Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
164 results
Search Results
Item Управління знаннями при формування стратегії випереджаючого інноваційного розвитку підприємства(Національний авіаційний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaЗапропоновано методологічний підхід до визначення стратегічних напрямів випереджаючого інноваційного розвитку в умовах зміни технологічних укладів. Побудовано концептуальну схему обґрунтування вибору кожного з цих напрямів. Розроблено методичні засади управління знаннями як основою формування конкурентних переваг підприємства для реалізації стратегії його випереджаючого інноваційного розвитку. Розкрито сутність і зміст етапів формування орієнтованої на знання інноваційної стратегії. Окреслено особливості аналізу та оцінки підсистем потенціалу інноваційного розвитку підприємства з позицій достатності їх рівня для реалізації обраних напрямів випереджаючого інноваційного зростання в конкретних умовах зовнішнього середовища, з урахуванням тенденцій їх зміни. Отримані результати розвивають методологічні та методичні засади інноваційного менеджменту і менеджменту знань з позицій підвищення рівня обґрунтованості рішень з управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку підприємств в умовах економіки знань.Item Exhibition activity as a tool to promote the industrial enterprise(ATH, Bielsko-Biala, Poland, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Merkun, I.V.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaУ статті запропоновано підхід до управління виставковою діяльністю на промисловому підприємстві, розроблено послідовність і зміст процедур управління, а також їх інформаційне забезпечення. За авторським підходом проведено аналіз виставкової діяльності промислового підприємства на прикладі ТОВ «Керамейя» у системі: цілі участі, характеристики виставок, основні досягнуті результати, ефективність участі. На прикладі ТОВ «Керамейя» обґрунтовано ефективність використання виставкового стенду та супутніх рекламних і роздаткових матеріалів для формування іміджу і просування промислового підприємства на ринку. Отримані результати поглиблюють теоретико-методологічні засади управління виставковою діяльністю промислових підприємств в частині розроблення підходів до формалізації процедур управління нею.Item Проблеми реалізації інтелектуального капіталу сучасного університету(Одеський національний політехнічний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia SerhiivnaОбгрунтовано необхідність формування та практичного впровадження організаційно-економічних механізмів управління розвитком інноваційної культури на макро- та мікрорівнях, що дозволить реалізувати інтелектуальний капітал вітчизняних ЗВО, а також надасть можливість активізувати процеси переходу вітчизняної економіки на шлях випереджаючого інноваційного розвитку.Item Методичний підхід до аналізу і задоволення інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації в умовах їх імовірнісної оцінки(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaУ статті запропоновано авторський методичний підхід до аналізу і кількісної оцінки ступеня узгодженості інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації (підприємства чи установи) в умовах неповної визначеності вектору впливу факторів зовнішнього макро- і мікросередовища. В його основу покладено визначення інтересів суб’єктів інноваційного процесу стосовно його основних параметрів, а також систематизацію факторів, що впливають на параметри інноваційного процесу. Розроблено підхід до прийняття управлінських рішень щодо внесення коректив у параметри інноваційного процесу за результатами аналізу. Авторські розробки дають змогу підвищити рівень обґрунтованості рішень з управління інноваційними проектами, знизити їх ризик і підвищити імовірність ринкового успіху за рахунок забезпечення сприятливого ставлення до проекту економічних контрагентів і контактних аудиторій організації-інноватора. Ключові слова: інноваційна діяльність організації, управління інноваційним проектом, суб’єкти інноваційного процесу, кількісна оцінка інтересів, урахування факторів неповної визначеності, узгодження інтересів суб’єктів інноваційного процесу.Item Роль виставкової діяльності у просуванні промислового підприємства на ринку(ФОП Вишемирський В.С., 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaДосліджено теоретичні засади управління виставковою діяльністю підприємств, на їх основі запропонована укрупнена блок-схема алгоритму управління виставковою діяльністю на промисловому підприємстві, розроблено послідовність і зміст процедур управління, а також їх інформаційне забезпечення. Спираючись на результати аналізу виставкової діяльності ТОВ «Керамейя» доведено її високу ефективність, що підтверджує адекватність авторського підходу до управління нею.Item Застосування комп’ютерних інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів маркетологів(Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaВикладено аналіз багаторічного досвіду застосування комп’ютерних інформаційних технологій при підготовці студентів маркетологів на кафедрі маркетингу сумського державного університету.Item Моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства: маркетингові аспекти(ФОП Шпак В.Б., 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaРозвинуто і поглиблено методологічні і теоретико-методичні засади управління інноваційним розвитком в частині формалізації і підвищення рівня обґрунтованості рішень щодо формування ефективних ринково орієнтованих стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств.Item Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвитку(Національна металургійна академія України, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaЗапропоновано підхід до формування інформаційно-аналітичної бази для управління вибором напрямів комерціалізації знань промислового підприємства.Item Управління вибором перспективних напрямів використання знань на підприємстві(Видавничий дім "Гельветика", 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaУ статті визначено послідовність та зміст формалізованих процедур управління вибором ефективних напрямів використання актуальних знань на підприємстві, які можуть бути втіленими у продуктові, технологічні, управлінські та інші інновації, що дозволить посилити відносні конкурентні переваги підприємства, забезпечить умови його тривалого виживання і розвитку в перманентно мінливих умовах зовнішнього середовища. Розробки авторів формують методичні засади організаційно-економічного механізму цілеспрямованого управління знаннями на підприємствах. Їх практичне впровадження дозволяє обґрунтовано і за формалізованими процедурами обирати ефективні напрями реалізації інтелектуального капіталу підприємства, визначати раціональні шляхи його посилення.Item Критерии успеха стратегических направлений инновационного развития: опыт стран «азиатских тигров» и возможности для украинских предприятий(2018) Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Golysheva, Ievheniia Oleksiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Макаренко, Єсенія Валеріївна; Макаренко, Есения Валереевна; Makarenko, Ieseniia ValeriivnaThe article analyzes the statistical information of the main economic indicators of the “Asian tigers” countries for the period from 2012 to 2017. The analysis of the rating of the world’s largest companies was also provided. The analysis provided an opportunity to identify the most successful companies, which are affiliated in the “Asian tigers” countries. Based on this, the main success factors of these countries were identified. The analysis of managerial decisions and actions of the companies that affiliate in “Asian tigers” countries with the purpose of identification the alternative directions of development by means of which companies have succeeded or plan to succeed in the future was made. The authors also identified the main ways of reforming the Ukrainian economy, taking into account the data obtained during the research.