Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
8 results
Search Results
Item The global financial crisis and its impact on Ukraine's economy(Sumy State University, 2021) Vynogradov, V.; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia YuriivnaНа фоні недавньої та поточної глобальної фінансової кризи, яка простежується в корпоративній безвідповідальності з боку деяких гравців фінансового сектора в розвинених країнах, особливо в Сполучених Штатах Америки, на ринку житла та кредитування, багато економістів і неекономістів підвищують свій голос проти глобалізація фінансів. Говорячи простою мовою, глобалізація фінансів проявляється як інтеграція фінансових систем багатьох країн світу. З іншого боку, фінансова криза описує різні негативні зміни у фінансовій системі, очевидні як раптова втрата вартості активів, паніка в банківському секторі, кредитна криза, суверенні дефолти та крах фондового ринку.Item The global financial crisis and its impact on Ukraine's economy(Sumy State University, 2021) Vynogradov, V.; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia YuriivnaAgainst the background of the recent and current global financial crisis traceable to corporate irresponsibility on the part of some financial sector players in developed countries especially the United States of America in the housing and credit markets, many economists and non-economists are raising their voices against globalization of finance. In simple language, globalization of finance is evident as the integration of the financial systems of many countries of the world. On the other hand, the financial crisis describes various negative changes in the financial system evident as the sudden loss of value of assets, banking sector panics, credit crunch, sovereign defaults and stock market crashes among others (Mazurenko et al., 2021; Bozhenko, 2021; Starchenko et al., 2021; Dudchenko, 2020; Yelnikova and Barhaq, 2020; Goncharenko and Lopa, 2020; Eddassi, 2020).Item Методологія управління просуванням зелених інновацій(2021) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Яновська, Ганна Олександрівна; Яновская, Анна Александровна; Yanovska, Hanna Oleksandrivna; Вакал, Сергій Васильович; Вакал, Сергей Васильевич; Vakal, Serhii Vasylovych; Вакал, Вікторія Сергіївна; Вакал, Виктория Сергеевна; Vakal, Viktoriia Serhiivna; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem YevhenovychТеоретико-методологічний підхід до управління просуванням зелених інновацій на основі концепції сталого інноваційного випередження ґрунтується на методиках критеріальної оцінки ефективності каналів просування та оцінки рівня залучення споживачів шляхом моделювання споживчої поведінки у системі „рівень залучення−рівень реакції”.Item Regulation international financial markets in the conditions of globalization(Сумський державний університет, 2020) Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Передерій, Т.А.Розкриваються питання регулювання міжнародних фінансових ринків в умовах глобалізаціїItem Вплив цифрової економіки на розвиток фондового ринку України(Сумський державний університет, 2020) Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Вялкова, В.В.Висвітлені питання впливу цифрової економіки на розвиток фондового ринку УкраїниItem Stock market of Ukraine: problems and prospects for future development(Сумський державний університет, 2020) Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Бурнакова, В.Розкриваються проблеми фондового ринку України та перспективи його майбутнього розвиткуItem Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation(International Marketing and Management of Innovations, 2016) Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha VolodymyrivnaВивчення і систематизація підходів до визначення поняття «залучення» і його видів, розробка структури формування рівня залученості, визначення місця компонентів залученості в процесі ухвалення рішення організацією-споживачем є метою цієї роботи. Відповідно до поставленої мети в статті представлені наступні основні підходи до визначення категорії залучення в системі просування індустріально-інноваційної продукції: мотиваційний підхід, де аспект, якому приділяється основна увага, - це особиста мотивація клієнта (включаючи внутрішні, зовнішні і загальні мотиваційні підходи, які показують залежність від внутрішніх, зовнішніх факторів або від комбінації факторів); вартісниї підхід, при якому увага приділяється сукупним витратам клієнта на закупівлю і підхід, згідно з яким залучення розглядається як напрямок комунікації. Визначено основні властивості залучення: інтенсивність, спрямованість і стійкість. Підходи, до класифікації типів залучення, що існують синтезовані в загальну класифікацію типів за ознаками: джерело залучення, об'єкт залучення, інтенсивність, стабільність і основа інформаційних процесів. Класифікація залучення доповнюється залученням маркетинговими стимулами (залученння в комунікацію, продукт, ціну і політику продажів) і комбінацією типів (залученість як реакція). Класифікація типів залучення розширена відповідно до бази інформаційних процесів, поняттям «конативне залучення», а також науковим визначенням конативного залучення як ступеня особистої релевантності повідомлення, що визначає поведінку споживача. Класифікація також доповнена особливостями відображення різних видів залучення підприємств-споживачів на машинобудівному ринку. На підставі обґрунтування умов формування фокуса залученості ми визначили його як цільовий об'єкт залучення в залежності від джерел. Розроблено систематизація чинників формування рівня залученості компаній-замовників. Визначено місце компонентів залученості в процесі ухвалення рішень підприємством-замовником. Теоретичною і методологічною основою дослідження є сучасна концепція маркетингових інновацій, дослідні роботи експертів.Item The impact of globalization on communication(Sumy State University, 2020) Shapoval, V.; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia YuriivnaВ дослідженні наводяться результати щодо взаємозв'язку між спілкуванням та глобалізацією, які є взаємопов'язаними і мають прямий вплив одне одного.