Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Проблема подорожчання вартості проїзду в пасажирському транспорті міста Суми
    (Сумський державний університет, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Шепілов, Д.О.
    Збільшення прибутковості роботи є головною сучасною проблемою підприємців, що займаються пасажирськими перевезеннями. Для цього власники даного виду бізнесу оновлюють рухомий склад, впроваджують ефективні тарифи, проводять зміни в організаційній структурі транспортного підприємства на основі наукової організації праці, використовують при плануванні роботи новітні методики та інше.
  • Item
    Маркетингові дослідження у сфері виробничо-технічної продукції
    (Сумський державний університет, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Никонець, М.О.
    Промисловість є основним системоутворюючим елементом сфер діяльності держави: економічної, бюджетної, наукової та освітньої, соціальної, податкової, фінансової та інших. Промисловий ринок в Україні має розгалужену соціально-економічну, організаційну, технологічну, територіальну структури та на ньому працюють високоспеціалізовані фахівці з специфічними напрямами діяльності [1]. Саме тому підприємства- виробники прагнуть досконало проводити маркетингові дослідження як, щодо вироблюваних товарів, так і безпосередньо всіх контрагентів відповідного цільового ринку, та дослідити маркетингове мікро- й макросередовище, що для b-to-c товарів (товарів широкого вжитку) не завжди доцільне.
  • Item
    Маркетингові дослідження велотранспорту для студентів: європейський досвід
    (Сумський державний університет, 2016) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біленко, В.О.
    Студенти і молодь завжди були одним із найбільших сегментів користувачів мережею локальних, регіональних, національних та міжнародних пасажирських перевезень. Тому природно, що внаслідок зростання загального екологічного забруднення міст громадським транспортом та значного збільшення витрат на транспортні послуги проблема пошуку альтернативного транспортного засобу на місцевому та регіональному рівні для студентства виходить на перший план.
  • Item
    Маркетингові дослідження іміджу українських жінок-лідерів
    (Сумський державний університет, 2015) Білан, М.І.; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    Доведено, що жінка – це передусім обличчя, а тому іміджеві складові досить важливі (так свого часу Ю.В.Тимошенко була еталоном ділової жіночої краси). Поряд з цим необхідно обрати політичний імідж та послідовно відповідати йому. Надвисока показова амбітність тільки заважає та створює очевидні перепони до досягнення жінкою-лідером бажаної цілі.
  • Item
    Маркетингові дослідження рекламних засобів національних торгових мереж
    (Сумський державний університет, 2014) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Кириченко, Т.В.
    Національні торгові мережі магазинів – це два або більше торговельних закладів, що знаходяться у спільному володінні та контролі, продають товари аналогічного асортименту, мають загальну службу закупівель і збуту, ідентичне оформлення тощо. Їх відмінними особливостями є: самообслуговування; великий асортимент товарів; встановлення цін залежно від конкретної мережі (наприклад, АТБ – низькі ціни, Еко-маркет – середні ціни; Сільпо – помірні); функціональний та приємний інтер'єр; торговельні площі від 300 до 2500 кв.м; розташовується в промислових і житлових районах. Рекламна діяльність національних торгових мереж торкається як практично всіх видів традиційної реклами, так і зовнішнього оформлення фасаду і внутрішнього дизайну інтер’єру.
  • Item
    Маркетингові дослідження комунального транспорту в м. Суми
    (Сумський державний університет, 2014) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Каптілова, В.І.
    Маркетинг відіграє велике значення в транспортній системі, бо визначає не стільки сферу застосування, скільки специфічні особливості, вирішення її проблем.
  • Item
    Маркетингові дослідження рекламних засобів дрібних ринкових торговців
    (Сумський державний університет, 2014) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Гайтина, Н.М.
    Ринок (базар), як форма збуту, завжди був популярним серед населення і незважаючи на сильну конкуренцію з боку великих мережевих магазинів, все ще значною мірою користується популярністю серед споживачів. Причиною такої прихильності до ринків вважають їх простоту, тому питання використання рекламних засобів на ринку до теперішнього часу практично не досліджувалося. Не зважаючи на стереотипи, ринок притягує до себе споживачів, кількість спонтанних покупок яких не менша за супермаркети, де діють правила мерчандайзингу і використання реклами на місці продажу. Тому, актуальність даного дослідження полягає у визначенні які рекламні засоби все ж таки використовуються ринковими торговцями.
  • Item
    Стан і проблеми маркетингової діяльності та маркетинг-освіти в Україні
    (КНЕУ, 2013) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    Охарактеризовано стан розвитку маркетингу в Україні за останні роки. Розглянуто диспропорції розвитку економіки. Запропоновано шляхи реіндустріалізації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33362