Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 21
  • Item
    Стимулирование педагогических инноваций в университетах
    (Карагандинская академия Министерства Внутрених Дел Республики Казахстан им. Баримбека Бейсенова, 2017) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna
    У статті розглянуті питання актуальності підвищення якості освітніх послуг в університетах та стимулювання педагогічних інновацій. Розглянуто досвід стимулювання педагогічних інновацій в Сумському державному університеті на прикладі конкурсу педагогічних інновацій. Представлені етапи і напрямки проведення даного конкурсу, перераховані інновації-переможці конкурсу 2016-17 навчального року.
  • Item
    Противодействие торговле людьми: правовые и социально-экономические аспекты
    (Drukarnia Cyfrowa, 2017) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ау, Т.В.; Балгимбеков, Д.У.; Осик, Ю.И.; Сейтхожин, Б.У.
    Навчальний посібник присвячено правовим та економічним аспектам протидії торгівлі людьми в Казахстані. У ньому розглядаються торгівля людьми в історичній і країнових-географічної ретроспективі, розкрито причини торгівлі людьми та методи боротьби з нею, історія законодавства і правові заходи попередження злочинів, пов'язаних з торгівлею людьми в Казахстані. Дається розгорнута характеристика чинного кримінального законодавства торгівлі людьми, а також кримінально-правовий аналіз злочинів, пов'язаних з торгівлею людьми та суміжних складів злочинів, пов'язаних з торгівлею людьми в Республіці Казахстан. Навчальний посібник призначений для викладачів, магістрантів і студентів, наукових і практичних працівників юридичних і економічних спеціальностей, що цікавляться питаннями протидії торгівлі людьми.
  • Item
    Маркетинг образовательных услуг
    (Ruda Śląska : «Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium», 2016) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Геворгян, С.А.; Герасимчук, В.И.; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Карминский, А.М.; Кондрашихин, А.Б.; Литовченко, И.Л.
    У монографії досліджено актуальні теоретичні і практичні питання маркетингу освіти та інноваційні підходи до просування освітніх послуг. Запропоновано концепцію формування стратегії ВНЗ в умовах становлення економіки знань, наведено міжнародні рейтинги ВНЗ, складені із зовнішных факторів, проаналізовано передовий досвід просування освітніх послуг в різних країнах. Особливу увагу приділено застосуванню інноваційних інструментів маркетингу на ринку освітніх послуг - цифрового маркетингу та маркетингу партнерських відносин, а також інтернаціоналізації освіти. Розглянуто питання підвищення якості освітніх послуг із застосуванням імітаційного моделювання, розвитку мультимедіа і дистанційних технологій. У першому розділі монографії «Маркетинг освітніх послуг у сучасних умовах» розглянуті умови і передумови розвитку маркетингу освіти в країнах з трансформаційною економікою. Визначено відмінні риси маркетингу освіти від класичного маркетингу. Представлені концепція формування стратегії ВНЗ в умовах становлення економіки знань, результати маркетингових досліджень іноземних студентів в контексті інтернаціоналізації вищої освіти. У другому розділі монографії «Маркетингові підходи до просування освітніх послуг» особливу увагу приділено формуванню маркетингової стратегії ВНЗ (досвід Республіки Білорусь). Проаналізовано роль цифрового маркетингу, маркетингу партнерських відносин на ринку освітніх послуг. Представлені переваги інтернаціоналізації освіти в просуванні освітніх послуг ВНЗ. У третьому розділі монографії «Практичні аспекти маркетингу освітніх послуг» виконано рішення функціональних завдань маркетингу освітніх послуг за допомогою статистичних методів. Запропоновано проведення моніторингу вступної кампанії як засіб вивчення потреби в освітньою послугою. Особливу увагу приділено підвищенню якості освітніх послуг із застосуванням імітаційного моделювання та мультимедіа технологій в Республці Узбекистан. Розглянуто особливості та перспективи розвитку дистанційної освіти в Республіці Казахстан. Зокрема, визначено необхідність політичної спрямованості сучасної екологічного освіти.
