Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 44
  • Item
    Управління знаннями при формування стратегії випереджаючого інноваційного розвитку підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Запропоновано методологічний підхід до визначення стратегічних напрямів випереджаючого інноваційного розвитку в умовах зміни технологічних укладів. Побудовано концептуальну схему обґрунтування вибору кожного з цих напрямів. Розроблено методичні засади управління знаннями як основою формування конкурентних переваг підприємства для реалізації стратегії його випереджаючого інноваційного розвитку. Розкрито сутність і зміст етапів формування орієнтованої на знання інноваційної стратегії. Окреслено особливості аналізу та оцінки підсистем потенціалу інноваційного розвитку підприємства з позицій достатності їх рівня для реалізації обраних напрямів випереджаючого інноваційного зростання в конкретних умовах зовнішнього середовища, з урахуванням тенденцій їх зміни. Отримані результати розвивають методологічні та методичні засади інноваційного менеджменту і менеджменту знань з позицій підвищення рівня обґрунтованості рішень з управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку підприємств в умовах економіки знань.
  • Item
    Exhibition activity as a tool to promote the industrial enterprise
    (ATH, Bielsko-Biala, Poland, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Merkun, I.V.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    У статті запропоновано підхід до управління виставковою діяльністю на промисловому підприємстві, розроблено послідовність і зміст процедур управління, а також їх інформаційне забезпечення. За авторським підходом проведено аналіз виставкової діяльності промислового підприємства на прикладі ТОВ «Керамейя» у системі: цілі участі, характеристики виставок, основні досягнуті результати, ефективність участі. На прикладі ТОВ «Керамейя» обґрунтовано ефективність використання виставкового стенду та супутніх рекламних і роздаткових матеріалів для формування іміджу і просування промислового підприємства на ринку. Отримані результати поглиблюють теоретико-методологічні засади управління виставковою діяльністю промислових підприємств в частині розроблення підходів до формалізації процедур управління нею.
  • Item
    Проблеми реалізації інтелектуального капіталу сучасного університету
    (Одеський національний політехнічний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna
    Обгрунтовано необхідність формування та практичного впровадження організаційно-економічних механізмів управління розвитком інноваційної культури на макро- та мікрорівнях, що дозволить реалізувати інтелектуальний капітал вітчизняних ЗВО, а також надасть можливість активізувати процеси переходу вітчизняної економіки на шлях випереджаючого інноваційного розвитку.
  • Item
    Методичний підхід до аналізу і задоволення інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації в умовах їх імовірнісної оцінки
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    У статті запропоновано авторський методичний підхід до аналізу і кількісної оцінки ступеня узгодженості інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації (підприємства чи установи) в умовах неповної визначеності вектору впливу факторів зовнішнього макро- і мікросередовища. В його основу покладено визначення інтересів суб’єктів інноваційного процесу стосовно його основних параметрів, а також систематизацію факторів, що впливають на параметри інноваційного процесу. Розроблено підхід до прийняття управлінських рішень щодо внесення коректив у параметри інноваційного процесу за результатами аналізу. Авторські розробки дають змогу підвищити рівень обґрунтованості рішень з управління інноваційними проектами, знизити їх ризик і підвищити імовірність ринкового успіху за рахунок забезпечення сприятливого ставлення до проекту економічних контрагентів і контактних аудиторій організації-інноватора. Ключові слова: інноваційна діяльність організації, управління інноваційним проектом, суб’єкти інноваційного процесу, кількісна оцінка інтересів, урахування факторів неповної визначеності, узгодження інтересів суб’єктів інноваційного процесу.
  • Item
    Роль виставкової діяльності у просуванні промислового підприємства на ринку
    (ФОП Вишемирський В.С., 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Досліджено теоретичні засади управління виставковою діяльністю підприємств, на їх основі запропонована укрупнена блок-схема алгоритму управління виставковою діяльністю на промисловому підприємстві, розроблено послідовність і зміст процедур управління, а також їх інформаційне забезпечення. Спираючись на результати аналізу виставкової діяльності ТОВ «Керамейя» доведено її високу ефективність, що підтверджує адекватність авторського підходу до управління нею.
  • Item
    Застосування комп’ютерних інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів маркетологів
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Викладено аналіз багаторічного досвіду застосування комп’ютерних інформаційних технологій при підготовці студентів маркетологів на кафедрі маркетингу сумського державного університету.
  • Item
    Моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства: маркетингові аспекти
    (ФОП Шпак В.Б., 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Розвинуто і поглиблено методологічні і теоретико-методичні засади управління інноваційним розвитком в частині формалізації і підвищення рівня обґрунтованості рішень щодо формування ефективних ринково орієнтованих стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств.
  • Item
    Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвитку
    (Національна металургійна академія України, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Запропоновано підхід до формування інформаційно-аналітичної бази для управління вибором напрямів комерціалізації знань промислового підприємства.
  • Item
    Управління вибором перспективних напрямів використання знань на підприємстві
    (Видавничий дім "Гельветика", 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    У статті визначено послідовність та зміст формалізованих процедур управління вибором ефективних напрямів використання актуальних знань на підприємстві, які можуть бути втіленими у продуктові, технологічні, управлінські та інші інновації, що дозволить посилити відносні конкурентні переваги підприємства, забезпечить умови його тривалого виживання і розвитку в перманентно мінливих умовах зовнішнього середовища. Розробки авторів формують методичні засади організаційно-економічного механізму цілеспрямованого управління знаннями на підприємствах. Їх практичне впровадження дозволяє обґрунтовано і за формалізованими процедурами обирати ефективні напрями реалізації інтелектуального капіталу підприємства, визначати раціональні шляхи його посилення.
  • Item
    Знання як основа стратегій інноваційного розвитку підприємства
    (Сумський національний аграрний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna
    Визначені особливості управління знаннями підприємства при виборі і реалізації його інноваційних стратегій (стратегій інноваційного розвитку) різних типів.