Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 120
  • Item
    The influence of brands on consumer behaviour in conditions of COVID-19 pandemic: Bibliometric and visualization analysis
    (EDP Sciences, 2021) Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Kolesnyk, D.; Сигида, Любов Олексіївна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Fisunenko, N.
    The topic of branding is part of the marketing concept and is actively researched. This study presents a trend analysis, bibliometric overview, and visualization of the current state within the research problem of branding. A review of 1,014 publications from the Scopus database (1996–2020) was conducted. Two combinations of words with a logical operator ("brand" and "consumer behaviour, crisis") were used. VOSviewer was used to visualize the results and graphically display the material. The analysis helped to draw some valuable conclusions. As a result of the analysis, it is determined that: 1) using filters, the total number of publications in the research field of branding is 984; 2) the growth of the publication activity occurred after 2009. 3) the largest number of studies is conducted by scientists from Europe, North America, Asia and Australia; 4) until 2014, scientists focused on researching the essence of the brand and branding, its benefits, features, etc., then scientists were more focused on the issues of sustainable development, the role and significance of crisis factors, including the impact of the pandemic; 5) the relationships among keywords within the research topic form the following clusters: marketing, corporate social responsibility, brand equity, consumer behaviour, and consumption behaviour. The obtained results are applicable and can be a guidance for further research in the field of branding.
  • Item
    Розроблення моделі комерціалізації інновацій на основі врахування «вузьких» місць
    (НТУУ "Київський політехнічний інститут", 2022) Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Бондаренко, Алла Федорівна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    Проведені дослідження спрямовані на формування авторської моделі комерціалізації інновацій, що ґрунтується на перевагах і «вузьких» місцях існуючих моделей. Розроблена модель передбачає проходження чотирьох стадій – підготовчу стадію, бізнес-стадію, стадію розроблення та стадію впровадження. Визначено, що підготовча стадія спрямована на формування концепції інновації. Бізнес-стадія є стадією презентації бізнес-пропозиції та досягнення домовленостей між всіма учасниками моделі, що засвідчується укладанням контрактів. Стадія розроблення передбачає представлення перевіреного прототипу інновації, а стадія впровадження – початок її масового виробництва. Крім того, у моделі показано напрямки подолання «вузьких» місць, пов’язаних із відособленістю процесу комерціалізації від учасників; із недостатньою увагою до думок і бажань споживачів; із захистом прав інтелектуальної власності на інноваційну продукцію.
  • Item
    Investigating the Role of Innovation in Inclusive and Sustainable Development in Ukraine and South Korea
    (MDPI, 2023) Сигида, Любов Олексіївна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Gasior, M.; Сигида, Наталія Олексіївна; Syhyda, Nataliia Oleksiivna; Артюхова, Надія Олександрівна; Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna; Skrzypek-Ahmed, S.; Dluhopolskyi, O.; Rehak, R.
    У той час як інші дослідження аналізували проблеми інновацій та інноваційного розвитку на глобальному рівні або для окремих країн чи підприємств, це дослідження містить порівняння публікаційної діяльності у сфері інновацій та інноваційного розвитку у двох країнах з різними рівнями економічного та сталого розвитку. промисловий розвиток. У цьому дослідженні досліджуються публікації з проблем інновацій та інноваційного розвитку щодо сталого промислового розвитку в Україні та Південній Кореї. Проведено бібліометричне дослідження. Дані були зібрані з платформи SciVal. Автори використали сучасні методики та процедури бібліометричного аналізу та візуалізації даних. Результати показують, що (1) Південна Корея демонструє вищу публікаційну активність щодо інновацій та інноваційного розвитку, ніж Україна; (2) у статтях автори обох країн висвітлюють проблему підвищення інноваційної активності; (3) автори з Південної Кореї формують більш щільну мережу стосунків з авторами з інших країн; (4) в обох випадках провідний кластер сформувався навколо ключового слова «інновація»; (5) для України та Південної Кореї інноваційна діяльність пов’язана зі сталим розвитком. Це дослідження поєднує в собі якісні та кількісні методи дослідження. Він проводився у два етапи: підготовка даних та аналіз даних із застосуванням методів і процедур бібліометрії. Результати демонструють важливість публікації наукових робіт про наслідки інноваційної діяльності країни для підвищення обізнаності громадськості, сприяння інноваціям країни та, таким чином, стимулювання сталого розвитку.
  • Item
    Comparative Analysis of Marketing Communications Changes under the Influence of Covid-19
    (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2021) Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Moskalenko, A.O.