  • Item
    Производственный менеджмент металлургического предприятия (с элементами технологии и организации производства)
    (Караганда: Изд-во КарГУ, 2017) Гельманова, З.С.; Осик, Ю.И.; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Газалиев, А.А.
    Навчальний посібник складено як конспект лекцій в допомогу студентам і магістрантам металургійних спеціальностей у вивченні курсу «виробничий менеджмент». Коротко розглянуто основні складові виробничого менеджменту: планування та організація виробництва, управління якістю, основи інноваційної діяльності. Посібник є галузевим, тому містить також необхідний мінімум відомостей по технології та організації металургійного виробництва.
  • Item
    Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг
    (Караганда: Изд-во КарГУ, 2016) Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В.
    У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах. Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу.
  • Item
    Современные Интернет-платформы в сфере логистических услуг в республике Польша и Украине
    (Ткачов О.О., 2016) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Романюк, Ярославна Сергіївна; Романюк, Ярославна Сергеевна; Romaniuk, Yaroslavna Serhiivna
    Современная логистика характеризуется появлением в ней новых тенденций и модернизацией существующих транспортных процессов. Появляется всё большее количество различных курьерских служб, специальных отделов логистики, а также организаций и компаний, имеющих мощную транспортную базу для доставки товаров.
  • Item
    Экологический маркетинг: Практикум
    (Караганда: Изд-во КарГУ, 2016) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Осик, Ю.И.
    Дане видання є практичним додатком до навчального посібника О.В.Прокопенко і Ю.І.Осіка «Екологічний маркетинг» (Караганда: Изд. Карго, 2015). У навчально-практичному посібнику висвітлено практичні аспекти впровадження концепції екологічного маркетингу в практику діяльності виробничих і торгових підприємств в тісному взаємозв'язку з лекційної тематикою. Рекомендується для викладачів, студентів та магістрантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових і екологічних підрозділів, інших спеціалістів, чия діяльність пов'язана з екологічним маркетингом.
  • Item
    Устойчивое развитие предприятия, региона, общества: инновационные подходы к обеспечению
    (Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2014) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna
    У монографії досліджено нові підходи та актуальні питання формування методології сталого розвитку підприємства, регіону, суспільства. Запропоновано підходи до використання інновацій у забезпеченні сталого розвитку на різних рівнях управління. Проаналізовано та запропоновано основні напрями міжнародного співробітництва у сфері інноваційно-інвестиційного забезпечення сталого розвитку. Особливу увагу приділено вирішенню проблем сталого розвитку в різних країнах. Розглянуто управлінські технології забезпечення сталого розвитку виробничих систем. Розкрито актуальні проблеми та перспективи сталого розвитку у галузевому розрізі. Запропоновано науково-методичні підходи до оцінки ефективності інструментів забезпечення сталого розвитку та результатів їх застосування.
  • Item
    Теория и методология прогнозирования жизненного цикла инновации
    (Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsko-Bialej, 2013) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna
    У статті сформульовані концептуальні положення теорії прогнозування життєвого циклу інновації. Виділено основні напрямки прогнозування життєвого циклу, запропоновані авторські підходи до прогнозування інноваційного та ринкового циклів. Розроблено методику оцінки очікуваної соціо-еколого-економічної і комерційної ефективності бізнесу-проекту з урахуванням його ринкової оптимальності
  • Item
    Эколого-экономическая диагностика инновационных бизнес-проектов
    (ФГБОУ ВПО «РЭУ им. Г.В. Плеханова», 2013) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Кліменко, Ольга Вікторівна; Клименко, Ольга Викторовна; Klimenko, Olha Viktorivna
    Розроблено методику визначення рівня екологічності інноваційних бізнесів-проектів. Удосконалено підхід до корегування показника чистої поточної вартості бізнесу-проекту на основі уточнення витратних грошових потоків з урахуванням рівня екологічності. Запропоновано підхід до управління інноваційними проектами на основі прогнозування життєвого циклу екологічних інновацій.