Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
18 results
Search Results
Item Критерии успеха стратегических направлений инновационного развития: опыт стран «азиатских тигров» и возможности для украинских предприятий(2018) Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Golysheva, Ievheniia Oleksiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Макаренко, Єсенія Валеріївна; Макаренко, Есения Валереевна; Makarenko, Ieseniia ValeriivnaThe article analyzes the statistical information of the main economic indicators of the “Asian tigers” countries for the period from 2012 to 2017. The analysis of the rating of the world’s largest companies was also provided. The analysis provided an opportunity to identify the most successful companies, which are affiliated in the “Asian tigers” countries. Based on this, the main success factors of these countries were identified. The analysis of managerial decisions and actions of the companies that affiliate in “Asian tigers” countries with the purpose of identification the alternative directions of development by means of which companies have succeeded or plan to succeed in the future was made. The authors also identified the main ways of reforming the Ukrainian economy, taking into account the data obtained during the research.Item Рыночные возможности и угрозы на рынке оценочных услуг Украины(Publishing House «Education and Science» s.r.o, 2015) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia MykolaivnaВ роботі розглянуто основні можливості та загрозі на ринку оціночних послуг України.Item Отличительные особенности маркетинга образования от классического маркетинга(“Drukarnia I Studio Graficzne Omnidium”, 2016) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia MykolaivnaВ роботі запропоновано визначення маркетингу освіти, розроблено ієрархію принципів маркетингу в сфері освіти, розглянуто основні особливості маркетингу освітиItem Методический подход к отбору инновационных проектов в контексте реализации концепции устойчивого развития(International Association of a Sustainable Development (IASD), 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna SerhiivnaУ роботі запропоновано теоретико-методичний підхід до відбору інноваційних проектів, спрямованих на реалізацію концепції сталого розвитку. Даний підхід передбачає прийняття управлінського рішення в два етапи, в залежності від стадії інноваційного циклу. Запропоновано на етапі розробки задуму рішення приймати на основі такого показника як ступінь витратності проекту на 1% швидкості його розповсюдження. На етапі бізнес-аналізу рішення приймається на основі класичних показників: чистий приведений дохід, індекс рентабельності, період окупності, внутрішня норма дохідності. Таке розділення дозволяє ще на початкових етапах інноваційного циклу відібрати найбільш перспективні проекти і зменшити майбутні ризики і втрати.Item Инновационный прорыв как концепция устойчивого развития(« Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium », 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaВиконано аналіз існуючого світового досвіду сталого інноваційного розвитку на різних рівнях господарювання і виділені перспективні напрямки розвитку економіки України в руслі концепції інноваційного прориву. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36856Item Инновационный маркетинг – новая концепция ведения бизнеса(ООО «Деловой мир», 2009) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia ViktorivnaРозглянуто нову концепцію ведення бізнесу - інноваційний маркетинг. Запропоновано його місце в "чаші" задоволення потреб. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33270Item Проблемы и перспективы формирования эколого-ориентированной инновационной культуры(ФГБОУ ВПО «РЭУ им. Г.В. Плеханова», 2013) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia SerhiivnaРозглянуто проблеми та особливості формування інноваційної культури як важливої передумови переходу економіки України на екологічно безпечний інноваційний шлях розвитку. Обгрунтовано необхідність державного регулювання процесу формування еколого-орієнтованої інноваційної культури При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33257Item Теоретико-методические основы управления предприятием в русле концепции инновационного маркетинга(ООО «Печатный дом «Папирус», 2013) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaПоказано сутність та принципову відмінність системи управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу. Запропоновано підхід до визначення напрямків інноваційного розвитку промислових підприємств. Запропоновано підхід до обгрунтування вибору проектів інноваційного розвитку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33253Item Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг, их место среди концепций ведения бизнеса(ООО «Печатный дом «Папирус», 2013) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaРозглянуто сутність та зміст концепції інноваційного маркетингу, показано її місце серед інших концепцій ведення бізнесі. Розглянуто підходи до узгодження маркетингової та інноваційної діяльностей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33252Item Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса(ООО «Печатный дом «Папирус», 2013) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaРозглянуто актуальність застосування в господарській діяльності підприємства таких категорій як маркетинг та інновації, проведено аналіз їх поєднання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33251