    В роботі проаналізовано основні особливості періоду пандемії. Була виявлена аудиторія цифрового середовища по всьому світу. Було визначено роль цифрових технологій у допомозі людям під час пандемії COVID-19. Було проаналізовано використання соціальних медіа для дослідження бренду. Було проведено порівняння рекламної аудиторії Instagram, LinkedIn і Tik-Tok в період пандемії. Також було визначено використання WhatsApp в різних регіонах. Було виявлено очікування споживачів щодо покупок в Інтернеті серед споживачів різних вікових груп. Згідно з рекламними інструментами Facebook, бренди можуть охопити понад 1 мільярд людей через рекламу в Instagram. Рекламне охоплення Instagram зросло на 111 мільйонів нових користувачів за периший квартал із настанням пандемії COVID19, що є квартальним збільшенням більш ніж на 10%. Це означає, що рекламна аудиторія Instagram на початку липня 2020 року становила 1,08 мільярда. Ці цифри говорять про швидку зміну вектору уваги споживачів, а тим самим і необхідність швидкої переорієнтації маркетингових комунікацій задля привернення уваги до пропозицій брендів. У той самий час деякі цифрові інструменти, що раніше активно використовувались у маркетингових комунікаціях втрачають свою ефективність. Клієнти стали рідше використовувати Facebook Messenger та особисті повідомлення Twitter. Та в цілому, зростання обсягів продажів бізнесу через маркетингові інструменти соціальних медіа становило 132% для малого бізнесу, 122% для корпорацій і 88% для середнього бізнесу, що говорить про масову переорієнтацію та значні подальші перспективи
  • Item
    Розроблення моделі комерціалізації інновацій на основі врахування «вузьких» місць
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    Проведені дослідження спрямовані на формування авторської моделі комерціалізації інновацій, що ґрунтується на перевагах і «вузьких» місцях існуючих моделей. Розроблена модель передбачає проходження чотирьох стадій – підготовчу стадію, бізнес-стадію, стадію розроблення та стадію впровадження. Визначено, що підготовча стадія спрямована на формування концепції інновації. Бізнес-стадія є стадією презентації бізнес-пропозиції та досягнення домовленостей між всіма учасниками моделі, що засвідчується укладанням контрактів. Стадія розроблення передбачає представлення перевіреного прототипу інновації, а стадія впровадження – початок її масового виробництва. Крім того, у моделі показано напрямки подолання «вузьких» місць, пов’язаних із відособленістю процесу комерціалізації від учасників; із недостатньою увагою до думок і бажань споживачів; із захистом прав інтелектуальної власності на інноваційну продукцію.
  • Item
    Analysis of health care system development in the regions amidst the economic inclusiveness and social determinants of health
    (World Scientific and Engineering Academy and Society, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Євдокимова, Альона Вікторівна; Евдокимова, Алена Викторовна; Yevdokymova, Alona Viktorivna
    У статті запропоновано використання кластерного аналізу за допомогою самоорганізованих карт Кохонена на основі нейронної мережі для оцінки рівня здорового розвитку регіонів України. При аналізі враховуються економічні моделі та соціальні детермінанти здоров'я. Автори визначають сильні та слабкі сторони кожного регіону та оцінюють ефективність медичного обслуговування. Описано алгоритм, виокремлені етапи оцінювання та запропоновані показники за окремими групами детермінант. Виокремлено п'ять кластерів регіонів. Одержані множини регіонів дали можливість виявити внутрішні закономірності розвитку регіонів та зрозуміти інформативність обраних соціально-економічних індикаторів, пов’язаних з системою охорони здоров’я. У ході аналізу отримані п’ять кластерів регіонів. У кожній групі регіони характеризуються близьким рівнем розвитку системи забезпечення здоров’я. До першого кластеру ввійшли регіони, жителі яких схильні до переоцінки стану здоров’я. Населення в цих регіонах досить фізично активне порівняно з іншими регіонами. Плюсом цього кластеру є слідкування за раціоном харчування серед населення, а за обсягами споживання цукру цей кластер негативно лідирує серед інших. До другого кластеру ввійшли регіони система забезпечення здоров’я яких характеризується високим рівнем показників інформаційної та поведінкової складової. За іншими показниками регіони цієї групи знаходяться на середньому рівні. Третій кластер – це відчутно фінансово забезпечені регіони. Проте практично за всіма іншими показниками ці регіони знаходяться на середньому та рівні нижче середнього. Четвертий кластер включає очевидні регіони-лідери, а п’ятий – регіони-аутсайдери. Конкретне попадання регіонів в кожний окремий кластер без дублювання описане детально в тексті статті. Відмітною перевагою на користь запропонованого авторами підходу є те, що пропоновану модель оцінювання можливо швидко адаптувати до нових даних, виявити нові закономірності та графічно представити змінені результати.
