Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Marketing Communications: Ongoing Trends and Options
    (The London Academy of Science and Business, 2021) Нестеренко, Володимир Іванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych
    This article studies trends in the development of marketing communications as a result of business space transformation and the emergence of new values that are the main determinants of social development in the modern world. This article highlights the main preferences and expectations of users of different promotion channels, which provide the basis for predicting their further use and development. It studies the impact of advertising and promotion channels on the purchase by younger and older generation. Various channels of marketing communications are considered, including the most effective digital marketing methods according to marketers around the world. There are analysed data users such as companies that intensively create, operate, collect and analyse digital data and use what they learn to improve their business. Special attention is paid to the use of such a powerful and promising communications tool as AI, which can significantly affect the quality and speed of service. Commercial content on social media has become the new normal, and users are actively exploring it. It is analysed how niche influencers will play a leading role in promoting commercial content on social media. There is described a way to achieve advanced digital technologies that allows marketers to reach the maximum share of the target audience and establish effective channels of communication with consumers, immersing deeper directly into the sales process.
  • Item
    Waste Management in European Countries: Indicators, Clustering, and Socioeconomic Implications
    (E3S Web of Conferences, 2023) Хоменко, Лілія Миколаївна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Росохата, Анна Сергіївна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Нестеренко, Володимир Іванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych
    Робота спрямована на аналіз підходів до управління відходами та розподіл їх на кластери. Цілі дослідження полягали у визначенні показників, пов’язаних з управлінням відходами, та дослідженні їх взаємозв’язку; аналізі основних груп рішень щодо поводження з відходами, які використовують європейські країни, та визначені кластерів управління відходами за найважливішими параметрами. У роботі висунуто гіпотезу про те, що існує кілька загальних груп рішень щодо поводження з відходами (переробка, спалювання або утилізація). Було проведено кореляційний, дисперсійний та кластерний аналіз (ієрархічний та k-середній). Було доведено, що існує сильний прямий зв’язок між спалюванням і поточними витратами на охорону здоров’я на душу населення, відходами, термічно обробленими на сміттєспалювальних заводах, відходами, термічно обробленими на сміттєспалювальних заводах та ВВП, кількістю сміттєспалювальних заводів та ВВП. Існує сильний зворотний зв’язок між переробкою та захороненням, спалюванням і захороненням, захороненням і поточними витратами на охорону здоров’я на душу населення. Водночас слабкі прямі зв’язки між даними показниками та очікуваною тривалістю життя при народженні, державними витратами на освіту. Було визначено три кластери щодо управління відходами. Кластер 1 (Чехія, Угорщина, Литва, Польща, Португалія, Словаччина, Іспанія, Естонія): переробка та захоронення є основними способами поводження з відходами, з їх допомогою знищується близько 80%, працює в середньому чотири сміттєспалювальних заводи і переробляється до однієї т відходів. Нині витрати на охорону здоров'я на душу населення перевищують ВВП у 4,5 рази. Кластер 2 (Франція, Німеччина, Італія, Великобританія): переробляють приблизно половину відходів, а решту спалюють або захоронюють у певних пропорціях. В середньому в країнах працює 76 сміттєспалювальних заводів і переробляється близько 15 тонн відходів. Сучасні витрати на охорону здоров'я на душу населення перевищують ВВП у 1,5 рази. Кластер 3 (Австрія, Бельгія, Данія, Фінляндія, Ірландія, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Швеція, Швейцарія): за допомогою переробки та спалювання майже всі відходи вивозяться, а до 2% залишається на звалищах (крім Ірландії – 23%). В середньому в країнах працює 16 сміттєспалювальних заводів і переробляється 3 тонни відходів. Сучасні витрати на охорону здоров'я на душу населення є найбільшими і перевищують ВВП у 13,5 разів. Результати цього дослідження можуть бути використані урядовцями для розробки рекомендацій щодо покращення системи поводження з відходами в країнні, а вченими – для подальших досліджень.
  • Item
    Comparative Analysis of Marketing Communications Changes under the Influence of Covid-19
    (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2021) Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Moskalenko, A.O.
