Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Досвід застосування різних форм самостійної роботи на кафедрі «Акушерства та гінекології»(Сумський державний університет, 2017) Сухарєв, Анатолій Борисович; Сухарев, Анатолий Борисович; Sukhariev, Anatolii Borysovych; Іконописцева, Наталія Анатоліївна; Иконописцева, Наталия Анатольевна; Ikonopystseva, Nataliia Anatoliivna; Калашник, Наталія Володимирівна; Калашник, Наталия Владимировна; Kalashnyk, Nataliia VolodymyrivnaВступ. Важливим завданням, що стоїть перед вищою школою, є формування фахівця як творчої особи. Це означає орієнтацію на активні методи оволодіння знаннями, розвиток творчих здібностей студентів до індивідуалізованого навчання з урахуванням потреб студента, які навчаються. Для вирішення цієї проблеми необхідно: по-перше - перевести студента на рівень активного учасника учбового процесу; по-друге - необхідно досить чітко визначити складові компоненти самостійної роботи.Item Передменструальний синдром: сучасні підходи до негормонального лікування(Сумський державний університет, 2017) Калашник, Наталія Володимирівна; Калашник, Наталия Владимировна; Kalashnyk, Nataliia Volodymyrivna; Сухарєв, Анатолій Борисович; Сухарев, Анатолий Борисович; Sukhariev, Anatolii BorysovychПередменструальний синдром (ПМС) - складний патологічний симптомокомплекс, що виникає в передменструальні дні і проявляється нейропсихічними, вегето-судинними та обмінно-ендокринними порушеннями. Зазвичай ПМС виникає за 2-10 днів перед менструацією і зникає зразу після початку менструації чи в перші її дні. Частота ПМС коливається в межах 20-80%.Item Досвід застосування різних форм самостійної роботи на кафедрі «Акушерства та гінекології»(Сумський державний університет, 2017) Сухарєв, Анатолій Борисович; Сухарев, Анатолий Борисович; Sukhariev, Anatolii Borysovych; Іконописцева, Наталія Анатоліївна; Иконописцева, Наталия Анатольевна; Ikonopystseva, Nataliia Anatoliivna; Калашник, Наталія Володимирівна; Калашник, Наталия Владимировна; Kalashnyk, Nataliia VolodymyrivnaВступ. Важливим завданням, що стоїть перед вищою школою, є формування фахівця як творчої особи. Це означає орієнтацію на активні методи оволодіння знаннями, розвиток творчих здібностей студентів до індивідуалізованого навчання з урахуванням потреб студента, які навчаються. Для вирішення цієї проблеми необхідно: по-перше - перевести студента на рівень активного учасника учбового процесу; по-друге - необхідно досить чітко визначити складові компоненти самостійної роботи.