу були визначені найбільш продуктивні автори та журнали. Визначено найбільш цитовані дослідження. Були представлені кластери країн та кластери ключових слів. Отримані результати аналізу та їх графічні презентації є актуальними, і вони є основою для кращого розуміння концепції замкнутого ланцюга постачань.
  • Item
    World supply chains: current state and prospects
    (Sumy State University, 2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Shumer, N.
    Сучасна світова економіка глобалізована та взаємопов’язана. Бізнеси з різних країн працюють разом. У цих умовах ланцюги поставок стають потужним інструментом для побудови міцної та гнучкої мережі між усіма економічними суб’єктами, залученими в процес виробництва та розповсюдження продукції у світовому масштабі. Оскільки співпраця між різними країнами стає глибшою та потужнішою, зростає також важливість ланцюгів поставок.
  • Item
    The first step in removing communication and organizational barriers to stakeholders’ interaction in Smart Grids: A theoretical approach
    (2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Вакуленко, Ігор Анатолійович; Вакуленко, Игорь Анатолиевич; Vakulenko, Ihor Anatoliiovych; Колосок, Світлана Іванівна; Колосок, Светлана Ивановна; Kolosok, Svitlana Ivanivna; Євдокимова, Альона Вікторівна; Евдокимова, Алена Викторовна; Yevdokymova, Alona Viktorivna
    Дане дослідження є першим кроком у науковій роботі щодо формування організаційно-комунікаційної взаємодії зацікавлених сторін у Smart Grid. Це теоретичне дослідження вивчає співпрацю зацікавлених сторін у рамках логічного та змістовного процесу ініціації, проектування, впровадження та розвитку проектів Smart Grid. Відповідно до аналізу досліджень у цій сфері та найкращих практичних підходів до розвитку Smart Grids сформовано матрицю взаємодії зацікавлених сторін. Особливістю розробленої матриці є врахування етапів та напрямків (ключових аспектів) розвитку Smart Grids. Він є основою для системного аналізу досліджуваної проблеми. Таким чином, розроблена матриця буде використана як компонент формування логіко-структурної схеми взаємодії зацікавлених сторін. Розробка цієї схеми є проміжним етапом моделювання взаємодії зацікавлених сторін. Результати дослідження, представлені в цій роботі, є першим теоретичним кроком у багатоетапному дослідженні взаємодії зацікавлених сторін.
  • Item
    Estimation of Quality of Medical Care
    (Sumy State University, 2020) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Srovnalíková, P.; Onda, A.
    У цій роботі узагальнено аргументи та контраргументи в рамках наукової дискусії з питання якості медичної допомоги. Основною метою проведеного дослідження є аналіз якості медичної допомоги в амбулаторії №1 КНП "Шосткинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" та розроблення рекомендацій щодо її підвищення в контексті впровадження медичної інформаційної системи "MEDSTAR". Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали систематичний та порівняльний аналіз, а також опитування пацієнтів. Джерелами інформації стали внутрішня документацію амбулаторії №1 (дані за вересень 2018 р.) та відповідна електронна документація з медичної інформаційної системи MEDSTAR (дані за вересень 2020 р.). Дослідження питання в статті здійснено в такій логічній послідовності: по-перше, автори проаналізували та порівняли кількість пацієнтів, які відвідали амбулаторію №1, та кількість пацієнтів, яких відвідували лікарі вдома у вересні 2020 р. та вересні 2018 р. По-друге, автори визначили кількість направлень на обстеження, виданих пацієнтам у вересні 2020 р. та вересні 2018 р. По-третє, автори провели опитування пацієнтів щодо їх задоволеності якістю медичної допомоги. Результати дослідження показали, що у вересні 2020 року загальна кількість звернень пацієнтів до амбулаторії №1 зменшилась на 32,4%, а кількість відвідувань пацієнтів удома на 5,12% порівняно з вереснем 2018 року. Така ж ситуація і з кількістю направлень на аналізи. У вересні 2018 року 763 пацієнти отримали направлення на подальші обстеження, а у вересні 2020 року кількість направлених становила 169. Опитування показало, що пацієнти незадоволені деякими аспектами якості медичної допомоги, зокрема, автоматизацією медицини, скерованістю медицини, а також умовами прийому та доступністю медичних послуг. Загалом результати дослідження допомогли висвітлити проблеми у роботі сімейних лікарів, спричинені реформою охорони здоров’я та впровадженням медичних інформаційних систем, що спричинює зниження якості медичної допомоги. Були запропоновані відповідні рекомендації щодо вирішення проблем. Дослідження авторів будуть корисними для подальших досліджень у сфері якості медичної допомоги.
