Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Simulations of Tests of Polymeric Composites Based on Experimental Data
    (Springer Nature Switzerland AG, 2023) Krmela, J.; Krmelová, V.; Артюхов, Артем Євгенович; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Lex, C.; Ondrušová, D.
    The article focuses on computational simulations of basic and specific tests under uniaxial loading of polymeric composites, which are parts of tire casings, based on experimental data using the FEM software ANSYS with the addition of the supporting freeware program CADEC for determination of input material parameters as inputs to the simulations. The computational models for the simulations are created using APDL (ANSYS Graphical User Interface) procedures for the fully automatic creation of models based on geometric and material parameters. Stress–strain analyses are performed. In this article, models are prepared for two different loading states—at first, models for the simulation of a shear test with different way of reinforcement modelling and next, a model for a tensile test with the reading of the results in points on the video-extensometer. The best way is of reinforcement modelling is the model with Mooney-Rivlin parameters for the rubber matrix. The model for tensile test simulation gave quality results-force–elongation dependences almost overlap with an error of 5%.
  • Item
    Prospects of mechanisms of international exchange in higher education during the war
    (Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького, 2023) Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Артюхов, Артем Євгенович; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Teslyk, A.V.; Krmela, J.; Krmelova, V.; Артюхова, Надія Олександрівна; Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna
    Наслідок кожної війни полягає у порушенні звичного суспільного порядку – зокрема це простежується у можливих труднощах у забезпеченні населення освітою, через що постають завдання зменшити вплив збройної агресії на навчальний процес. Як одне з рішень мінімізації шкоди війни для вищої освіти є сенс розглядати програми академічної мобільності, стажування та грантові програми. Саме тому мета цієї статті полягає у окресленні можливостей академічної мобільності та оцінці перспектив розвитку механізмів міжнародного обміну у вищій освіті під час воєнного стану. Для реалізації поставленої мети було опрацьовано низку наукових публікацій, які були присвячені інтернаціоналізації вищої освіти шляхом посилення ролі мобільності, особливостям розвитку офлайн та онлайн академічних обмінів із урахуванням сучасник умов та специфіці функціонування механізмів програм мобільності у рамках збройної агресії. У результаті аналізу було визначено значущу роль міжнародної діяльності для країн, які зіткнулися з воєнними діями. Звернуто увагу на різноманітність доступних програм академічної мобільності: обмінів, стажувань та грантів, розширено характеризуючи їхні відмінності. Визначено взаємопов’язані наслідки війни та основні завдання, що стоять перед системою вищої освіти в повоєнний період. Згадано про Програму Фулбрайта у контексті намагання реалізувати ідею подолання географічних кордонів для науковців та студентів за допомогою налагодження взаєморозуміння. Вперше було запропоновано механізми реалізації програм академічного обміну в умовах повномасштабної російсько-української війни, а також проаналізовано тенденції розвитку академічних обмінів в Україні. Було зазначено про використання інструменту молодіжного обміну для стабілізації міжкультурної ситуації у регіоні Західних Балках, ініціатором чого був Регіональний офіс молодіжної співпраці (RYCO). До того ж, було визначено діяльність Сумського державного університету (СумДУ) як прикладом реалізації можливостей міжнародних програм для забезпечення достатнього рівня освіти під час воєнного стану. Було звернуто увагу на короткострокові та довгострокові перспективи, що полягають в обміні досвідом та навичками задля безперервного розвитку. Зазначено, що міжнародна академічна мобільність сприяє підвищенню конкурентоспроможності здобувачів освіти як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку праці та впливає на покращення якості освіти і науки в країні.
