Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
7 results
Search Results
Item Фактори впливу на інтенсифікацію трансферу інновацій: світовий досвід(НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaТрансфер інновацій відіграє важливу роль в розвитку суспільства. Він сприяє впровадженню нових технологій, процесів, виготовленню нових продуктів, використанню кращих матеріалів та наданні якісніших послуг. Існує декілька підходів до визначення факторів впливу на трансфер інновацій. Серед факторів, що сприяють інтенсифікації трансферу інновацій можна віднести: активність інкубаторів та ОТТ, розвиток цифрових технологій, компетентність та мотивація команди, попередній досвід трансферу інновацій, проактивне законодавство, фінансова підтримка з боку держави, час повернення інвестицій, державна підтримка інноваційної діяльності підприємств, підтримка інтелектуального співтовариства з питань інноваційного розвитку, глобалізація, доступність комунікаційних каналів.Item Influencer marketing in blood service facilities(Національний університет "Чернігівська політехніка", 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaІнструменти традиційного маркетингу поступово втрачають ефективність. З кожним роком зростає кількість інтернет-користувачів і стає популярною взаємодія з компанією через соціальні медіа. Це стимулює розвиток нових напрямів маркетингової діяльності компанії. Виникає необхідність в пошуку більш сучасних і разом з цим ефективних маркетингових інструментів. Одним із них є маркетинг впливу. Дослідженню маркетингу впливу все більше уваги приділяють маркетингові та PRагенства, SMM-фахівці та маркетологи; серед науковців Гвоздецька І. В., Дяченко К. В., Куева-Естрада Дж., Бєлова Т. Г., Кислицина А. А., Журило В. та інші. Хоча з кожним роком збільшується кількість публікацій щодо маркетингу в службі крові, однак відсутні наукові публікації щодо взаємодії з лідерами думок в закладах служби крові. Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України. Служба крові України може взаємодіяти з блогерами через пости в блозі; запрошення до центру крові; відеоролики з показом процесу здачі крові; прямі ефіри; ведення акаунту або рубрики центру крові в соціальних мережах; проведення конкурсів в соціальних мережах та інші.Item Development of the methods of commercialization of innovation in Ukraine(ТОВ "Фінтехальянс", 2022) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaІнновації сприяють виробництву продуктів із новими або покращеними характеристиками, наданню більш якісних послуг, максимально відповідних людським потребам. Однак необхідно не лише розробити інновацію, а ще й комерціалізувати. Українські підприємства під час комерціалізації стикаються з проблемами політичної, економічної, соціальної нестабільності, стагнації економіки; відсутністю усталеної практики маркетингових досліджень для розуміння потреб ринку, фінансовими проблемами з пошуком інвесторів тощо. Нині існує ряд методів комерціалізації інновацій. Усі вони по-різному розвиваються в Україні. Науковий інтерес до комерціалізації інновацій зростає щороку. Так, у базі даних Web of science знайдено 2783 публікацій щодо комерціалізації інновацій, половина з них опубліковані протягом останніх 5 років. Метою цієї роботи є дослідження розвитку деяких методів комерціалізації інновацій в Україні. Дослідження проводилося на основі звітів Державної служби статистики України. Проти 2010 року кількість інноваційно активних підприємств та підприємств, що впроваджують інновації, 2019 року скоротилася вдвічі. При цьому кількість підприємств, що впроваджують інновації, на 12-13 % менша, ніж кількість інноваційно активних промислових підприємств. Кількість нових технологічних процесів, упроваджених у виробництво промисловими підприємствами, збільшилася на 13 %, а впровадженої інноваційної продукції скоротилася на 11 %. Витрати на інновації промислових підприємств зросли на 75 %, а обсяги реалізованої інноваційної промислової продукції лише на 1 %. Кількість кооперативів 2022 року скоротилася на 13 % (до 2013 року). Кількість франчайзерів 2020 року зросла на 42 % (до 2010 року). Кількість лізингодавців, юридичних осіб та фінансових компаній, що надають послуги фінансового лізингу в Україні, протягом 2015-2019 років зменшилася на 42 %. Вітчизняний ринок інжинірингу залишається на стадії становлення, однак має чималий резерв запровадження міжнародної практики реалізації інжинірингових проєктів. Загалом, починаючи з 2016 року, франчайзинг та кооперація зростають, серед інших способів комерціалізації інновацій спостерігається спад.Item Дослідження проблем ринку служби крові України(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2022) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Любчак, Владислав Вiкторович; Любчак, Владислав Викторович; Liubchak, Vladyslav ViktorovychУ статті подано результати дослідження проблем ринку служби крові України. Завданнями роботи є виявлення сучасних проблем в службі крові України; систематизація та класифікація їх, та виокремлення тих, які можна вирішувати за допомогою інструментів маркетингу. Спираючись на статистичні дані та експертні оцінки щодо служби крові України, було визначено найбільш актуальні проблеми служби крові України. Їх було систематизовано та класифіковано на групи: інформаційні, логістичні, виробничі, проблеми безпеки, фінансові та політичні. З’ясовано, що за допомогою інструментів маркетингу можна вирішити лише інформаційні (відсутність достатньої бази кадрових донорів; з боку