Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
3 results
Search Results
Item Comparative Analysis of Marketing Communications Changes under the Influence of Covid-19(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2021) Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Moskalenko, A.O.В роботі проаналізовано основні особливості періоду пандемії. Була виявлена аудиторія цифрового середовища по всьому світу. Було визначено роль цифрових технологій у допомозі людям під час пандемії COVID-19. Було проаналізовано використання соціальних медіа для дослідження бренду. Було проведено порівняння рекламної аудиторії Instagram, LinkedIn і Tik-Tok в період пандемії. Також було визначено використання WhatsApp в різних регіонах. Було виявлено очікування споживачів щодо покупок в Інтернеті серед споживачів різних вікових груп. Згідно з рекламними інструментами Facebook, бренди можуть охопити понад 1 мільярд людей через рекламу в Instagram. Рекламне охоплення Instagram зросло на 111 мільйонів нових користувачів за периший квартал із настанням пандемії COVID19, що є квартальним збільшенням більш ніж на 10%. Це означає, що рекламна аудиторія Instagram на початку липня 2020 року становила 1,08 мільярда. Ці цифри говорять про швидку зміну вектору уваги споживачів, а тим самим і необхідність швидкої переорієнтації маркетингових комунікацій задля привернення уваги до пропозицій брендів. У той самий час деякі цифрові інструменти, що раніше активно використовувались у маркетингових комунікаціях втрачають свою ефективність. Клієнти стали рідше використовувати Facebook Messenger та особисті повідомлення Twitter. Та в цілому, зростання обсягів продажів бізнесу через маркетингові інструменти соціальних медіа становило 132% для малого бізнесу, 122% для корпорацій і 88% для середнього бізнесу, що говорить про масову переорієнтацію та значні подальші перспективиItem Розроблення моделі комерціалізації інновацій на основі врахування «вузьких» місць(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaПроведені дослідження спрямовані на формування авторської моделі комерціалізації інновацій, що ґрунтується на перевагах і «вузьких» місцях існуючих моделей. Розроблена модель передбачає проходження чотирьох стадій – підготовчу стадію, бізнес-стадію, стадію розроблення та стадію впровадження. Визначено, що підготовча стадія спрямована на формування концепції інновації. Бізнес-стадія є стадією презентації бізнес-пропозиції та досягнення домовленостей між всіма учасниками моделі, що засвідчується укладанням контрактів. Стадія розроблення передбачає представлення перевіреного прототипу інновації, а стадія впровадження – початок її масового виробництва. Крім того, у моделі показано напрямки подолання «вузьких» місць, пов’язаних із відособленістю процесу комерціалізації від учасників; із недостатньою увагою до думок і бажань споживачів; із захистом прав інтелектуальної власності на інноваційну продукцію.Item Підприємництво, торгівля та біржова діяльність(Університетська книга, 2018) Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Таранюк, Леонід Миколайович; Таранюк, Леонид Николаевич; Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Бабій, Тетяна Володимирівна; Бабий, Татьяна Владимировна; Babii, Tetiana Volodymyrivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Димченко, О.В.; Дмитрієв, І.А.; Євдокімов, Ю.; Єрмак, С.О.; Завдов'єва, Юлія Миколаївна; Завдовьева, Юлия Николаевна; Zavdovieva, Yuliia Mykolaivna; Завражний, Костянтин Юрійович; Мишенина, Галина Анатольевна; Кубатко, Александра Викторовна; Завражный, Константин Юрьевич; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych; Ілляшенко, Тетяна Олексіївна; Ильяшенко, Татьяна Алексеевна; Illiashenko, Tetiana Oleksiivna; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Карпіщенко, Олексій Іванович; Mishenina, Halyna Anatoliivna; Карпищенко, Алексей Иванович; Kubatko, Oleksandra Viktorivna; Karpishchenko, Oleksii Ivanovych; Коваленко, Євген Володимирович; Коваленко, Евгений Владимирович; Kovalenko, Yevhen Volodymyrovych; Ковальов, Богдан Леонідович; Ковалев, Богдан Леонидович; Kovalov, Bohdan Leonidovych; Коновалова, Н.