Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Social Inequality as Global Challenge(River Publishers, 2021) Бхандарі, Медані Прасад; Бхандари, Медани Прасад; Bkhandari, Medani Prasad; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Sahqani, G.B.; Paul, Salvin; Rai, Maheema; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Буряк, Анна Володимирівна; Буряк, Анна Владимировна; Buriak, Anna Volodymyrivna; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Ласукова, Анна Сергіївна; Ласукова, Анна Сергеевна; Lasukova, Anna Serhiivna; Деміхов, Олексій Ігорович; Демихов, Алексей Игоревич; Demikhov, Oleksii Ihorovych; Radovic-Markovic, Mirjana; Vucekovic, Milos; Salamzadeh, Aidin; Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Кубатко, Олександр Васильович; Кубатко, Александр Васильевич; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Курбатова, Тетяна Олександрівна; Курбатова, Татьяна Александровна; Kurbatova, Tetiana Oleksandrivna; Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Коваленко, Євген Володимирович; Коваленко, Евгений Владимирович; Kovalenko, Yevhen Volodymyrovych; Almashaqbeh, I.Y.A.; Замора, Оксана Михайлівна; Замора, Оксана Михайловна; Zamora, Oksana Mykhailivna; Lutsenko, S.; Семененко, Тетяна Олексіївна; Семененко, Татьяна Алексеевна; Semenenko, Tetiana Oleksiivna; Domrachev, V.; Гордієнко, Віта Павлівна; Гордиенко, Вита Павловна; Hordiienko, Vita Pavlivna; Shapoval, V.; Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna; Plotnikov, Y.; Zagoruiko, L.; Bkhandari, P.; Atteraya, Madhu SudhanУ цій книзі обговорюються чинники нерівності, закладеної в наші соціальні, економічні та політичні системи. Соціальна нерівність особливо проявляється в секторах послуг у відмінності в доступі до охорони здоров’я, освіти, соціального захисту, системи житла, догляду за дітьми, догляду за літніми тощо. соціальним статусом певної групи, мовою, релігією, звичаями та нормами є ще одна поширена проблема. Ця книга намагається представити точну картину цих проблем на прикладах з різних країн. Здебільшого, коли ми говоримо про нерівність, акцент робиться на економічній нерівності; однак зберігається значна нерівність, особливо дискримінація за статтю, віком, походженням, етнічною приналежністю, інвалідністю, сексуальною орієнтацією, класом та релігією. Щоб покласти край цій ситуації, необхідно провести соціальні, економічні та політичні реформи. Поки маргіналізовані групи не отримають повноваження, проблему нерівності неможливо вирішити чи навіть мінімізувати. На основі різних тематичних досліджень ця книга заохочує нас переосмислити розвиток суспільства через призму зростаючої нерівності та диспропорції. У книзі представлені нові ідеї для оцінки прогресу соціального розвитку. Книга висвітлює сучасні проблеми соціальної нерівності. У сукупності ця збірка відредагованих статей дає комплексне розуміння питання «чому суспільство нерівне»? Ця книга націлена на тих зацікавлених сторін, які хочуть змінити та побудувати нерозділене, соціально інклюзивне суспільство або внести свій внесок у них, а також для тих, хто хоче зробити свій внесок у розширення прав і можливостей суспільства у ХХІ столітті.Item Economic Inequality - Trends, Traps and Trade-offs(River Publishers, 2021) Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Бхандарі, Медані Прасад; Бхандари, Медани Прасад; Bkhandari, Medani Prasad; Man, B.Bk; Polumiienko, S.; Zharova, L.; Eremeeva, N.; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Пахненко, Олена Михайлівна; Пахненко, Елена Михайловна; Pakhnenko, Olena Mykhailivna; Рубанов, Павло Миколайович; Рубанов, Павел Николаевич; Rubanov, Pavlo Mykolaiovych; Sanchez, C.; Хлобистов, Євген Володимирович; Хлобыстов, Евгений Владимирович; Khlobystov, Yevhen Volodymyrovych; Horoshkova, L.; Atisa, G.; Матвєєва, Юлiя Тагiбекiвна; Матвеева, Юлия Тагибековна; Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Опанасюк, Юлія Анатоліївна; Опанасюк, Юлия Анатольевна; Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Павленко, Олена Олексіївна; Павленко, Елена Алексеевна; Pavlenko, Olena Oleksiivna; Мирошниченко, Юлія Олександрівна; Мирошниченко, Юлия Александровна; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Пономаренко, Оксана Сергіївна; Пономаренко, Оксана Сергеевна; Ponomarenko, Oksana Serhiivna; Bkhandari, P.