держави не проводиться належна популяризація добровільного донорства та логістичні) та логістичні (недостатня кількість донорів; проблема забезпечення медичної галузі компонентами та препаратами донорської крові в достатній кількості; проблема доступності компонентів та препаратів крові для галузей медицини; великий відсоток списання еритроцитарної маси).Item Semiotic Analysis of Logos as a Marketing Promotion Tool for Blood Service Enterprises(Хмельницький національний університет, 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaУ статті проведено порівняльний аналіз логотипів закладів служби крові, виявлено особливості їх складових елементів для подальшої розробки нового логотипу або для ребрендингу існуючого та запропоновано шляхи підвищення його ефективності. Було знайдено 100 логотипів різних закладів служби крові в мережі Інтернет, зокрема на офіційних сайтах закладів та офіційних сторінках в соціальних мережах, з них 43 – Європа (з них 12 – Україна), 13 – Азія, 19 – Південна та Північна Америка, 15 – Африка, 10 – Австралія та Океанія. Було досліджено наступні аспекти: використання символьних та шрифтових елементів в логотипі, кольори, що використовуються та їх кількість, головні посили айдентики та регіональні відмінності. Під час проведення дослідження використовувались загальнонаукові аналітичні методи, а також методи аналогії та прототипів для отримання практичних результатів. Результати даного дослідження свідчать про те, що для більшості закладів служби крові регіону характерні комбіновані композиції в логотипах - це поєднання шрифту з візуальною складовою, але з досить прямим підтекстом. Найпопулярніші кольори в службі крові - червоний і синій разом з чорно-білим шрифтом. У логотипах найчастіше використовується 2 кольори (крім білого), рідше 1 або 3. Найчастіше використовуються такі символи служби крові: крапля крові, серце, хрест, людина і руки. Також зустрічаються коло, півмісяць, пелікан, зірка і метелик. Вони стимулюють певний тип поведінки та впливають на почуття. Результати даного дослідження дозволяють створити гарне відокремлення від конкурентів і в кілька разів підвищити маркетингові показники нової створеної або існуючої організації. Результати даного дослідження можуть бути використані установами служби крові при ребрендингу організації, а також власниками організацій для розробки айдентики майбутнього бренду.Item Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects(E3S Web of Conferences, 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ясниковський, А.The work aims to analyse the youth by lifestyle and divide it into segments for more effective interaction in advertising campaigns. The object of the study is young people aged from 18 to 35 living in Sumy, Ukraine. It was performed a cluster analysis using the k-means method in the program Statistica 10 to divide into segments. There were selected 5 clusters. The main parameter for segment division is the age and previous experience of donation or its absence. There are also important: types of family, existence of children, the type of employment, the number of far trips for rest. Demographics is important first and, to a lesser extent, lifestyle. For two clusters it is recommended to use the recruitment strategy; for others - retention strategy with aspects considered in this work. The clusters of respondents identified by the authors also provide an opportunity to divide the residents of the study region in relation to the health problems of the location of their residence in relation to life and activities.Item Аналіз використання мобільних додатків в стратегіях бренд-менеджменту служби крові(Київський національний торговельно-економічний університет, 2020) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Любчак, Владислав Вiкторович; Любчак, Владислав Викторович; Liubchak, Vladyslav ViktorovychМета роботи – проаналізувати маркетингові програми у службах крові країн з високим індексом людського розвитку для розроблення ефективної програми утримання донорів для малих та середніх підприємств служби крові. В службі крові світу використовується велика кількість інструментів маркетингових комунікацій: прямий маркетинг, паблік рилейшнз, реклама та стимулювання збуту. Було проаналізовано маркетингові програми служб крові у 9 країнах із високим індексом людського розвитку та визначено інструменти маркетингових комунікацій, які вони використовують для досягнення своїх цілей. Таким чином, служба крові повинна використовувати комбінацію різних інструментів маркетингу, щоб утримати існуючих донорів крові. Для первинних донорів, щоб заохотити повторне пожертвування, доцільно розробити посвідчення донора, наклейку на телефон "Я донор" та листівку з інформацією про вигоди для донора та основні вказівки щодо його поведінки. Після другого здавання крові бажано подарувати брелок із групою крові та білети в кіно чи театр. За 5, 10, 25 та 50 здачі крові можна використовувати поштові подяки та сертифікати від спонсорів. Для нагадування бажано використовувати сайт, соціальні мережі та мобільний додаток. Відгуки можна отримувати через дзвінки та анкети електронною поштою. Про факт використання крові слід повідомити через SMS або повідомлення на Viber / Telegram / WhatsApp. Доцільно проводити донорську діяльність раз на місяць: конкурси малюнків, віршів або пісень про щдачу крові. Також можна вибрати кращого донора та пропагандиста. Для донорів, які здавали кров більше 25 разів, можна організовувати пікніки, піші прогулянки тощо.