І.; Мішеніна, Наталя Вікторівна; Косарева, Т.В.; Кубатко, Олександр Васильович; Кулакова, С.Ю.; Лепейко, Т.І.; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Лукаш, Ольга Анатоліївна; Лукаш, Ольга Анатольевна; Lukash, Olha Anatoliivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Мишенина, Наталия Викторовна; Liulov, Oleksii Valentynovych; Мазін, Юрій Олександрович; Мазин, Юрий Александрович; Mazin, Yurii Oleksandrovych; Боронос, Вікторія Георгіївна; Маслак, О.І.; Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Мельник, Леонід Григорович; Boronos, Viktoriia Heorhiivna; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Мельник, В.Л.; Боронос, Виктория Георгиевна; Міняйленко, І.В.; Мішеніна, Галина Анатоліївна; Mishenina, Natalia Viktorivna; Назарова, Г.В.; Новіцький, Р.О.; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Shkarupa, Olena Vasylivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Бун, Еммануель; Плікус, Ірина Йосипівна; Пликус, Ирина Иосифовна; Plikus, Iryna Yosypivna; Полінкевич, О.М.; Рудаченко, О.О.; Самаль, С.О.; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Ярова, Інесса Євгенівна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Скрильник, А.С.; Соколенко, Людмила Федорівна; Соколенко, Людмила Федоровна; Sokolenko, Liudmyla Fedorivna; Старченко, Людмила Володимирівна; Старченко, Людмила Владимировна; Starchenko, Liudmyla Volodymyrivna; Стеблянко, І.О.; Тамбовцева, Т.; Яровая, Инесса Евгеньевна; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Таранюк, Каріна Вікторівна; Таранюк, Карина Викторовна; Taraniuk, Karina Viktorivna; Фролова, Л.В.; Харченко, Микола Олексійович; Харченко, Николай Алексеевич; Kharchenko, Mykola Oleksiiovych; Харчишина, О.В.; Бурлакова, Ирина Михайловна; Yarova, Inessa Yevhenivna; Часник, Ольга Олександрівна; Часнык, Ольга Александровна; Chasnyk, Olha Oleksandrivna; Чевганова, В.Я.; Чорток, Юлія Володимирівна; Чорток, Юлия Владимировна; Burlakova, Iryna Mykhailivna; Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Шауер, П.; Шевченко, І.Ю.; Васюта, В.Б.; Шкарупа, Іван Сергійович; Шкарупа, Иван Сергеевич; Shkarupa, Ivan Serhiiovych; Валенкевич, Л.П.; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Волк, Ольга Миколаївна; Волк, Ольга Николаевна; Кубатко, Александр Васильевич; Volk, Olha Mykolaivna; Генс, Люк; Горобченко, Денис Володимирович; Горобченко, Денис Владимирович; Horobchenko, Denys Volodymyrovych; Горобченко, Тетяна Вікторівна; Горобченко, Татьяна Викторовна; Horobchenko, Tetiana Viktorivna; Горошкова, Л.А.; Григор'єва, О.В.; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Гриценко, Павло Валерійович; Гриценко, Павел Валериевич; Hrytsenko, Pavlo Valeriiovych; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Дерев`янко, Юрій Миколайович; Деревянко, Юрий Николаевич; Derevianko, Yurii Mykolaiovych; Дериколенко, Олександр Миколайович; Кубатко, Олександрa ВікторівнаПідручник містить навчальні матеріали, що забезпечують формування основних фахових компетентностей бакалаврів та магістрів зі спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Викладено теоретичні положення, організаційно-економічне та методичне забезпечення діяльності суб’єктів підприємництва, торгівлі і біржової діяльності. Досліджено питання антикризового управління та трансформацій у підприємництві. Розглянуто сучасні тенденції розвитку бізнесу з урахуванням європейського вектору розвитку. Розкрито економічні аспекти соціальних відносин, логістики, ціноутворення, бізнес-планування, маркетингової діяльності, управління витратами, стратегічного планування в підприємницькій та торговельній сферах. Присвячено увагу моделюванню бізнес-процесів та їх змінам у підприємницькій діяльності, організаційній культурі та етиці в бізнесі. Підручник призначений для підготовки бакалаврів та магістрів зі спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», також буде корисним для викладачів та інших фахівців з питань ефективної роботи суб’єктів підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.