Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
49 results
Search Results
Item Population Health as a Determinant of the Level of Regional Development: Examples of Marketing Programs to Support a Healthy Lifestyle(The School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaДослідження авторів зосереджено на аналізі поняття громадського здоров’я та показників регіонального здоров’я. Вони використовують семантичний аналіз для дослідження ключових понять регіонального здоров’я. Автори описують архетипи шляхів здорового регіонального розвитку. Вони продовжують із ключовими учасниками системи управління здоровим розвитком регіону. Наведено класифікацію суб’єктів господарювання за впливом на регіон. Узагальнено приклади реалізованих маркетингових програм популяризації здорового способу життя в регіонах України.Item Impact of highly qualified personnels migration on economic and innovative development(2020) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Stoyanets, N.; Butrym, O.Лібералізація та раціоналізація є основними факторами, що сприяють модифікації міграційних процесів та зростанню відповідних міграційних показників. До факторів, що визначають глобальний міграційний рух, також можна віднести розширення та придбання маси технологій, спрямованих на зменшення відчуття дистанції, які дозволяють швидко та оперативно змінювати місця перебування, не змінюючи умов та принципів роботи. , контактні аудиторії тощо. Саме в цьому контексті актуальним стає фокус досліджень міграційних процесів загалом і тих сфер, де невеликі зміни в яких потенційно можуть мати значний вплив на економічну ситуацію та подальший розвиток, у тому числі інноваційний. . Гіпотеза дослідження полягає в тому, що міграція висококваліфікованих кадрів здійснює комплекс впливів на економічний та інноваційний розвиток країни-реципієнта та країни-донора. Досягти поставленої мети дозволяють застосовані аналітичні методи, порівняльний аналіз, класифікація. Автори згрупували основні показники впливу міграційних процесів на країни виїзду (країни-донори) та виїзди (країни-реципієнти) за економічною та інноваційною складовою. Аналіз представляє результати в якісному та кількісному вираженні. Проаналізовано ІТ-ринок, наведено показники його розвитку та визначено основні тенденції, у тому числі у порівнянні зі світовими. Описано особливості міграційних процесів фахівців даної галузі. Як наслідки, пропонується включити міграцію висококваліфікованої робочої сили до показників оцінки Country Innovation Index.Item Propaganda and PR in social networs as an element of anti-crisis marketing or certain territories(Видавничий дім «Гельветика», 2022) Ясніковські, Адам Маріан; Ясниковски, Адам Мариан; Yasnikovski, Adam Marian; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Reva, A.S.У цій статті розглядається роль соціальних мереж у житті людей під час війни. Важливу роль в інформу- ванні та поширенні інформації відіграють соціальні мережі. Середній користувач проводить в мережі близько 6 годин 43 хвилини на день. Це більше 100 днів на одного користувача на рік. Одна людина проводить в Інтернеті 2,7 року з 10 років. Соціальні мережі стали інструментом впливу на людей різної статі, національності та достатку. Якщо близькі друзі вважають ваш пост важливим, вони його перепублікують. Таким чином, маючи 100 друзів, вашу публікацію зможуть побачити мільйони людей. Начебто фантастика, але в українському світі зараз це норма. У лютому 2022 року почалася війна в Україні. Після вторгнення агресора в Україну люди потребували негайної допомоги. Саме соціальні мережі допомогли поширити інформацію. Потрібна була допомога транспортом, бензином, продуктами харчування, медикаментами, медичною допомогою, грошима. Люди похилого віку 65+ отримують інформацію з телебачення та сім’ї, а люди віком від 18 до 65 років – у соціальних мережах. У президента України Володимира Зеленського 17 мільйонів підписників в Instagram. Президент або його команда щоденно публікують новини, важливі пости та відеозвернення. Населення України становить близько 44 млн осіб. Використання офіційних сайтів для отримання інформації не є зручним способом. Люди вирішують, що знайти важливу інформацію в соціальних мережах легше і швидше. Це сталося раптово і незаплановано. Це перша війна, в якій соціальні мережі відіграють таку важливу роль. Важливо розуміти, що там, де багато добра, є багато зла. У соцмережах почали з’являтися сторінки, які збирали гроші на потреби військових чи біженців, а потім разом із грошима зникали. Щоб цього не сталося, завжди знайдуться добрі і злі люди, погані і добрі вчинки. Соціальні мережі можуть як допомогти, так і нашкодити. До будь-якого майданчика потрібно ставитися обережно і дотримуватися правил поведінки в Інтернеті. Кожен повинен вміти користуватися інструментами соціальних мереж. Метою статті є дослідження соціальних мереж як елемента антикризового маркетингу на конкретних територіях з моменту настання війни в Україні. Стаття несе науково-практичні знання про вплив соціальних мереж на суспільство у цих кризових умовах. Підсумком статті є важливість підтримки та використання соціальних мереж не лише в хороші часи як «місця для розваг», але й як рупора правди та «острівця безпеки».Item Methodical Tools Research of Place Marketing Via Small and Medium Business Development(Миколаївський національний аграрний університет, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Jasnikowski, A.; Dmytruk, K.