Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Strategic management or sustainable decisions in business: A case of greening the transport companies
    (LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2021) Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Shkarupa, Olena Vasylivna; Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Весперіс, Світлана Зієдонисівна; Весперис, Светлана Зиедонисовна; Vesperis, Svitlana Ziiedonysivna; Треус, Алла Анатоліївна; Треус, Алла Анатольевна; Treus, Alla Anatoliivna; Juhaszova, Z.
    Elaboration of steps for the strategic management of environmentally sound business solutions is essential for achieving sustainable development goals in Ukraine. Although strategic directions for decarbonization of the transport sector have already been developed at the national level, effectiveness of sustainable decision-making is closely related to the greening initiative on the local level. The purpose of the paper is to form a framework of greening strategy and sustainable decision-making for transport companies that is based on the necessity to reduce emissions. The research findings are obtained using the systems' analysis, SWOT analysis, and cost-benefit method. The paper proves that choosing biogas (methane) as a main transport fuel is a viable and cost-effective initiative and can be used as a financial ground for the company’s strategic formation process that involves both tactical and organizational dimensions. The analysis results also showed threats and opportunities for greening based on switching transport companies to biogas and requiring steps of governmental support in developing biogas station networks. According to the green course, this study also reveals the possibility of establishing strategic management due to an authority delegation map between services and top management of a transport company. The study has made it possible to improve strategic management of a transport company by developing an optimal scheme of interaction between stakeholders and departments in strategic leadership for greening.
  • Item
    Деякі особливості цінової політики на регіональному ринку транспортних послуг
    (Черкаський державний технологічний університет, 2014) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
    Будь-яка цінова процедура починається з розробки цінової політики. Політика цін являє собою свідоме керівництво діяльністю по встановленню цін. Звичайно цінова політика полягає в логічному ув'язуванні цілей, можливостей і засобів підприємства. Вона містить у собі правила, які фірма прагне використовувати у своїй поведінковій практиці. У ціновій політиці формуються загальні підходи в ціноутворенні фірми, які обумовлюють вибір моделі ціноутворення, яку називають стратегією. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36636
  • Item
    Взаємозв'язок маркетингової та логістичної стратегій при формуванні ціни на транспортні послуги
    (Східноукраїнський інститут економіки і управління, 2013) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
    Сучасна логістична концепція управління перевезеннями вантажів призвела до того, що метою взаємодії між членами логістичного ланцюга (продавцями, покупцями, іншими перевізниками) стає не отримання максимального прибутку для кожного учасника окремо, а його сукупна максимізація та справедливий розподіл (або прямий, або непрямий – через тарифи). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36635
  • Item
    Стратегії розвитку автотранспортних підприємств в умовах конкурентного середовища
    (ВіТроПринт, 2012) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
  • Item
    Сучасні аспекти управління ресурсами автотранспортного підприємства
    (Дніпропетровський державний аграрний університет, 2011) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
    Розглянуті проблеми ресурсного забезпечення діяльності підприємства автомобільного транспорту. Визначені деякі підходи до розуміння ресурсного забезпечення діяльності підприємства автомобільного транспорту, а також запропонована модель ресурсного забезпечення діяльності підприємства При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25674
  • Item
    Сучасні аспекти управління конкурентоспроможністю автотраснпортного підприємства
    (ВіТроПринт, 2011) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
  • Item
    Синергетичний підхід до розвитку та управління регіональним ринком транспортних послуг
    (Кримський інститут бізнесу УЕУ, 2012) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
    Однією з фундаментальних областей економічної теорії є економічна теорія ринків - наука про способи формування, види і економічні наслідки функціонування ринкових структур, що включає в себе особливості поведінки підприємств на рівні окремих галузей і регіонів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25474