Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Item
    Green Knesset: A new Paradism for Greening of Parliaments and Societies
    (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 2018) Чейн, Самуель; Чейн, Самуэль; Chayen, Samuel; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna
  • Item
    Peace and sustainable development
    (Київський національний університет технологій та дизайну, 2018) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Чейн, Самуель; Чейн, Самуэль; Chayen, Samuel; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
  • Item
    International economic relations and sustainable development
    (Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2017) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Курбатова, Тетяна Олександрівна; Курбатова, Татьяна Александровна; Kurbatova, Tetiana Oleksandrivna; Babenko, V.; Baldzhy, М.; Denysenko, M.; Gevorgyan, S.; Гриценко, Лариса Леонідівна; Гриценко, Лариса Леонидовна; Hrytsenko, Larysa Leonidivna; Ibraheem, M.А.; Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Shevtsova, G.; Shimova, O.; Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Bondarenko, S.; Boyarko, I.; Breus, S.; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Horban, V.; Karna, W.; Karpitskaya, M.; Khaustova, Y.; Knap-Stefaniuk, A.; Krysak, A.; Кубатко, Олександр Васильович; Кубатко, Александр Васильевич; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Kuchmiyov, A.; Lukash, S.; Maslosh, O.; Nazaryan, G.; Omelyanenko, V.; Пересадько, Галина Олександрівна; Пересадько, Галина Александровна; Peresadko, Halyna Oleksandrivna; Pidlisna, O.; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Sidorov, V.; Teletova, S.; Ali, K.M.; Barysenka, P.; Gromyko, N.; Kornatowski, R.; Pankova, J.; Sulaiman, D.J.; Vardanyan, T.
    Монографія присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів сталого розвитку на сучасному етапі міжнародних економічних відносин. Розглядаються інноваційні методичні підходи та економічні механізми забезпечення сталого розвитку на регіональному, національному та міжнародному рівнях. Наведено науково обгрунтовані рекомендації щодо досягнення економічних, соціальних та екологічних цілей сталого розвитку шляхом зміцнення інтеграційних процесів та міжнародного співробітництва між країнами світу.
  • Item
    Экологический маркетинг: Практикум
    (Караганда: Изд-во КарГУ, 2016) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Осик, Ю.И.
    Дане видання є практичним додатком до навчального посібника О.В.Прокопенко і Ю.І.Осіка «Екологічний маркетинг» (Караганда: Изд. Карго, 2015). У навчально-практичному посібнику висвітлено практичні аспекти впровадження концепції екологічного маркетингу в практику діяльності виробничих і торгових підприємств в тісному взаємозв'язку з лекційної тематикою. Рекомендується для викладачів, студентів та магістрантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових і екологічних підрозділів, інших спеціалістів, чия діяльність пов'язана з екологічним маркетингом.
  • Item
    Methodological bases and practice of sustainable development implementation
    (Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2015) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna
    У монографії досліджено актуальні питання формування методології сталого розвитку. Проаналзіровано основні чинники сталого розвитку. Розглянуто економічні інструменти забезпечення сталого розвитку на різних рівнях управління. Запропоновано науково-методичні підходи до забезпечення сталого розвитку. Особливу увагу приділено науково-прикладним аспектам забезпечення сталого розвитку в галузевому та територіальному розрізах. Адресовано фахівцям з питань економіки природокористування, макроекономічного регулювання, регіонального розвитку, економіки підприємства, інноваційного менеджменту та маркетингу, а також науково-педагогічним працівникам, аспірантам і студентам галузі наук економічних і дисципліни наук про управління.
  • Item
    Green marketing
    (KSU Publishing House, 2015) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ossik, Yu.I.
    У навчальному посібнику системно розглядаються теоретичні та практичні аспекти впровадження концепції зеленого маркетингу в практику діяльності підприємств. Посібник рекомендується для роботи викладачів і студентів економічних спеціальностей у вузах, для студентів бізнес-шкіл, керівників підприємств, працівників відділів маркетингу та екологічних підрозділів, а також для інших фахівців, чия діяльність пов'язана з зеленим маркетингом.
  • Item
    Устойчивое развитие предприятия, региона, общества: инновационные подходы к обеспечению
    (Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2014) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna
    У монографії досліджено нові підходи та актуальні питання формування методології сталого розвитку підприємства, регіону, суспільства. Запропоновано підходи до використання інновацій у забезпеченні сталого розвитку на різних рівнях управління. Проаналізовано та запропоновано основні напрями міжнародного співробітництва у сфері інноваційно-інвестиційного забезпечення сталого розвитку. Особливу увагу приділено вирішенню проблем сталого розвитку в різних країнах. Розглянуто управлінські технології забезпечення сталого розвитку виробничих систем. Розкрито актуальні проблеми та перспективи сталого розвитку у галузевому розрізі. Запропоновано науково-методичні підходи до оцінки ефективності інструментів забезпечення сталого розвитку та результатів їх застосування.
  • Item
    Менеджмент екологічних інновацій
    (ВТД «Університетська книга», 2013) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Кліменко, Ольга Вікторівна; Клименко, Ольга Викторовна; Klimenko, Olha Viktorivna
    Розглянуто теоретико-методичні підходи до управління екологічно спрямованим інноваційним розвитком у ринковій економіці. Розкрито соціально-економічні передумови екологізації інноваційного розвитку економіки. Визначено сутність управління екологічно спрямованим інноваційним розвитком суб’єктів господарювання. Досліджено економічні основи управління формуванням та розвитком ринку екологічних інновацій. Розглянуто методичні засади управління процесами формування ринку екологічних інновацій. Запропоновано авторські науково-методичні підходи до вибору варіантів розвитку суб’єктів господарювання на основі екологічних інновацій; оцінки надійності взаємодії виробника екологічних інновацій з його економічними контрагентами; управління екологічно спрямованою інноваційною діяльністю на основі прогнозування життєвого циклу екологічних інновації; обґрунтування та оцінки екологічно спрямованих інноваційних проектів.
  • Item
    Promotion of master`s program «environmental protection» for sustainable development
    (ТОВ "ДД "Папірус", 2014) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Cebula, J.
    The modern conditions of society are determined the searching and implementation of the new mechanisms to solve the problems to improve environmental protection. However, effective implementations of the mechanisms to the work are not possible without an existing base of skilled professionals in this area. In this regard, it is necessary to disseminate and promote the global market of international training programs master’s degree in «Environmental Protection». This will provide a qualitative and fundamental training in solving urgent problems protection and restoration of the environment, which in turn will help economies to implement the sustainable development.
  • Item
    Научные основы маркетинга инноваций
    (ООО "Печатный дом "Папирус", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Суміна, Ольга Миколаївна; Сумина, Ольга Николаевна; Sumina, Olha Mykolaivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna
    У монографії викладені методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Розкрито передумови формування концепції маркетингу інновацій, показана роль інновацій і маркетингу в глобальних економічних процесах. Розглянуто підходи до стратегічного управління інноваційним розвитком у руслі концепції маркетингу інновацій. Поглиблено теоретико-методичні основи управління підприємством у руслі концепції інноваційного маркетингу. Викладено основи маркетингу екологічних інновацій, показана його роль у переході до стійкого розвитку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31389