Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
10 results
Search Results
Item Semiotic Analysis of Logos as a Marketing Promotion Tool for Blood Service Enterprises(Хмельницький національний університет, 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaУ статті проведено порівняльний аналіз логотипів закладів служби крові, виявлено особливості їх складових елементів для подальшої розробки нового логотипу або для ребрендингу існуючого та запропоновано шляхи підвищення його ефективності. Було знайдено 100 логотипів різних закладів служби крові в мережі Інтернет, зокрема на офіційних сайтах закладів та офіційних сторінках в соціальних мережах, з них 43 – Європа (з них 12 – Україна), 13 – Азія, 19 – Південна та Північна Америка, 15 – Африка, 10 – Австралія та Океанія. Було досліджено наступні аспекти: використання символьних та шрифтових елементів в логотипі, кольори, що використовуються та їх кількість, головні посили айдентики та регіональні відмінності. Під час проведення дослідження використовувались загальнонаукові аналітичні методи, а також методи аналогії та прототипів для отримання практичних результатів. Результати даного дослідження свідчать про те, що для більшості закладів служби крові регіону характерні комбіновані композиції в логотипах - це поєднання шрифту з візуальною складовою, але з досить прямим підтекстом. Найпопулярніші кольори в службі крові - червоний і синій разом з чорно-білим шрифтом. У логотипах найчастіше використовується 2 кольори (крім білого), рідше 1 або 3. Найчастіше використовуються такі символи служби крові: крапля крові, серце, хрест, людина і руки. Також зустрічаються коло, півмісяць, пелікан, зірка і метелик. Вони стимулюють певний тип поведінки та впливають на почуття. Результати даного дослідження дозволяють створити гарне відокремлення від конкурентів і в кілька разів підвищити маркетингові показники нової створеної або існуючої організації. Результати даного дослідження можуть бути використані установами служби крові при ребрендингу організації, а також власниками організацій для розробки айдентики майбутнього бренду.Item Logo as Marketing Management Instrument for Blood Service Facilities(Сумський державний університет, 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaЛоготип є важливим інструментом візуальної комунікації, особливо для рекламної діяльності, ідентичності бренду та кампаній. Логотип дозволяє ідентифікувати компанію серед сотень інших в очах споживача. У дослідженні порівнюються логотипи закладів служби крові, які працюють в Україні, з логотипами закладів у різних регіонах світу. Логотипи різних закладів служби крові були знайдені в Інтернеті, зокрема на офіційних веб-сайтах центрів крові та на офіційних сторінках соціальних мереж. Було знайдено 100 логотипів з 58 країн: 43 логотипи, знайдені в Європі (12 з них в Україні), 13 в Азії, 19 у Південній та Північній Америці, 15 в Африці, 10 в Австралії та Океанії. Порівняння логотипів ґрунтувалося на аналізі логотипів України та інших державних закладів служби крові. Був використаний метод семіотичного аналізу, при якому аналізувалися словесні та візуальні сигнали символічних повідомлень. Було досліджено такі аспекти: використання символічних та шрифтових елементів у логотипі, кольори та їх кількість, основні повідомлення про ідентичність (символи повідомлень). Це дослідження підтверджує, що, зібравши таку потужну порівняльну базу компонентів, кольорів та їх комбінацій, символів та повідомлень, можна створити гарну відокремленість від конкурентів і в кілька разів збільшити маркетингові результати новоствореної організації чи існуючої. Заклади служби крові можуть використовувати результати цього дослідження для ребрендингу організації та власники організації для розвитку ідентичності майбутнього бренду.Item Some elements of marketing activities in blood service companies: content strategy of the site(Сумський державний університет, 2020) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaКонтентна стратегія є складовою PR-діяльності. Вона безпосередньо впливає на формування позитивного іміджу компанії в очах споживача. Успішний контент дозволяє сформувати імідж компанії як експерта у своїй галузі, підвищити довіру цільової аудиторії, лояльність до неї, збільшити продажі. Було проаналізовано теми публікацій на сайті Сумського обласного центру служби крові протягом 2016 - травня 2020 р. та визначено основні тематики публікацій. Оскільки лояльність аудиторії та рівень довіри до центру не розраховуються конкретними цифрами, ефективність такої діяльності може оцінювати за допомогою непрямих показників: залучення людей до соціальних мереж (рівень активності, зростання коментарів), запитання донорів, кількість повторних відвідувань, збільшення часу перебування на