  • Item
    Determinants of enterprises profitability of chemical industry in modern conditions of economic security ensuring
    (University of Bielsko-Biala, 2020) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Вода, Г. М.
    У статті наведено детальний аналіз світової та української хімічної промисловості. Визначено обсяг продажів хімічної продукції у 10 передових країнах та глобальне виробництво хімічної продукції за сегментами. Представлено порівняльну характеристику основних показників хімічної промисловості України та інших країн. На основі аналізу статистичної інформації систематизовано фактори впливу, що впливають на результуючий показник (чистий прибуток підприємств) українських підприємств хімічної галузі. Проведено кореляційно-регресійний аналіз між факторами впливу та результуючим показником на прикладі українських підприємств хімічної галузі.
  • Item
    Bibliometric and visualized analysis of food supply chain research in 2004-2020
    (2020) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    На сьогоднішній день важливість концепції ланцюга поставок харчових продуктів зростає, враховуючи збільшенням світового населення та скорочення кількості доступних природних ресурсів. Ланцюг поставок харчових продуктів допомагає організувати процес виробництва, розподілу, споживання та утилізації харчових продуктів із найменшими втратами та з найбільшими вигодами при дотриманні параметрів якості та безпечності товарів. Крім того, при побудові сучасних ланцюгів поставок харчових продуктів особливе значення надають їх стійкості, що проявляться, у тому числі, зменшенні ефекту «доміно». У статті представлені результати аналізу публікацій у сфері ланцюгів харчових продуктів. Дослідження проводилось із застосуванням бібліометричного методу та візуалізаційного аналізу для наочного відображення результатів. Для досягнення мети цього дослідження було опрацьовано 1 084 статті з наукометричної бази даних Scopus. Проведений аналіз допоміг досягти цінних результатів. По-перше, загальна кількість публікацій у сфері ланцюгів поставок харчових продуктів має тенденцію до зростання, пік публікаційної активності припадає на 2020 рік. По-друге, тема ланцюгів поставок харчових продуктів стає глобальною, над нею починають працювати вчені з різних установ, країн та континентів. Більше того, співпраця між країнами та установами в рамках дослідження даної тематики стає все тіснішою. Проте автори з Великобританії демонструють найвищу активність. По-третє, до основних поточних критичних напрямків досліджень у сфері ланцюгів поставок харчових продуктів належать стійкість, відстежуваність, планування й оптимізація, соціальна відповідальність та харчові відходи. Крім того, тематика досліджень ланцюгів поставок продуктів харчування поглибилися протягом 2004-2020 років. Дослідження стають більш міждисциплінарними та диверсифікованими. Таким чином, результати отримані у цій статті та їх графічна інтерпретація є актуальними та можуть допомогти вченим зрозуміти останні досягнення й прогалини в сфері ланцюгів поставок харчових продуктів та надати орієнтири для подальших досліджень.
  • Item
    The Economic and Marketing Attractiveness of Countries: Measurement and Positioning in Terms of Economic Security
    (IIETA, 2020) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Захаркіна, Людмила Сергіївна; Захаркина, Людмила Сергеевна; Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna
    The subject of the research is the territory’s attractiveness. The main research activities are focused on 15 countries with different levels of development. Thus, the purpose of the study is to provide an empirical study on measuring the attractiveness of defined countries and on identifying their positions comparing with others. The study suggests measuring the territory’s attractiveness from two points of view: economic and marketing attractiveness. It is proposed to measure economic attractiveness using five sub-indexes: business, production, trade & investment, environment, and logistics. At the same time marketing attractiveness consists of the following sub-indexes: social, touristic, territory’s convenience, innovation, and demand. The research results allow plotting countries on a nine-cell matrix and separate three groups of countries – countries with high (group 1), medium (group 2) and low (group 3) economic and marketing attractiveness. Recommendations and strategies of further attractiveness improvement depending on countries' current position are formed.
  • Item
    The most significant economic opportunities and economic risks of Industry 4.0
    (Національна металургійна академія України, 2020) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Готовність країн до Індустрії 4.0 є актуальною проблемою, яку намагаються вирішити вчені та практики.