Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 13
  • Item
    Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні
    (Сумський державний університет, 2017) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Пігуль, П.В.
    Маркетинг, як і будь-яка інша наука, постійно розвивається. Це вимагає невідкладне впровадження новітніх методів і видів маркетингової діяльності в сучасних українських реаліях. Проблематика розвитку та впровадження маркетингу в систему економічної діяльності України почала досліджуватися науковцями на початку дев’яностих років. Такі вчені, як: Божук С.Г., Ілляшенко С.М., Примак Т.О., Решетнікова І.Л. та багато інших, переконані, що маркетинг є одним із основних способів зміцнення конкуренції на українському ринку, що в свою чергу вплине на якість всіх товарів та послуг.
  • Item
    Маркетинг і управління інноваціями
    (Сумський державний університет, 2016) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Старків, І.Л.
    Для досягнення поставлених цілей будь яке підприємство, що вийшло на інноваційних шлях розвитку повинне додержуватись певних правил поведінки, що диктують споживачі й зовнішнє середовище. Заходи, які направлені на реалізацію інновацій, підвищують економічну стабільність підприємства, але це можливо лише за умови ефективного ведення маркетингової діяльності.
  • Item
    Маркетинговий аналіз потенціалу Сумської області для розвитку туристичного бізнесу
    (ХНАДУ, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Проведено аналіз туристичного потенціалу Сумської області України для якої туризм не є характерним. Аналіз потенціалу виконано у розрізі його окремих складових потенціалів-підсистем: рекреаційного, маршрутно-пізнавального, етнографічного, спортивно-оздоровчого.
  • Item
    Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми
    (ТОВ «ДД «Папірус», 2013) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    На сьогоднішній день традиційні різновиди маркетингу та інструменти, які вони застосовують не завжди є ефективними. Особливо це стосується процесу просування інновації на ринок. В результаті цього в світі постійно з’являються нові різновиди. В роботі представлено основні інструменти та форми, що використовуються в межах того чи іншого різновиду маркетингу.
  • Item
    Маркетинговий супровід науково-технічного прогресу як необхідна умова його комерційного успіху
    (Цифрова типографія, 2013) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Розглянуто основні відмінні та схожі риси інноваційної та науково-технічної (наукової) діяльностей. Обгруновано необхідність маркетингового супроводу науково-технічної діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33258
  • Item
    Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса
    (ООО «Печатный дом «Папирус», 2013) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Розглянуто актуальність застосування в господарській діяльності підприємства таких категорій як маркетинг та інновації, проведено аналіз їх поєднання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33251
  • Item
    Особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції
    (ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    В роботі розглянуто особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції, а саме особливості аналізу попиту на інновації та характерні відмінні риси в комплексі маркетингу для інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33250
  • Item
    Розвиток маркетингових методів формування показників кон’юнктури ринку інноваційної продукції
    (2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Андрей Васильевич; Kosenko, Andriy Vasilovich
    Проведено аналіз існуючих методів визначення одного з найбільш важливих х показників кон’юнктури ринку - вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29545
  • Item
    Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу
    (Хмельницький національний університет, 2007) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Розглянуто основні різновиди маркетингу, викладено їх сутність та запропоновані нові їх визначення, досліджено сфери їх застосування. Проаналізовано спільні та відмінні риси перелічених різновидів. Викладено сутність запропонованої автором нової концепції ведення бізнесу – інноваційного маркетингу. На основі аналізу двох основних складових концепції інноваційного маркетингу проведена класифікація сучасних різновидів маркетингу, і, спираючись на цю класифікацію, зроблена спроба об’єднати ці різновиди в цю нову концепцію, ще раз доводячи її існування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22372
  • Item
    Інновації у маркетингу – рушійна сила його еволюції
    (Хмельницький національний університет, 2010) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna
    Проведено аналіз основних етапів розвитку теорії і практики маркетингу, розглянуто основні інноваційні зрушення в його еволюції. Запропоновано класифікацію різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку. Визначено основні напрямки розвитку маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22371