сайті. Таким чином, дуже важливо мати добре підготовлену контентну стратегію для всіх підприємств. Особливо це важливо для центрів крові: добре підготовлена контентна стратегія дозволяє закладу поступово формувати необхідний позитивний імідж центру та пропагує ідею донорства серед населення.Item Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects(E3S Web of Conferences, 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ясниковський, А.The work aims to analyse the youth by lifestyle and divide it into segments for more effective interaction in advertising campaigns. The object of the study is young people aged from 18 to 35 living in Sumy, Ukraine. It was performed a cluster analysis using the k-means method in the program Statistica 10 to divide into segments. There were selected 5 clusters. The main parameter for segment division is the age and previous experience of donation or its absence. There are also important: types of family, existence of children, the type of employment, the number of far trips for rest. Demographics is important first and, to a lesser extent, lifestyle. For two clusters it is recommended to use the recruitment strategy; for others - retention strategy with aspects considered in this work. The clusters of respondents identified by the authors also provide an opportunity to divide the residents of the study region in relation to the health problems of the location of their residence in relation to life and activities.Item Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises(Сумський державний університет, 2020) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaОдними з важливих складових маркетингової діяльності на малих та середніх підприємствах з обслуговування крові є аналіз клієнтів у службі крові та сегментація. Сегментація споживачів служби крові має свої особливості. Усі донори допомагають вирішити проблему нестачі крові в суспільстві. Вони відрізняються рівнем готовності до пожертв, бар’єрами, мотивами, віком, статтю, сферою діяльності, рівнем відданості, культурними та расовими відмінностями та іншими вторинними факторами. Сегментація споживачів служби крові може здійснюватися як за однією, так і за кількома і навіть усіма змінними. Це дозволяє нам виявити реальні та потенційні потреби та мотиви донора, максимізувати переваги одного донора, успішно конкурувати із закладами служби крові. Сегментація дозволяє центрам служби крові обирати цільові ринки, зосередившись на їх діяльності. Вона також дозволяє визначити та реалізувати стратегію розвитку центрів служби крові.Item Історія служби крові(Сумський державний університет, 2020) Любчак, Владислав Вiкторович; Любчак, Владислав Викторович; Liubchak, Vladyslav Viktorovych; Любчак, В. П.; Тимченко, А. С.; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaРозглядається історія виробничої та клінічної трансфузіології: Висвітлюються питання перших згадок про ці науки та супутні матеріали у світі та Україні. Описані складові інфраструктури служби крові (центри крові, науково-дослідні інститути, освітні заклади, банки крові, компанії-партнери, громадські організації). Аналізується історія служби крові за регіонами України та майбутнє служби крові. Розглядається світовий досвід використання маркетингових інструментів для залучення та утримання безоплатних добровільних донорів.Item Процес маркетингового управління в закладах служби крові(Barca Academy Publishing, 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaВсе більше підприємств некомерційного сектору розуміють ключову роль маркетингової орієнтації діяльності та необхідності впровадження маркетингу. Метою роботи є систематизація теоретичних підходів до процесу управління маркетингом та розроблення моделі управління маркетингом служби крові. У статті проведено аналіз підходів до процесу маркетингового управління комерційних підприємств. На основі дослідження подано власну послідовність етапів маркетингового управління закладів служби крові як процесу формування і спрямування системної маркетингової взаємодії персоналу, постачальників, клієнтів та інших стейкхолдерівДля управління маркетинговою діяльністю закладів служби крові можна запропонувати наступну послідовність етапів: 1) аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища закладу; 2) встановлення цілей щодо цільових аудиторій (постачальники, персонал, клієнти, інші стейкхолдери); 3) планування: асортименту, цін, розподілу, просування іміджу закладу, залучення та розвиток постачальників, роботи з персоналом закладу та стейкхолдерами (розроблення програм маркетингу); 4) реалізація програм маркетингу щодо постачальників, персоналу та його найближчого оточення, стейкхолдерів, налагодження зворотного зв’язку з клієнтами; 5) контроль за результатами програм; 6) оцінка