Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    Методичні засади адаптації підприємства до тенденцій розвитку суспільства
    (Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2018) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Росохата, А.С.
    У статті показано, що з метою підвищення ступеня обґрунтованості управлінських рішень в сфері вибору напрямів адаптації підприємств до мінливих зовнішніх умов господарювання слід поєднувати якісні та кількісні методи прогнозування. В якості якісного прогнозування запропоновано використовувати інструменти трендвотчінгового дослідження та аналізу. Для проведення кількісного прогнозування варто поєднувати кластерний аналіз та економіко-математичне моделювання. Це дозволить згрупувати великий масив якісної інформації для формування окремих напрямів інноваційного розвитку та надасть змогу розробити для них прогнозні моделі. Проведена практична апробація розроблених методичних засад на прикладі ТОВ «Турбомаш». За результатами апробації зроблено висновок про можливість застосування авторських наробок в діяльності промислових підприємств. Адже отримані моделі пройшли перевірку на значущість та адекватність за різними критеріями. Сформовані моделі рекомендується застосовувати під час генерації ідей інноваційних проектів з метою перевірки їх на відповідність перспективним напрямам розвитку.
  • Item
    Sustainable economic growth and development of educational systems
    (Journal of International Studies, 2017) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shishkin, A.; Lukac, P.; Tvaronaviciene, M.; Zapototskyi, S.
    Стаття зосереджена на питанні, як освітні системи можуть збільшити економічний і діловий потенціал регіональних центрів та сприяти інноваціям та сталому економічному розвитку. Швидко зростаюча економіка відрізняється соціальною роздробленістю та економічною розбіжністю, але має потенціал для того, щоб стати рушіями скорочення соціальних розбіжностей та створення можливостей для всіх громадян. Ретельно розроблена освітня політика стає вирішенням більшості економічних та соціальних проблем, пропонуючи формальну та неформальну освітню діяльність. Політики в освітній сфері навчаються займатися реаліями соціальної відчуженості, політичного відчуження та економічної маргіналізації - через державну політику та приватні ініціативи. Освітні ініціативи та політика можуть охоплювати ретельно організовану державну політику, витрачаючи кошти зі структурних фондів, спрямованих на стабілізацію спільнот та налагодження співпраці та інтеграції, неформальні просвітницькі ініціативи з метою зменшення маргіналізації або розширення формальної шкільної системи, спрямованої на підвищення прагнення.
  • Item
    RTB: інновація в сфері інтернет-реклами України
    (Сумський державний університет, 2014) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Коваленко, Я.А.
    Реклама, особливо інтернет-реклама, основний на даний момент рушійний інструмент в погоні за споживачем. Інтернет-реклама завоювала свою нішу, як інструмент, що здатен давати більш точний аналіз реакції та дії користувачів, швидко адаптуватися та сприймати зміни рекламної кампанії. Ринок онлайн-реклами України в 2013 році зріс в порівнянні з попереднім на 35 % (більше 1 млрд дол.). Прогнозується, що в 2014 році показник збільшиться ще на 36 %. Власне інтернет-реклама не стоїть на місці. Так українські компанії для збільшення власної конкурентоздатності вже можуть використовувати нову технологію інтернет-реклама – RTB.
  • Item
    Інновації у дизайні упаковки
    (Сумський державний університет, 2014) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Шатова, В.М.
    Сьогодні магазини стали музеями потужності і величі ринкової економіки. У середньому супермаркеті споживач може ознайомитися з 40 тисячами різних упаковок, які ховають у собі найрізноманітніші товари. Близько 70 % рішень про купівлю товару споживач приймає безпосередньо під час самої покупки в супермаркеті. Тому розробка дизайну упаковки має дуже велике значення, і цей процес слід сприймати не як витрати, а як один з найбільш вигідних способів інвестування.
  • Item
    Особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції
    (ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    В роботі розглянуто особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції, а саме особливості аналізу попиту на інновації та характерні відмінні риси в комплексі маркетингу для інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33250
  • Item
    Ефекти від застосування спрощуючих інновацій в період кризи та післякризовий час на прикладі наметового табору «Сузір’я»
    (Сумський державний університет, 2013) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Ронь, Я.О.
    З 2010 року в Сумській області діє структурний підрозділ КУСОР «Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення, туризму та військово-патріотичного виховання» (надалі Центр) – Сумський обласний позаміський заклад оздоровлення та відпочинку табір «Сузір’я», який в серпні 2012 року пройшов державну атестацію і здобув третю категорію закладів відпочинку й оздоровлення. Табір «Сузір’я» внесено до альманаху дитячих оздоровчих закладів України. Таборові зміни проходять здебільшого на території Сумської області й охоплюють велику частину населених пунктів. «Сузір’я» – перший і єдиний в Україні офіційно діючий наметовий табір, який фінансується за кошти обласного бюджету. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31149
  • Item
    Методичні основи вибору проектів інноваційного розвитку
    (НТУ «ХПІ», 2009) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
  • Item
    Алгоритм переходу вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки до виробництва власних інновацій
    (ВВП «Мрія-1» ЛТД, 2008) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
  • Item
    Інновації у маркетингу – рушійна сила його еволюції
    (Хмельницький національний університет, 2010) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna
    Проведено аналіз основних етапів розвитку теорії і практики маркетингу, розглянуто основні інноваційні зрушення в його еволюції. Запропоновано класифікацію різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку. Визначено основні напрямки розвитку маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22371
  • Item
    Генерація ідей модифікації існуючих товарів
    (Видавництво СумДУ, 2011) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna