Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Ризики, пов'язані з корпоративною соціальною відповідальністю компанії
    (Сумський державний університет, 2014) Жук, М.С.; Шкурат, М.С.
    Ділова репутація – це формалізоване сприйняття характеристик, переваг та недоліків підприємства у бізнес-середовищі, що не тільки стимулює клієнтів користуватися його продукцією, а також здійснює вплив на такі групи стейкхолдерів як співробітники та суспільство. Здатність ділової репутації впливати на фінансові показники фірми втілюється у понятті „гудвіл” – грошовій вартості репутації як нематеріального активу компанії.
  • Item
    Вплив корпоративної соціальної відповідальності на імідж бізнесу
    (Сумський державний університет, 2014) Жук, М.С.; Шкурат, М.С.
    Сучасним підприємствам доводиться функціонувати в умовах жорсткої конкуренції. У світі настільки розвинених технологій і техніки висока якість продукції для споживачів стала нормою. Тепер компаніям доводиться шукати нові шляхи залучення (утримання) клієнтів. Одним з варіантів виходу з ситуації, що склалася на ринку є формування підприємством свого іміджу. Репутація компанії залежить від багатьох факторів, ключове місце серед яких займає корпоративна соціальна відповідальність. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34635