ефективності за показниками.Item Аналіз інструментів маркетингу впливу: світовий досвід(Національний фармацевтичний університет, 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaЧерез перенасичення рекламною інформацією стає все складніше впливати на прийняття рішення споживачами, як в комерційній, так і некомерційній сферах. Метою роботи є аналіз досвіду застосування маркетингу впливу в провідних закладах служби крові світу. Було проаналізовано офіційні сайти, сторінки в соціальних мережах, канал на Youtube Національної служби крові Великобританії та сайт некомерційної організації AVIS (Італія) для розуміння можливих форматів взаємодії. Враховуючи існуючий досвід, служба крові може використовувати такі форми взаємодії центру крові з блогерами: пост в блозі про візит до центру крові; запрошення до центру крові для здачі крові, запис на відео цього процесу та фотографування його; відеоролик на Youtube з показом процесу здачі крові, задоволених облич донорів, багато позитиву; прямий ефір з центру крові з блогером; сувенірна продукція центру крові в акаунті блогера з відміткою та рекомендацією; ведення акаунту центру крові в соціальних мережах протягом одного тижня чи місяця; запрошення блогера на внутрішні заходи центру крові або організація прес-туру в різних центрах крові країни з публікацією фото-звіту про дані заходи; проведення разом з блогером конкурсу в соціальних мережах з врученням сувенірних призів за найбільшу кількість репостів та лайків, за підписку; ведення однієї рубрики на сторінці центру крові в соціальних мережах протягом одного місяця; запис разом з блогером вірусного ролику, що створює додаткові можливості для ефективної взаємодії зі споживачами, привернення їх уваги, формування цінності продукту, підвищення ефективності інформування цільових споживачів. Таким чином, маркетинг впливу – один із найпотужніших та ефективних сучасних digital-каналів просування, що дозволяє не лише посилити впізнаваємість брендів, але і допомагає у вирішенні соціальних питань.Item Аналіз використання мобільних додатків в стратегіях бренд-менеджменту служби крові(Київський національний торговельно-економічний університет, 2020) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Любчак, Владислав Вiкторович; Любчак, Владислав Викторович; Liubchak, Vladyslav ViktorovychМета роботи – проаналізувати маркетингові програми у службах крові країн з високим індексом людського розвитку для розроблення ефективної програми утримання донорів для малих та середніх підприємств служби крові. В службі крові світу використовується велика кількість інструментів маркетингових комунікацій: прямий маркетинг, паблік рилейшнз, реклама та стимулювання збуту. Було проаналізовано маркетингові програми служб крові у 9 країнах із високим індексом людського розвитку та визначено інструменти маркетингових комунікацій, які вони використовують для досягнення своїх цілей. Таким чином, служба крові повинна використовувати комбінацію різних інструментів маркетингу, щоб утримати існуючих донорів крові. Для первинних донорів, щоб заохотити повторне пожертвування, доцільно розробити посвідчення донора, наклейку на телефон "Я донор" та листівку з інформацією про вигоди для донора та основні вказівки щодо його поведінки. Після другого здавання крові бажано подарувати брелок із групою крові та білети в кіно чи театр. За 5, 10, 25 та 50 здачі крові можна використовувати поштові подяки та сертифікати від спонсорів. Для нагадування бажано використовувати сайт, соціальні мережі та мобільний додаток. Відгуки можна отримувати через дзвінки та анкети електронною поштою. Про факт використання крові слід повідомити через SMS або повідомлення на Viber / Telegram / WhatsApp. Доцільно проводити донорську діяльність раз на місяць: конкурси малюнків, віршів або пісень про щдачу крові. Також можна вибрати кращого донора та пропагандиста. Для донорів, які здавали кров більше 25 разів, можна організовувати пікніки, піші прогулянки тощо.Item Журнал «Врачебное дело»: у джерел 100-річної історії української медичної публіцистики(ТОВ Інформаційно-дослідний центр "Лікарська справа", 2018) Любчак, Владислав Вiкторович; Любчак, Владислав Викторович; Liubchak, Vladyslav Viktorovych; Плакса, В. М.; Малігон, О. І.; Любчак, В. П.; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaСтаття присвячена 100-річчю з моменту виходу в світ першого номера журналу «Врачебное дело» (нині «Лікарська справа • Врачебное дело»), відомого не тільки вітчизняним лікарям, але й фахівцям ближнього та дальнього зарубіжжя. Простежено початок розвитку медичної публіцистики України з 1918 р. на прикладі опрацьованих архівних примірників журналу «Врачебное дело». Визначено актуальні питання медичної публіцистики початку ХХ ст. та їх відображення на сучасному етапі.