Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Роль і значення маркетингової політики розподілу в забезпеченні успіху підприємств на ринку
    (Сумський державний університет, 2017) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna
    Економічно обґрунтована й ефективна політика розподілу підприємства безпосередньо впливає на всі маркетингові рішення. Так, наприклад, політика ціноутворення залежить від того, здійснюється розподіл продукції напряму споживачам чи через посередників, а товарна політика – своєчасного забезпечення ресурсами для виготовлення конкурентоспроможної продукції. Крім того, визначення методів дистрибуції передбачає формування довгострокових партнерських відносин з іншими ринковими контрагентами, дозволяє вчасно визначати та враховувати потреби і запити споживачів, що сприяє посиленню ринкових позицій на рівні окремої організації, а також галузі й держави в цілому.
  • Item
    Систематизація теоретичних підходів до визначення сутності маркетингової політики розподілу
    (2017) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna
    Проаналізовано і систематизовано підходи щодо визначення сутності поняття «маркетингова політика розподілу», виділено три підходи до його розуміння: збутовий, дистрибуційний та логістичний. Запропоновано авторське розуміння даного поняття на основі їх поєднання
  • Item
    Принципи управління маркетинговою політикою розподілу промислових підприємств та показники її ефективності
    (Національний університет «Львівська політехніка», 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    У сучасних економічних умовах важливим аспектом діяльності підприємств є розроблення та впровадження ефективної маркетингової політики розподілу. Адже саме маркетингова політика розподілу допомагає підприємству установити тривалі та надійні зв’язки зі споживачами його продукції, що сприяє формуванню позитивного іміджу підприємства та посиленню його позицій у довгостроковому періоді, що є особливо важливим для промислових підприємств.
  • Item
    Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності
    (Національний університет «Львівська політехніка», 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Проаналізовано існуючі підходи до формування систем управління та запропоновано управління маркетинговою політикою розподілу базувати на принципах 5Р-4S-5C. Визначено, що ефективність маркетингової політики розподілу можна визначати на основі показників, які доцільно об’єднати в такі групи: показники визначення частки ринку підприємства, показники визначення прибутковості збутової діяльності, показники визначення ефективності збутових витрат, показники визначення товарних запасів та показники визначення рівня обслуговування.