У книзі «Економічна нерівність - тенденції, пастки та компроміси» представлені невивчені питання економічної нерівності, включаючи тематичні дослідження різних країн. Нерівність є хронічним фактором розколу суспільства. Загальновідомо, що нерівність (наприклад, економічна, соціальна, культурна, релігійна, географічна тощо) була повсюдною в людському суспільстві. Нерівність може бути виявлена в кожній родині, кожній громаді та кожній нації, а отже, і в усьому світі. Нерівність є основною причиною політичної, економічної, соціальної нестабільності та породжує кризи та конфлікти всередині суспільства. Основною причиною нерівності є нерівний, нерівномірний, упереджений, орієнтований на владу розподіл людських економічних, соціальних, політичних, культурних і духовних потреб людини. У редакційній книзі розглядаються основні параметри соціально-економічних проблем нерівності та зосереджується на ключових економічних проблемах нерівності, а саме: розподіл доходу та багатства, справедливість і рівність результатів та рівність можливостей. Економічна нерівність вимірюється багатством, диспропорціями доходів у розподілі та моделях споживання в конкретній місцевості. Здебільшого нерівність вимірюється за допомогою різних статистичних інструментів, включаючи коефіцієнт Джіні, індекс людського розвитку, скоригований на нерівність, співвідношення 20:20, коефіцієнт Пальми, індекс Гувера, оцінка Галта, коефіцієнт варіації, індекс Тейла, частка заробітної плати тощо. Однак не всі доходи можна виміряти за допомогою цих інструментів. Використовуючи тематичні дослідження, ця книга заохочує нас переглянути економічний розвиток через призму зростання нерівності та диспропорції. Економічне зростання саме по собі є непропорційним, і зусилля вчених, практиків і політиків мають бути спрямовані на розширення прав і можливостей маргіналізованих верств суспільства таким чином, щоб «ніхто не мав залишатися позаду» (гасло ООН). Основні виклики та фокус кожного розділу різні, але в поєднанні вони дають комплексне розуміння явища економічних аспектів нерівності. Ця книга буде корисна політикам, соціальним та екологічним активістам, агенціям, освітянам і практикам у сфері економічної нерівності. Методологія дослідження може бути відтворена та використана майбутніми дослідниками у цій галузі.Item Coopetition model of interactions for institutions in a sphere of education(Sumy State University, 2020) Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna OleksandrivnaДослідження присвячене розвитку моедлі коопетиції в сфері освіти.Item The European Union experience regarding the education policy for intercultural city development(Сумський держвний університет, 2019) Майборода, Тетяна Миколаївна; Майборода, Татьяна Николаевна; Mayboroda, Tetyana; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Зайчик, К.O.; Зайчик, Е.O.; Zaichyk, K.OThe article analyzes the trends of the European Union's education policy in the field of intercultural dialogue and intercultural development. The chronology of the intercultural education, the transformation of the terms interculturalism is presented, the main legislative acts of the Council of Europe, European conventions, UNESCO documents are analyzed. The basic principles of intercultural education, which form the basis for the development of appropriate education policies, are summarized. The paper proposes the next stage of the interculturalism evolution – the intercultural cities network movement. Sumy city has joined the network but there is a new stage of intercultural education is needed.Item Reducing Inequalities Towards Sustainable Development Goals: Multilevel Approach(River Publishers, 2019) Буряк, Анна Володимирівна; Буряк, Анна Владимировна; Buriak, Anna Volodymyrivna; Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Д`яконова, Ірина Іванівна; Дьяконова, Ирина Ивановна; Diakonova, Iryna Ivanivna; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Харченко, Микола