Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 43
  • Item
    Особливості функціонування арт-ринку
    (ТОВ «ДД «Папірус», 2013) Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna; Заяц, К.С.
    Художній витвір – це втілення таланту і творчих здібностей митця, уречевлення художніх ідей та образів в унікальну виразну форму. Будь-який витвір мистецтва є неповторним. Унікальність витвору мистецтва обумовлює не тільки його духовну цінність, але й матеріальну. Усвідомлення цього факту стало підставою для появи арт-ринку. Таким чином, саме арт-ринок виробив систему дбайливого ставлення до витворів мистецтва тим, що визначив їх цінність.
  • Item
    Прихований блогінг як один з методів створення он-лайн репутації компанії
    (Сумський державний університет, 2013) Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna; Хижняк, М.О.
    Ми живемо в епоху, коли однієї реклами недостатньо. Серед особливостей традиційних видів реклами спостерігаються: велика її вартість, масове охоплення аудиторії та ефективність, що постійно знижується. Останній показник, що є ключовим, постійно погіршується. На сьогоднішній день, враховуючи насиченість FMCG-ринків, компанії розуміють, що без побудови бренду, та його серйозної репутації, неможливо досягти великих прибутків. А якщо взяти до уваги швидкість розвитку Інтернету, то стає зрозумілим, що саме онлайн репутація на даний момент є актуальною та дієвою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32756
  • Item
    Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування
    (Сумський державний університет, 2013) Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna; Летюга, Ю.Р.
    Велика кількість виробників продукції, товарних марок та власників патентів та винаходів, поза сумнівом, підсилює ринкову конкуренцію і, відповідно, вимагає від компаній постійних зусиль по розвитку своїх брендів. Одним з варіантів підтримки актуальності бренду є його диференціація. В нинішніх умовах, коли створювати відмінні особливості бренду власними силами важко і практично неможливо або дуже дорого, компанії можуть скористатися співпрацею з іншим брендом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32718
  • Item
    Маркетинговий план для малого підприємства, що планує вихід на новий ринок збуту
    (Сумський державний університет, 2013) Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna; Гайтина, Н.М.
    Сучасний світ характеризується постійною зміною ситуацій: економічних, політичних, соціальних, екологічних, ринкових та інших. Тому кожна компанія, яка планує залишатися на ринку чи розширювати свою частку, повинна періодично розробляти свій маркетинговий план. Він є дуже важливим для розвитку компанії, тому потребує постійної модернізації, удосконалення та відслідковування поточної ситуації на ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32616
  • Item
    Стратегія виведення нової торгової марки на локальний ринок
    (Сумський державний університет, 2013) Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna; Шевченко, О.Ю.
    У сучасних умовах мінливих запитів споживачів, новітніх технологій та гострого конкурентного оточення виживання компанії залежить від того наскільки уміло вона розробляє і впроваджує на ринок нові товари чи послуги. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32597
  • Item
    Научные основы маркетинга инноваций
    (ООО "Печатный дом "Папирус", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Перерва, Петро Григорович; Перерва, Петр Тригорьевич; Pererva, Petro Grigorovich; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Карпіщенко, Олександр Олексійович; Карпищенко, Александр Алексеевич; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Кобєлєва, Е.; Кобелева, Е.; Kobeleva, E.; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ткачова, Н, П.; Tkachova, N. P.
    У монографії викладено методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Викладено підходи до організаційно-економічного забезпечення інноваційного процесу на основі принципів маркетингу, інвестиційного забезпечення інноваційної діяльності. Запропоновано інноваційні технології формування й оцінки кон'юнктури ринку. Розкрито практичні аспекти управління інноваційними ризиками. Показано роль об'єктів інтелектуальної власності в маркетинговій і інноваційній діяльності підприємства. Удосконалено підходи до мотивації споживання продуктових інновацій, а також до оцінки ефективності маркетингових комунікацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31392
  • Item
    Развитие национальной инновационной системы Украины как перспектива выхода на мировой рынок
    (Закрытое акционерное общество "Высшее учебное заведение "Национальная академия управления", 2013) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna
    У статті розглянуто та проаналізовано становище України на світовому ринку, її сильні та слабкі сторони у сфері інноваційної діяльності. Визначено, що одним з перспективних напрямів для підвищення конкурентоспроможності країни є розвиток її інноваційної активності на основі використання досвіду розвинутих країн світу При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30964
  • Item
    Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств
    (ТОВ "ДД "Папірус", 2012) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Дерев`янко, Юрій Миколайович; Деревянко, Юрий Николаевич; Derevianko, Yurii Mykolaiovych; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna
    У монографії викладено методологічні та теоретико-методичні засади формування механізму управління на ринкових засадах потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств у руслі концепції стійкого розвитку. Дослідження виконувалися в рамках Гранту Президента України № GP/F32/087 "Формування механізму управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств у контексті концепції стійкого розвитку". Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей ВНЗ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29714
  • Item
    Механізм державної підтримки та розвитку інноваційної діяльності в Україні
    (2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna
    Статтю присвячено проблемі державної підтримки інноваційної діяльності в Україні, вивченню закордонного досвіду реалізації науково-технічних та інноваційних програм, формуванню механізму активізації процесів інноватизації української економіки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29541
  • Item
    Управління онлайн репутацією в Інтернеті
    (ТОВ Видавничий дім "Папірус", 2012) Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna; Хижняк, М.О.