Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Розроблення моделі комерціалізації інновацій на основі врахування «вузьких» місць
    (НТУУ "Київський політехнічний інститут", 2022) Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Бондаренко, Алла Федорівна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    Проведені дослідження спрямовані на формування авторської моделі комерціалізації інновацій, що ґрунтується на перевагах і «вузьких» місцях існуючих моделей. Розроблена модель передбачає проходження чотирьох стадій – підготовчу стадію, бізнес-стадію, стадію розроблення та стадію впровадження. Визначено, що підготовча стадія спрямована на формування концепції інновації. Бізнес-стадія є стадією презентації бізнес-пропозиції та досягнення домовленостей між всіма учасниками моделі, що засвідчується укладанням контрактів. Стадія розроблення передбачає представлення перевіреного прототипу інновації, а стадія впровадження – початок її масового виробництва. Крім того, у моделі показано напрямки подолання «вузьких» місць, пов’язаних із відособленістю процесу комерціалізації від учасників; із недостатньою увагою до думок і бажань споживачів; із захистом прав інтелектуальної власності на інноваційну продукцію.
  • Item
    Розроблення моделі комерціалізації інновацій на основі врахування «вузьких» місць
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    Проведені дослідження спрямовані на формування авторської моделі комерціалізації інновацій, що ґрунтується на перевагах і «вузьких» місцях існуючих моделей. Розроблена модель передбачає проходження чотирьох стадій – підготовчу стадію, бізнес-стадію, стадію розроблення та стадію впровадження. Визначено, що підготовча стадія спрямована на формування концепції інновації. Бізнес-стадія є стадією презентації бізнес-пропозиції та досягнення домовленостей між всіма учасниками моделі, що засвідчується укладанням контрактів. Стадія розроблення передбачає представлення перевіреного прототипу інновації, а стадія впровадження – початок її масового виробництва. Крім того, у моделі показано напрямки подолання «вузьких» місць, пов’язаних із відособленістю процесу комерціалізації від учасників; із недостатньою увагою до думок і бажань споживачів; із захистом прав інтелектуальної власності на інноваційну продукцію.
  • Item
    Продовольча безпека у світі: поточний стан
    (ТНТУ, 2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    Продовольча безпека безпосередньо пов’язана з харчуванням та здоров’ям населення. Вона стосується наявності (availability) продуктів харчування, необхідних людям, їх доступності (accessibility) для споживачів, у тому числі фінансової, можливості використання (utilization) продуктів харчування відповідної якості у достатній кількості, щоб забезпечити повноцінне життя, а також стабільності (stability), тобто можливості протистояти негативним змінам, що виникають у ланцюгах поставок продуктів харчування. Продовольча безпека є причинно-наслідковим шляхом, що починається з виробництва і веде до споживання, проходячи етапи стабілізації та боротьби зі стресами. Відповідно метою статті є розгляд сутності продовольчої безпеки та дослідження її рівня за допомогою аналізу світових рейтингових показників. Враховуючи наведену мету, у статті був розглянутий Global Food Security Index, який вимірює рівень продовольчої безпеки за 4 напрямками – доступність продуктів харчування, їх наявність, якість і безпека та природні ресурси й стійкість. Згідно з цим рейтингом перші три місця займають країни Західної Європи – Фінляндія, Ірландія та Нідерланди, також до 15-ки, крім країн Західної Європи, належать Ізраїль, Японія, Сполучені Штати Америки, Канада та Нова Зеландія. Україна займає 54 місце зі 113 країн. Позитивні зміни відбуваються лише у групі «якість і безпека», за рештою груп показників продовольчої безпеки України спостерігаються негативні тенденції, зокрема у групі «наявність продуктів харчування» більше, ніж на третину погіршилися показники «зобов'язання щодо продовольчої безпеки та політики доступу» й «політичні та соціальні бар'єри доступу» порівняно з попереднім роком. Додатково був розглянутий Global Hunger Index, який базується на чотирьох індикаторах – недоїдання, виснаження, затримка розвитку дитини та дитяча смертність. Незважаючи на наявність тенденцій щодо покращення даного індексу за регіонами світу, його значення є особливо небезпечним у країнах регіону Африка на південь від Сахари та Південна Азія. Для України значення цього показника знаходиться на рівні менше 5, починаючи з 2006 р., що відносить Україну до області низької небезпеки. Враховуючи проведений аналіз, можна зазначити, що на даний час друга мета плану досягнення Сталого розвитку до 2030 р. – «нульовий голод» (Zero Hunger), є недосяжною.
  • Item
    Інновації та Індустрія 4.0: бібліометричний аналіз
    (Видавничий дім «ІНЖЕК», 2020) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    Мета статті полягає в дослідженні особливостей понять «інновація» («innovation») та «Індустрія 4.0» («Industry 4.0») на основі бібліометричного аналізу та візуалізації отриманих результатів. Проведено огляд 720 публікацій (статей і матеріалів конференцій) із наукометричної бази даних Scopus за період 2014–2020 рр. на основі використання комбінації двох понять з логічним оператором «AND». Пошук у базі даних Scopus здійснювався у полі «title, abstract, keywords». Візуалізація результатів проводилася за допомогою програми VOSviewer. У результаті дослідження визначено динаміку публікаційної активності за роками та відповідну кількість цитувань. Встановлено, що публікації переважно належать до однієї з галузей знань – інженерні науки, комп’ютерні науки та бізнес, менеджмент і облік. Виокремлено авторів, які мають найбільшу кількість публікацій у рамках досліджуваної тематики, а також найбільш цитовані дослідження. Визначено, що Німеччина, Італія, США, Китай, Бразилія та Великобританія є країнами, у яких проблематика інноваційності та Індустрії 4.0 опрацьовується найбільш детально. Також сформовано кластери ключових слів. Отримані результати аналізу та візуалізація є актуальними та формують основу для кращого розуміння концепцій інноваційності та Індустрії 4.0. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є детальне розроблення проблематики Інтернету речей та інформаційної трансформації.
  • Item
    The Economic and Marketing Attractiveness of Countries: Measurement and Positioning in Terms of Economic Security
    (IIETA, 2020) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Захаркіна, Людмила Сергіївна; Захаркина, Людмила Сергеевна; Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna
    The subject of the research is the territory’s attractiveness. The main research activities are focused on 15 countries with different levels of development. Thus, the purpose of the study is to provide an empirical study on measuring the attractiveness of defined countries and on identifying their positions comparing with others. The study suggests measuring the territory’s attractiveness from two points of view: economic and marketing attractiveness. It is proposed to measure economic attractiveness using five sub-indexes: business, production, trade & investment, environment, and logistics. At the same time marketing attractiveness consists of the following sub-indexes: social, touristic, territory’s convenience, innovation, and demand. The research results allow plotting countries on a nine-cell matrix and separate three groups of countries – countries with high (group 1), medium (group 2) and low (group 3) economic and marketing attractiveness. Recommendations and strategies of further attractiveness improvement depending on countries' current position are formed.