Олексійович; Харченко, Николай Алексеевич; Kharchenko, Mykola Oleksiiovych; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Кубатко, Олександр Васильович; Кубатко, Александр Васильевич; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Shkarupa, Olena Vasylivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Смоленніков, Денис Олегович; Смоленников, Денис Олегович; Smolennikov, Denys Olehovych; Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Сотник, Микола Іванович; Сотник, Николай Иванович; Sotnyk, Mykola Ivanovych; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Зайцев, Олександр Васильович; Зайцев, Александр Васильевич; Zaitsev, Oleksandr Vasylovych; Zharova, Liubov; Артеменко, Олександр Сергійович; Артеменко, Александр Сергеевич; Artemenko, Oleksandr Serhiiovych; Дядченко, Ганна Вікторівна; Дядченко, Анна Викторовна; Diadchenko, Hanna Viktorivna; Obod, Olena; Rodionova, Polina; Bhandari, Medani P.У монографії на конкретних прикладах та результатах порівняльних досліджень представлено фактичні докази зростання нерівності. Загалом нерівність історично спостерігається у кожній сфері людської діяльності: соціальній, політичній, економічній та екологічній. Будь-яка нерівність розділяє людство і є однією з головних причин виникнення конфліктів протягом усієї історії цивілізованого світу. Головною метою будь-якого суспільства є підтримання гармонії, проте, як свідчить соціо-політична історія людства, цього важко досягнути. Наріжний елемент нерівності - це пригнічення незахищених верств населення, яке може мати місце у економічній, соціальній, політичній, культурній чи інших сферах, залежно від обставин. Теоретично важко повністю визначити першопричину нерівності - чому пригноблених пригнічують, а гнобителі утримують панівне становище. Однак теорія соціальної справедливості, теорія соціального домінування та теорія економічного розвитку дають певну основу для розуміння природи нерівності. «Мета соціальної справедливості - це повна і рівноправна участь усіх груп у діяльності суспільства, яке спільно формується для задоволення їхніх потреб». Однак, здебільшого побудова суспільства відбувається на основі домінування, що сприяє виникненню та збереженню нерівності. Економіка розвитку ґрунтується на базовому уявленні про те, як економічні умови найбідніший країн можна покращити за рахунок цілісної діяльності, яка охоплює ринкові умови, національну та міжнародну економічну політику, стан населення та умови праці, охорону здоров’я, структуру освіти та продуктивність. Однак існують перешкоди у впровадженні принципів розвитку для подолання нерівності можливостей через наявність економічних, політичних, соціальних та культурних невидимих бар’єрів, від локальних до міжнародних. Незважаючи на зусилля урядів, громадянського суспільства, ЗМІ та адвокатури, лідерів та науковців та всіх тих, хто вірить, що нерівність є фактором соціального поділу; нерівність зростає як на місцевому, так і на міжнародному рівнях. На міжнародному рівні ООН була серед перших у пошуку першопричини нерівності та способів мінімізувати її. ООН оголосила чотири десятиліття (1960–1990) десятиліттям розвитку з метою загального розвитку, насамперед, у країнах, що розвиваються. У 1990 році ООН представила звіт про людський розвиток за 1990 рік, а в 2000 році ООН оголосила цілі розвитку тисячоліття (2000–2015). Однак цілі були досягнуті лише частково. На основі цього досвіду ООН проголосила «Трансформацію нашого світу: Порядок денний сталого розвитку до 2030 р.», де було визначено 17 цілей сталого розвитку та 169 завдань. Десять цілей спрямовані винятково на подолання нерівності, однак цілі 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 16 і 17 також пов'язані з цим питанням. У цій книзі автори намагалися дослідити сучасну нерівність у державі через призму економіки (переважно економіки розвитку). Результати цієї книги показують, що, незважаючи на багато зусиль усіх зацікавлених сторін, нерівність не зменшується. Насправді, здебільшого, з 1980 року, нерівність у світі швидко зростає (як у розвинених країнах, так і у країнах, що розвиваються).