Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Psychological Research of the Ability to Foreign Languages Acquisition
    (Applied Economics Studies, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Furman, A.; Kolesnichenko, N.; Kharchenko, N.; Halatsyn, K.; Matorina, N.
    Along with psychological approaches and concepts of teaching foreign languages, concepts of mastering a foreign language, built on the ideas of appropriation and interpretation of a foreign language linguistic experience, have spread in psychological science. While not being opposed to theories of teaching foreign languages, these concepts and approaches, however, have some differences from them, which also require analysis and interpretation. To avoid misunderstandings in the use of the most general concepts from the field of psychology of mastering foreign languages, in their study the authors clarify them, guided by the literary materials that make up its scientific paradigm. The authors analysed the use of non-standard techniques to facilitate the acquisition of foreign languages. In their research, the authors tested the hypothesis that in the conditions of personality-oriented dialogical teaching of a foreign language, personal characteristics that complicate foreign language communication are significantly optimised. As a result of the experimental work, the hypothesis was confirmed; still, in an even more strengthened form: the significant connection between the motivation of learning and the level of development of abilities for languages is fundamentally destroyed. In other words, in the conditions of student-centred learning, insufficient development of potential language abilities ceases to be a factor that negatively affects the motivation of learning.
  • Item
    Learner autonomy in a distance language learning/teaching context
    (Національний авіаційний університет, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Дана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.
  • Item
    The relationship of individual psychological characteristics and motivational component with the level of ability to master foreign languages
    (International Journal of Management (IJM), 2020) Furman, A.; Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Kolesnichenko, N.; Kharchenko, N.; Alieko, O.
    У статті розглядаються основні аспекти взаємозв'язку індивідуально-психологічних характеристик і мотиваційної складової з рівнем володіння іноземними мовами. Уміння вивчати іноземну мову впливає на рівень загальної успішності. Виділено наступні діагностичні параметри і фактори прогнозування академічної успішності: рівень мовної підготовки; переважання лівої/правої півкулі головного мозку; рівень тривожності; властивості вищої нервової діяльності; мотиваційна складова. Група студентів з низькою успішністю відноситься до групи ризику в оволодінні іноземними мовами. Для цієї групи характерні низька мотиваційна складова, високий рівень стресу і тривожності. Організацію навчального процесу можна поліпшити при комплектуванні навчальних груп, з рівномірним розподілом студентів з високим і середнім рівнями прогнозованої успішності. Визначено зони ризику для формування спеціальних контрольних груп, які потребують додаткової педагогічної допомоги та індивідуального підходу до навчання.
  • Item
    Розвиток навчальної автономії у системі дистанційного викладання іноземної мови
    (ВД «Ельдорадо», 2018) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Дана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.
  • Item
    До проблеми автономії в аспекті дистанційного викладання/вивчення іноземної мови
    (Гнозис, 2017) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Лещенко, Ольга Іллівна; Лещенко, Ольга Ильинична; Leshchenko, Olha Illivna
    Дана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови. Існує два основних підходи до інтерпретації поняття автономії у дистанційній освіті. Перша підкреслює необхідність незалежності студентів дистанційного навчання, тобто здатність слухачів працювати без прямої підтримки викладачів або інших студентів. Друга концепція базується на поняттях взаємозалежності та взаємного контролю як основної риси автономії. Очікуваним педагогічним ефектом роботи є формулювання принципів підходу, який дозволяє комбінувати ці дві концепції в залежності від навчального контексту, кількості слухачів, їх характеристик, та інших факторів конкретного навчального курсу.
  • Item
    Роль інноваційних технологій у вивченні і викладанні іноземної мови професійного спрямування
    (Національний університет «Острозька академія», 2015) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    У статті висвітлюється роль інноваційних технологій в процесі вивчення і викладання іноземної мови професійного спрямування. Інноваційні технології сприяють підвищенню мотивації до вивчення іноземної мови, ефективності та індивідуалізації процесу навчання, активної педагогічної взаємодії викладача і студентів, створюють оптимальні умови для творчого використання інформації в самостійній пізнавальній діяльності студентів, оскільки іншомовна професійна компетентність стає найважливішою якістю фахівця.
  • Item
    Використання комп’ютерних технологій на заняттях з іноземної мови
    (ПолтНТУ, 2015) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    У статті висвітлюється роль комп’ютерних технологій в процесі вивчення і викладання іноземної мови професійного спрямування. Інноваційні технології сприяють підвищенню мотивації до вивчення іноземної мови, ефективності та індивідуалізації процесу навчання, активної педагогічної взаємодії викладача і студентів, створюють оптимальні умови для творчого використання інформації в самостійній пізнавальній діяльності студентів, оскільки іншомовна професійна компетентність стає найважливішою якістю фахівця.