Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item The influence of brands on consumer behaviour in conditions of COVID-19 pandemic: Bibliometric and visualization analysis(EDP Sciences, 2021) Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Kolesnyk, D.; Сигида, Любов Олексіївна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Fisunenko, N.The topic of branding is part of the marketing concept and is actively researched. This study presents a trend analysis, bibliometric overview, and visualization of the current state within the research problem of branding. A review of 1,014 publications from the Scopus database (1996–2020) was conducted. Two combinations of words with a logical operator ("brand" and "consumer behaviour, crisis") were used. VOSviewer was used to visualize the results and graphically display the material. The analysis helped to draw some valuable conclusions. As a result of the analysis, it is determined that: 1) using filters, the total number of publications in the research field of branding is 984; 2) the growth of the publication activity occurred after 2009. 3) the largest number of studies is conducted by scientists from Europe, North America, Asia and Australia; 4) until 2014, scientists focused on researching the essence of the brand and branding, its benefits, features, etc., then scientists were more focused on the issues of sustainable development, the role and significance of crisis factors, including the impact of the pandemic; 5) the relationships among keywords within the research topic form the following clusters: marketing, corporate social responsibility, brand equity, consumer behaviour, and consumption behaviour. The obtained results are applicable and can be a guidance for further research in the field of branding.Item Розроблення моделі комерціалізації інновацій на основі врахування «вузьких» місць(НТУУ "Київський політехнічний інститут", 2022) Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Бондаренко, Алла Федорівна; Bondarenko, Alla FedorivnaПроведені дослідження спрямовані на формування авторської моделі комерціалізації інновацій, що ґрунтується на перевагах і «вузьких» місцях існуючих моделей. Розроблена модель передбачає проходження чотирьох стадій – підготовчу стадію, бізнес-стадію, стадію розроблення та стадію впровадження. Визначено, що підготовча стадія спрямована на формування концепції інновації. Бізнес-стадія є стадією презентації бізнес-пропозиції та досягнення домовленостей між всіма учасниками моделі, що засвідчується укладанням контрактів. Стадія розроблення передбачає представлення перевіреного прототипу інновації, а стадія впровадження – початок її масового виробництва. Крім того, у моделі показано напрямки подолання «вузьких» місць, пов’язаних із відособленістю процесу комерціалізації від учасників; із недостатньою увагою до думок і бажань споживачів; із захистом прав інтелектуальної власності на інноваційну продукцію.Item Investigating the Role of Innovation in Inclusive and Sustainable Development in Ukraine and South Korea(MDPI, 2023) Сигида, Любов Олексіївна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Gasior, M.; Сигида, Наталія Олексіївна; Syhyda, Nataliia Oleksiivna; Артюхова, Надія Олександрівна; Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna; Skrzypek-Ahmed, S.; Dluhopolskyi, O.; Rehak, R.У той час як інші дослідження аналізували проблеми інновацій та інноваційного розвитку на глобальному рівні або для окремих країн чи підприємств, це дослідження містить порівняння публікаційної діяльності у сфері інновацій та інноваційного розвитку у двох країнах з різними рівнями економічного та сталого розвитку. промисловий розвиток. У цьому дослідженні досліджуються публікації з проблем інновацій та інноваційного розвитку щодо сталого промислового розвитку в Україні та Південній Кореї. Проведено бібліометричне дослідження. Дані були зібрані з платформи SciVal. Автори використали сучасні методики та процедури бібліометричного аналізу та візуалізації даних. Результати показують, що (1) Південна Корея демонструє вищу публікаційну активність щодо інновацій та інноваційного розвитку, ніж Україна; (2) у статтях автори обох країн висвітлюють проблему підвищення інноваційної активності; (3) автори з Південної Кореї формують більш щільну мережу стосунків з авторами з інших країн; (4) в обох випадках провідний кластер сформувався навколо ключового слова «інновація»; (5) для України та Південної Кореї інноваційна діяльність пов’язана зі сталим розвитком. Це дослідження поєднує в собі якісні та кількісні методи дослідження. Він проводився у два етапи: підготовка даних та аналіз даних із застосуванням методів і процедур бібліометрії. Результати демонструють важливість публікації наукових робіт про наслідки інноваційної діяльності країни для підвищення обізнаності громадськості, сприяння інноваціям країни та, таким чином, стимулювання сталого розвитку.Item Analysis of health care system development in the regions amidst the economic inclusiveness and social determinants of health(World Scientific and Engineering Academy and Society, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Євдокимова, Альона Вікторівна; Евдокимова, Алена Викторовна; Yevdokymova, Alona ViktorivnaУ статті запропоновано використання кластерного аналізу за допомогою самоорганізованих карт Кохонена на основі нейронної мережі для оцінки рівня здорового розвитку регіонів України. При аналізі враховуються економічні моделі та соціальні детермінанти здоров'я. Автори визначають сильні та слабкі сторони кожного регіону та оцінюють ефективність медичного обслуговування. Описано алгоритм, виокремлені етапи оцінювання та запропоновані показники за окремими групами детермінант. Виокремлено п'ять кластерів регіонів. Одержані множини регіонів дали можливість виявити внутрішні закономірності розвитку регіонів та зрозуміти інформативність обраних соціально-економічних індикаторів, пов’язаних з системою охорони здоров’я. У ході аналізу отримані п’ять кластерів регіонів. У кожній групі регіони характеризуються близьким рівнем розвитку системи забезпечення здоров’я. До першого кластеру ввійшли регіони, жителі яких схильні до переоцінки стану здоров’я. Населення в цих регіонах досить фізично активне порівняно з іншими регіонами. Плюсом цього кластеру є слідкування за раціоном харчування серед населення, а за обсягами споживання цукру цей кластер негативно лідирує серед інших. До другого кластеру ввійшли регіони система забезпечення здоров’я яких характеризується високим рівнем показників інформаційної та поведінкової складової. За іншими показниками регіони цієї групи знаходяться на середньому рівні. Третій кластер – це відчутно фінансово забезпечені регіони. Проте практично за всіма іншими показниками ці регіони знаходяться на середньому та рівні нижче середнього. Четвертий кластер включає очевидні регіони-лідери, а п’ятий – регіони-аутсайдери. Конкретне попадання регіонів в кожний окремий кластер без дублювання описане детально в тексті статті. Відмітною перевагою на користь запропонованого авторами підходу є те, що пропоновану модель оцінювання можливо швидко адаптувати до нових даних, виявити нові закономірності та графічно представити змінені результати.Item The Economic and Marketing Attractiveness of Countries: Measurement and Positioning in Terms of Economic Security(IIETA, 2020) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Захаркіна, Людмила Сергіївна; Захаркина, Людмила Сергеевна; Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaThe subject of the research is the territory’s attractiveness. The main research activities are focused on 15 countries with different levels of development. Thus, the purpose of the study is to provide an empirical study on measuring the attractiveness of defined countries and on identifying their positions comparing with others. The study suggests measuring the territory’s attractiveness from two points of view: economic and marketing attractiveness. It is proposed to measure economic attractiveness using five sub-indexes: business, production, trade & investment, environment, and logistics. At the same time marketing attractiveness consists of the following sub-indexes: social, touristic, territory’s convenience, innovation, and demand. The research results allow plotting countries on a nine-cell matrix and separate three groups of countries – countries with high (group 1), medium (group 2) and low (group 3) economic and marketing attractiveness. Recommendations and strategies of further attractiveness improvement depending on countries' current position are formed.