Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
3 results
Search Results
Item Специфіка розроблення стратегії маркетингу для просування культурно-розважальних послуг(Сумський державний університет, 2017) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Данько, А.С.Специфіка розроблення стратегії маркетингу для просування культурно- розважальних послуг полягає, в першу чергу, в тому, що галузь є достатньо молодою та невивченою. Проте, темі просування культурно-розважальних послуг присвячується все більше уваги протягом останніх десяти років в Україні. Зростання актуальності розвитку саме цієї сфери зумовлено та щільно пов`язано з бажанням українців патріотичної ідентифікації, культурного різноманіття після довготривалої культурної блокади у Радянському Союзі та психологічного «перемикання уваги» від негативної реальності до кращого життя.Item Аналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесу(Видавництво СумДУ, 2008) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кливенок, А.М.Item Підходи до розуміння поняття маркетингової стратегії(Видавництво СумДУ, 2008) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Горбань, Н.С.