  • Item
    Recommendations on compulsory online learning for educational institutions during wartime on the basis of the best international practices
    (Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2023) Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Sliusarenko, A.D.; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych
    Мета цієї статті полягає у дослідженні та узагальненні найкращого міжнародного досвіду для розробки рекомендацій щодо вимушеного онлайн-навчання в Україні. Для досягнення зазначеної мети було проведено детальний аналіз ряду наукових публікацій, що присвячені вивченню передових практик дистанційного навчання серед країн, які зіткнулися зі схожими викликами через військові конфлікти або глобальну пандемію. Було досліджено різні аспекти, включаючи структуру та зміст дистанційного навчання, розробку технологічних платформ для освітнього процесу, забезпечення фізичної та психологічної безпеки учасників навчального процесу, а також розробку інноваційних підходів до навчання та розвитку компетенцій учнів та студентів. У результаті проведеного аналізу було визначено ключові аспекти та напрямки, які можуть сприяти успішній реалізації поставленої мети. Досліджено досвід таких передових країн як Ізраїль, Південна Корея, Сінгапур, Фінляндія та Естонія. Виявлено напрямки, за якими можна покращити процес вимушеного онлайн-навчання та майбутнього освітнього процесу в Україні в цілому. На основі вивченого матеріалу надано рекомендації, щодо можливих майбутніх впроваджень в систему освіти України. Необхідність комплексного підходу до забезпечення виявлених аспектів навчання потребує інвестицій у будівництво захисних споруд, укріплень наявної інфраструктури та створення безпечних просторів для освітньої діяльності. Також, було зазначено про необхідність оснащення технічної інфраструктури для ефективного впровадження дистанційного навчання. Це включає розробку та підтримку освітніх платформ, забезпечення доступу до Інтернету, створення онлайн-ресурсів та доступність інструментів для навчання. Була окреслена важливість створення центрів психологічної та професійної підтримки для студентів та вчителів. Створення освітніх та управлінських платформ могло б спростити адміністративні складнощі для працівників сфери освіти та налагодити зв’язок між різними стейкхолдерами у сфері освіти, у тому числі учнями, батьками, вчителями та вищим керівництвом. Також було зазначено важливість впровадження предмету кібербезпеки в освітній процес змалечку. На рівні вищої освіти стає очевидною потреба поступового зміщення підходу, орієнтованого на викладача до підходу, орієнтованого на студента, з акцентом на розвитку практичних компетенцій і навичок у студентства, необхідних для життя у реальному світі.
  • Item
    Методологія управління просуванням зелених інновацій
    (2021) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Яновська, Ганна Олександрівна; Яновская, Анна Александровна; Yanovska, Hanna Oleksandrivna; Вакал, Сергій Васильович; Вакал, Сергей Васильевич; Vakal, Serhii Vasylovych; Вакал, Вікторія Сергіївна; Вакал, Виктория Сергеевна; Vakal, Viktoriia Serhiivna; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych
    Теоретико-методологічний підхід до управління просуванням зелених інновацій на основі концепції сталого інноваційного випередження ґрунтується на методиках критеріальної оцінки ефективності каналів просування та оцінки рівня залучення споживачів шляхом моделювання споживчої поведінки у системі „рівень залучення−рівень реакції”.
  • Item
    Student survey as a tool for quality assurance in higher education: the case of Ukrainian university
    (Scientific bulletin of National Mining University, 2021) Люта, Ольга Василівна; Лютая, Ольга Васильевна; Liuta, Olha Vasylivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Сушко-Безденежних, Марія Григорівна; Сушко-Безденежных, Мария Григорьевна; Sushko-Bezdenezhnykh, Mariia Hryhorivna; Dluhopolskyi, O.
    Purpose. To determine the level of students’ interest in internal quality assurance, particularly in passing the survey and changing the teaching quality level and improving teachers’ pedagogical skills. Methodology. For the data collection, a questionnaire was used which included closed-end questions on the quality of teaching and open questions in terms of comments and recommendations of higher education students on the quality of teaching and several questions concerning the share of classes in the discipline attended by the students, ECTS scores, received by students from the relevant disciplines and the average score for the entire period of study. Findings. Sumy State University (SSU) introduced an online survey of students as the main consumers of educational services regarding the quality of teaching disciplines. Over the last 3 academic years, there has been an increase in the number of teachers whose activities are evaluated by students. There has been an increase in the number of teachers who, according to students, show excellence in teaching, which is a positive trend. If in the 2017–2018 academic year the number of such teachers in SSU was 57 people, then in the 2019–2020 academic year, it increased by 35 % to 77 people. Quality level “Above average” was determined for 120 teachers in the 2017–2018 academic year, and in the 2019–2020 academic year, their number increased by 30 % and amounted to 156 people. It is noteworthy that in the 2019–2020 academic year compared to 2017–2018, there is a reduction in the number of teachers from 71 to 66 people (7 %), who demonstrated the level of teaching “Low”. Originality. Survey of students on the quality of teaching educational components, on the one hand, allows monitoring students’ satisfaction with methods used by the teacher in training and communicating with students, and on the other hand, it is a method to control the institution’s authority over the educational service quality and the HEI’s mission implementation. It also indicates an increase in students’ interest in participating in higher education’s internal quality assurance. An important factor influencing the positive dynamics of the teaching quality level is that each semester teachers receive a detailed analysis of students’ answers with a visual display for each questionnaire, as well as their comments and suggestions for teaching the relevant discipline through the information service “Personal teacher’s office” based on the results of the survey. Practical value. According to the analysis results of the received information, managerial decisions can be developed and implemented to improve the content and practice of educational components’ implementation, improving the professional skills of research and teaching staff, advancement of best pedagogical practices.
  • Item
    Quality of education and sdgs: socio-economic aspect
    (Sumy State University, 2020) Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych
    Розглядаються питання досягнення цілей сталого розвитку відповідно до якості освіти.