Останніми роками поряд з брендами компаній та відомих осіб існують бренди територій. Єдиний спосіб гідно конкурувати за ресурси, інвестиції та партнерів – це за допомогою продуманого маркетингу та брендингу територій. Існує величезна кількість невеличких міст, про які ніхто не здогадується, і вони поступово зникають. І в першу чергу, страждає від цього локальний бізнес. Тому важливо проаналізувати позитивний досвід територій, яким вдалося виділитися з-поміж тисяч інших та залучити кошти та ресурси до них. Метою дослідження є визначення ролі малого та середнього бізнесу як складової маркетингу територій. У роботі систематизовано цілі, моделі маркетингу територій; співставлено цільові аудиторії та маркетингові стратегії. Проаналізовано приклади реалізації різних типів іміджів: позитивний, слабо виражений, надмірно традиційний, суперечливий, змішаний, негативний та надмірно привабливий. Розглянуто приклади успішного застосування інструментів маркетингу для маловідомих територій. Систематизовано іміджеві стратегії та інструменти маркетингу, що використовуються при просуванні територій. Розроблено рекомендації для малого та середнього бізнеса для підвищення іміджу території. Для посилення іміджу території рекомендується визначити найбільш привабливу цільову аудиторію; конкурентні переваги, що лежатимуть в основі іміджу та стратегію маркетингу територій. Необхідно розробити візуальну концепцію бренду для обраної території: логотип, слоган для кожної цільової аудиторії. Для просування території можна використовувати одну з візуальних іміджевих стратегій: різноспрямований, послідовний, гумористичний чи заперечувальний візуальний ряд. Із інструментів маркетингу доцільно використовувати події та заходи, легенди, залучати знаменитостей до рекламних кампаній, використовувати брендовані товари, дисконтні картки тощо.Item Marketing services mix for healthy territories: Europe – Ukraine features(Видавничий дім «Гельветика», 2020) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ясніковскі, А.М.; Моісеєнко, Д.В.Особливістю здорової території є те, що це поняття є комплексним і різностороннім. Воно включає в себе як реалізацію здорової економіки на конкретній територій, так і безпеку про здоров’я громадянина певної території. Стаття присвячена всебічному дослідженню такої категорії як «здорова територія» в умовах формування здорової економіки. Під поняттям здорової економіки розуміється максимально ефективне та оптимальне використання наявних ресурсів із балансуванням очікуваних вигод для всіх учасників економічних процесів на певній території. Реалізація цього підходу можлива з урахуванням та дотриманням цілей сталого розвитку в цілому та реалізацією потенціалу кожної окремої особистості щодо участі у процесах, що формують її оточення та сфери життєдіяльності, сприяють розвитку громад на регіональному рівні та в рамках окремих територій. Для вирішення цього завдання використовуються інструменти комплексу маркетингу, що спрямовані на вирішення завдань з просування та формування іміджу здорових територій та здорових економік. З позиції маркетингу території як складової економіки країни її необхідно розглядати комплексно. Зазвичай, прийнято використовувати до маркетингу території комплекс 4Р, але якщо говорити про здорову територію, то це поняття в більшій мірі є процесом, який постійно видозмінюється в часі та формує імідж. Саме тому у даному випадку для здійснення маркетингу здорових територій та його іміджу доцільно використовувати додаткові елементи комплексу маркетингу, які можуть описати процеси та людський фактор, а також умови, у яких реалізується маркетинг території. Так, у статті відображено розподіл територіального маркетингу на дві основні складові – маркетинг територій і маркетинг на території. З огляду на це, проаналізовані складові класичного 4Р маркетингового міксу з їхньою деталізацією щодо фактичної реалізації у системі маркетингу здорових територій. Стаття представляє пропозицію щодо долучення до класичних 4Р елементів маркетингового комплексу три додаткових, які використовуються в маркетингу послуг. У подальшому пропонується їхня адаптація за змістом та наповненням до вирішення завдань маркетингу здорових територій. Крім того, у статті проаналізовані та наводяться приклади застосування розширених елементів комплексу маркетингу послуг у маркетингу окремих європейських територій (країн, міст), де зазначаються особливості маркетингового просування та позиціонування. І як результат, дослідження зводиться до аналізу обраної території в Україні (Сумський регіон). Для формування маркетингового міксу цієї території проведено SWOT-аналіз та запропоновано кроки щодо ефективного позиціонування Сумського регіону на світовій арені як здорової території з позиції комплексу маркетингу послуг.Item Changing behavioral attractors for digital technologies of territories marketing(Наукова платформа "Open Science Laboratory", 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Ясніковські, А.