Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Інноваційно-маркетингові перспективи в умовах створення сільських територіальних громад
    (Сумський національний аграрний університет, 2018) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna
    У статті обґрунтовано необхідність застосування концепції маркетингу як основи соціально-економічного розвитку сільських територій. З’ясовано деякі нові аспекти інноваційої діяльності в умовах створення сільських територіальних громад (ОТГ). Необхідно, щоб децентралізація не лише не відірвала сільські ОТГ від міст, а навпаки, сприяла б їх взаємовигідній співпраці. Показано необхідність розроблення механізмів розвитку та підтримки кластерних структур. Описано сільський зелений туризм як один з перспективних напрямків розвитку України як туристичної країни, що підвищить обсяги внутрішніх і зовнішніх інвестицій до сільських регіонів та збільшить кількість робочих місць у деяких суміжних галузях економіки.
  • Item
    Маркетингові підходи до систем розробки та випуску інноваційних товарів
    (Сумський державний університет, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    Як відомо, маркетинг є процесом винаходу, проектування й виробництва продукту, мистецтво ціноутворення на нього та загальною методологією його продажу. Інакше — це здатність надання вироблюваному продукту чи послузі чогось нового (інновації), що привертає до себе увагу. Тобто, всі цінні зміни в діяльності компанії і є маркетинг. На жаль, багато служб маркетингу ще досі беруть готовий продукт чи послугу й витрачають гроші на те, щоб розповісти наскільки терміново він потрібний споживачеві, хоч якщо на підприємстві-виробнику справи йдуть погано — це провина ТІР- менеджменту й проблема здебільшого полягає в тому, що він не займається маркетингом своєї продукції, як потрібно.
  • Item
    International economic relations and sustainable development
    (Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2017) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Курбатова, Тетяна Олександрівна; Курбатова, Татьяна Александровна; Kurbatova, Tetiana Oleksandrivna; Babenko, V.; Baldzhy, М.; Denysenko, M.; Gevorgyan, S.; Гриценко, Лариса Леонідівна; Гриценко, Лариса Леонидовна; Hrytsenko, Larysa Leonidivna; Ibraheem, M.А.; Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Shevtsova, G.; Shimova, O.; Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Bondarenko, S.; Boyarko, I.; Breus, S.; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Horban, V.; Karna, W.; Karpitskaya, M.; Khaustova, Y.; Knap-Stefaniuk, A.; Krysak, A.; Кубатко, Олександр Васильович; Кубатко, Александр Васильевич; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Kuchmiyov, A.; Lukash, S.; Maslosh, O.; Nazaryan, G.; Omelyanenko, V.; Пересадько, Галина Олександрівна; Пересадько, Галина Александровна; Peresadko, Halyna Oleksandrivna; Pidlisna, O.; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Sidorov, V.; Teletova, S.; Ali, K.M.; Barysenka, P.; Gromyko, N.; Kornatowski, R.; Pankova, J.; Sulaiman, D.J.; Vardanyan, T.
    Монографія присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів сталого розвитку на сучасному етапі міжнародних економічних відносин. Розглядаються інноваційні методичні підходи та економічні механізми забезпечення сталого розвитку на регіональному, національному та міжнародному рівнях. Наведено науково обгрунтовані рекомендації щодо досягнення економічних, соціальних та екологічних цілей сталого розвитку шляхом зміцнення інтеграційних процесів та міжнародного співробітництва між країнами світу.
  • Item
    Маркетинг і інновації продукції виробничо-технічного призначення — один із засобів стабілізації та подальшого покращання сучасного економічного стану України
    (Ткачов О.О., 2016) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    У березні 1987 року під час початку так званої «перестройки» в газеті «Социалистическая индустрия», найавторитетнішому та наймасовішому присвяченому промисловості виданню тих часів, було сформовано тезу, що потрібно швидко відкрити внутрішній ринок, внаслідок чого вітчизняні підприємства будуть змушені конкурувати з іноземними й відразу підвищиться якість товарів, стабілізується попит, споживачів задовольнятимуть терміни постачання та сервіс тощо.
  • Item
    Проблеми та протиріччя маркетингу в економіці трансформацій
    (ТОВ «ДД «Папірус», 2013) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    На сьогодні головним протиріччям застосування маркетингу у світі є протиріччя між спонуканням до збільшення загальних обсягів споживання товарів й обмеженістю природних ресурсів та матеріальних можливостей споживачів. Якщо у світі в цілому виробляється товарів у півтора рази більше, ніж людині необхідно для користування, то зрозу¬міло, що людство не тільки надмірно «знущається» над навколишнім середовищем, а й фактично «обкрадає» наступні покоління.
  • Item
    Маркетинг региона
    (Април, 2012) Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasyliiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    У статті розглянуті питання розвитку окремого регіону, як складової державної політики задоволення соціально-економічних інтересів виробника, споживача і суспільства в цілому. Сформульовані сучасні виклики зовнішнього середовища до процесу економічного розвитку. Запропоновано авторське визначення поняття маркетинг регіону, проаналізовані причини недостатньої ефективності маркетингової діяльності в Україні При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29642
  • Item
    Інструменти комунікацій на В2В ринку
    (Видавництво СумДУ, 2008) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Шумський, І.С.
  • Item
    Брендинг та ребрендинг в умовах сучасних промислових виробництв
    (Вид-во Львівської політехніки, 2010) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    Розглянуто зростаюче значення брендів у системі загальної маркетингової політики промислового підприємства. В складі брендингової діяльності виділено ребрендинг, охарактеризовано його особливості й показана доцільність використання ребрендингу для вітчизняних промислових підприємств. Проаналізовано деякі позитивні та негативні приклади брендингу на підприємствах України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3164