  • Item
    Closed-Loop Supply Chain: A bibliometric and visualization analysis
    (2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Коробець, О. М.; Березянко, Т. В.
    Нині підприємства мають бути корисними для суспільства, дбати про навколишнє середовище і водночас отримувати прибуток. І замкнутий ланцюг поставок допомагає їм у цьому. Проте в області «ланцюг постачання замкнутого циклу» бракує бібліометричних та візуалізаційних досліджень. Таким чином, це дослідження представляє бібліометричний аналіз. У результаті аналізу були визначені найбільш продуктивні автори та журнали. Визначено найбільш цитовані дослідження. Були представлені кластери країн та кластери ключових слів. Отримані результати аналізу та їх графічні презентації є актуальними, і вони є основою для кращого розуміння концепції замкнутого ланцюга постачань.
  • Item
    Сучасні світові тренди в управлінні ланцюгами поставок
    (2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Ланцюги поставок та їх значення зростає з кожним роком. Тому важливо дослідити ті тренди, що впливають на їх функціонування та визначають майбутнє ланцюгів поставок. Усі тренди можна поділити на дві складові: 1) технологічні тренди, що надають технічні можливості для удосконалення і подальшого розвитку ланцюгів поставок, та 2) нетехнологіні, які стосуються організаційних моментів в ланцюгу поставок, вибудування відносин з клієнтами та ін.
  • Item
    Вимірювання економічної та маркетингової привабливості території
    (2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    У сучасних умовах виникає значна конкуренція між різними територіями (містами, регіонами, країнами) за людей, фінансову підтримку, туристів, ресурси тощо. Відповідно території повинні забезпечувати тісні взаємозв’язки між громадянами та іншими контрагентами (інвесторами, туристами тощо), знаходити способи бути більш цікавими для різних цільових аудиторій. Тому проблема визначення та вимірювання привабливості території як складової територіального маркетингу на різних рівнях є актуальною.
  • Item
    Бібліометричний аналіз наукових досліджень з питання сенсорного маркетингу
    (Сумський державний університет, 2021) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Назаренко, А. П.
    У статті представлені результати аналізу публікацій із проблематики сенсорного маркетингу. Дослідження проводилось із застосуванням бібліометричного аналізу, а для наочного відображення отриманих результатів був використаний метод візуалізації. Загалом для досягнення мети цього дослідження було опрацьовано 182 публікації (статті) із наукометричної бази даних Scopus за період з 2004 по 2020 рр. Пошук у базі даних Scopus здійснювався у полі «title, abstract, keywords». Візуалізація результатів проводилася за допомогою програми VOSviewer. Проведений аналіз дозволив отримати наступні результати. По-перше, у результаті дослідження було визначено, що проблематика сенсорного маркетингу є достатньо новою і знаходиться на стадії розвитку. Загальна кількість публікацій у сфері сенсорного маркетингу, а також число цитувань поступово зростає, починаюси з 2011 р.; пік публікаційної активності припадає на 2020 рік. По-друге, третина публікацій відноситься до такої галузі знань як бізнес, менеджмент та бухгалтерський облік, по 10% публікацій стосуються таких галузей знань як економіка, економетрика і фінанси та психологічні науки. По-третє, над проблематикою сенсорного маркетингу працювати вчені з різних установ, країн та континентів. Наукова взаємодія за тематикою стає все тіснішою, що сприяє утворенню географічних кластерів, з них три найбільших об’єднуються навколо США, Великобританії та Франції. По-четверте, шість статей із аналізованих були процитовані більше 100 разів, що свідчить про їх високий науковий рівень та зацікавленість розглнутою тематикою. По-пяте, до основних «критичних» напрямків досліджень з проблематики сенсорного маркетингу належать sensory marketing, marketing, consumer behavior, color та music. Саме навколо цих ключових слів фоомуються потужні наукові кластери. Крім того, тематика досліджень значно поглибилася, перейшовши від аналізу взаємозв’язків сенсорного маркетингу та споживацької поведінки у статтях, опублікованих до 2015 року, до комплексного підходу до застосування інструментів сенсорного маркетингу, їх впливу на сприйняття продукції, запам’ятовування та ін., починаючи з 2019 р. Отримані результати аналізу та їх графічна інтерпретація є актуальними та формують основу для кращого розуміння проблематики сенсорного маркетингу, пошуку прогалин, над вирішенням яких можна працювати у подальших дослідженнях.