    В роботі проаналізовано основні особливості періоду пандемії. Була виявлена аудиторія цифрового середовища по всьому світу. Було визначено роль цифрових технологій у допомозі людям під час пандемії COVID-19. Було проаналізовано використання соціальних медіа для дослідження бренду. Було проведено порівняння рекламної аудиторії Instagram, LinkedIn і Tik-Tok в період пандемії. Також було визначено використання WhatsApp в різних регіонах. Було виявлено очікування споживачів щодо покупок в Інтернеті серед споживачів різних вікових груп. Згідно з рекламними інструментами Facebook, бренди можуть охопити понад 1 мільярд людей через рекламу в Instagram. Рекламне охоплення Instagram зросло на 111 мільйонів нових користувачів за периший квартал із настанням пандемії COVID19, що є квартальним збільшенням більш ніж на 10%. Це означає, що рекламна аудиторія Instagram на початку липня 2020 року становила 1,08 мільярда. Ці цифри говорять про швидку зміну вектору уваги споживачів, а тим самим і необхідність швидкої переорієнтації маркетингових комунікацій задля привернення уваги до пропозицій брендів. У той самий час деякі цифрові інструменти, що раніше активно використовувались у маркетингових комунікаціях втрачають свою ефективність. Клієнти стали рідше використовувати Facebook Messenger та особисті повідомлення Twitter. Та в цілому, зростання обсягів продажів бізнесу через маркетингові інструменти соціальних медіа становило 132% для малого бізнесу, 122% для корпорацій і 88% для середнього бізнесу, що говорить про масову переорієнтацію та значні подальші перспективи
  • Item
    Трансформація суспільства і суспільних цінностей як економічних категорій
    (Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2022) Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych
    Стаття узагальнює підходи стосовно аналізу суспільства і суспільних цінностей. Метою статті є обґрунтування трансформації суспільства та суспільних цінностей як економічних категорій. Логічне обґрунтування одержаних висновків здійснено за допомогою методів економіко-статистичного аналізу. Проаналізовані наступні показники: темпи зміни населення як у світі, так і в Україні, тренди по роках за віковими показниками. Рівень доходів людей, прогнози росту економік до 2100 року, урбанізація та інші. Систематизація літературних джерел та підходів засвідчила, що незважаючи на існування певного масиву наукових і теоретичних напрацювань, є потреба вивчення комплексу інструментів для даних категорії, характерних як для різних країн світу, так і для України. Актуальність розв'язання наукової проблеми полягає в тому, що зараз відсутня єдина модель яка враховує всі фактори (або хоча б більшість), що впливають на трансформацію суспільства. А така модель дозволила б краще зробити планування на майбутній період. Дослідження питання систематизації та визначення перспектив трансформації суспільства в статті здійснено в наступній логічній послідовності: характеристика підходів стосовно в країнах світу та в Україні; формулювання перспективи розвитку та використання. Тенденції розвитку суспільства, а разом з ними й тенденції розвитку суспільних цінностей, з одного боку, виступають узагальнюючими категоріями, а з іншого – впливають на розвиток та поведінку кожного члена цього суспільства. Суперечливість та неоднозначність оцінки змін, що відбуваються всередині суспільства в цілому та в межах держав, вимагають постійної уваги теоретиків і практиків до цього об'єкта дослідження. Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали метод системного підходу, метод трендів, періодом дослідження обрано 1950-2100 роки. Об’єктом дослідження обрано як всі країни у світі, 25 найбільших країн світу по ВВП, а також Україну, оскільки саме за цими країнами представлені науковий аналіз досліджуваної проблематики, який сформувався на сучасному етапі. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично обґрунтовує трансформацію суспільства та суспільних цінностей як економічних категорій. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними для практичного застосування вітчизняними суб’єктами підприємництва в розрізі вибору оптимальних стратегій розвитку бізнесу в різних країнах (довготермінове планування), для науковців в контексті розвитку наукових пошуків та вивчення сучасного стану досліджуваного питання.
  • Item
    Вплив сталого розвитку на зміни в застосуванні маркетингових комунікацій
    (Ужгородський національний університет, 2022) Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych
    В статті висвітлено сучасні маркетингові комунікації, які використовуються міжнародними компаніями внаслідок поширення програмних засад Організації Об’єднаних Націй (скорочено ООН) у сфері сталого розвитку. Визначені країни, які є лідерами в рамках реалізації цілей сталого розвитку за основними складовими (екологічною, соціальною та економічною). Виділено перелік компаній, які забезпечують досягнення зазначених цілей за допомогою участі в екологічних, соціально-економічних програмах. Висвітлено склад маркетингових комунікацій, якими користуються зазначені ринкові учасники для підтримання попиту і довіри серед партнерів, клієнтів стосовно курсу на сталий розвиток. Доведено, що в рамках маркетингової політики компанії керуються як традиційними підходами (звичайні види реклами, просування в мережі Інтернет, на виставках), так і такими, які поєднують традиційні та специфічні елементи.
  • Item
    Creative as a determinant of the marketing communication tools development
    (Сумський державний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav Viktorovych
    As of today, the market for products and services is extraordinary competitive, and such an element of communication as advertising plays a key role. The consumer has to make his choice among the many options for products from the same group.