М.; Діденко, І.М.; Корощенко, В.О.У сучасному світі цифрові технології заполонили всі сфери нашого життя. Прогрес у всіх галузях науки і промисловості відбувається неймовірними темпами, тому виникає потреба відстежувати нові технології та впроваджувати їх якомога швидше. Цифровий маркетинг – це модель маркетингу 21 століття, маркетингу масової індивідуалізації, маркетингу за допомогою цифрових каналів. Це еволюція інтернет-маркетингу і дозволяє взаємодіяти з цільовими сегментами ринку не тільки онлайн, але й офлайн. Цифрові технології є ефективним засобом просування території, використання якого дозволить виділитися серед конкурентів. Цифровий маркетинг дозволяє приєднатися до нових технологій, відкриває нові форми роботи з людьми, надає можливість постійної взаємодії з бізнес-партнерами, а також доступ до різноманітних джерел інформації, що в цілому впливає на розвиток території.Item Renewable energy: bibliometric analysis(E3S Web of Conferences 250, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Мінченко, Марія Геннадіївна; Минченко, Мария Геннадьевна; Minchenko, Mariia Hennadiivna; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena YuriivnaМетою документу є виявлення існуючих досліджень щодо відновлюваної енергії; визначити найвпливовіші публікації, авторів, організації для розуміння галузей дослідження. Робота зосереджена на бібліометричному аналізі на основі бази даних Web of Science за ключовою фразою "відновлювана енергія" у заголовках статтей, опублікованих до 2020 року. Було проаналізовано публікації про відновлювану енергію за роками, за напрямами досліджень, за географією, за науково-дослідними організаціями, а також спонсорами досліджень, за журналами, за цитуванням журналів, авторів, публікацій, спільним використанням ключових слів. Аналіз найбільш цитованих публікацій та авторів, аналіз спільного використанням ключових слів проводився за допомогою VOSviewer. Було проведено ієрархічний кластерний аналіз, кластери були обрані за допомогою VOSviewer. Було виявлено 17805 наукових публікацій щодо відновлюваних джерел енергії, опублікованих у наукових журналах (51,7% публікацій було опубліковано протягом 2016-2020 років). Найпопулярніші галузі досліджень - це енергетика, інженерія, наукові технології, екологія, екологія та економіка бізнесу. Більшість статей були опубліковані вченими зі США, Китаю та Індії. Крім того, було виділено шість основних дослідницьких кластерів. Вони пов'язані з оптимізатором, відновлюваною енергією, біомасою, викидами CO2, моделлю, опрісненням. Висновки: Цей аналіз підтвердив гіпотезу авторів про визначення нових наукових горизонтів досліджень відновлюваних джерел енергії. Отримані результати можуть допомогти вченим, зацікавленим у відновлюваній енергетиці, шукати фінансування для досліджень та ризики дослідницьких проектів на основі відновлюваної енергії.Item Тренди інтернет-маркетингу в оздоровчіій галузі(ДВНЗ "ДонНТУ", 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Кропива, В.В.У тезах аналізуються особливості сучасного інтернет-маркетингу в сфері здорових товарів та сервісів, що змінилися під впливом пандемії COVID-19. Зацентовано увагу на важливості маркетингової аналітики для успішних продажів у цій сфері.Item Сurrent issues of a healthy economy in the region: marketing aspects(The School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2020) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ясніковські, Адам МаріанНеобхідність дослідження актуальних маркетингових аспектів та питань здорової економіки регіону викликана в першу чергу постійно змінною нестабільною економічною світовою ситуацією 2020 року. Вивчення питаннь побудови високоефективної господарської діяльності, що формуватимуть здорову економіку в регіоні з позиції маркетингу територій є надзвичайно актуальним. Так, наведені тези обґрунтовують актуальність виокремлення найважливіших факторів, що впливають на формування здорової економіки в регіоні. Дослідження поточних проблем показує необхідність нівелювання диспропорцій між регіонами для побудови здорових економік країн. Стратегічне планування розвитку територій необхідно здійснювати із врахуванням зазначених досліджених проблем та використання сучасних маркетингових концепцій.Item Population health as a determinant of the level of regional development: examples of successful marketing programs to support a healthy lifestyle(School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaДослідження зосереджене на аналізі концепції охорони здоров’я населення та показників регіонального здоров’я. Використаний семантичний аналіз для аналізу ключових концепцій регіонального здоров'я. Автори описують архетипи шляхів здорового регіонального розвитку. Вони описують ключових суб'єктів системи управління здоровим розвитком у регіоні. Наведено класифікацію суб’єктів господарювання за їх впливом на регіон. Узагальнено приклади реалізованих маркетингових програм з промоції здорового способу життя в регіонах України.