Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
14 results
Search Results
Item Disclosure of SDG 13 Climate Action and Responsible Investment: A Comprehensive Bibliometric Meta-Analysis(Vysoká škola ekonomická v Praze, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022) Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika Yuriivna; Макаренко, Інна Олександрівна; Макаренко, Инна Александровна; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Chyzhevska, L.; Kremen, O.I.У цій статті досліджено науковий ландшафт академічної літератури щодо розкриття Цілі сталого розвитку 13 та її зв’язку з інструментами відповідального інвестування для покращення організації витрат на покриття збитків після зміни клімату та більш ефективного використання коштів для регулювання можливих наслідків кліматичних дій. Методологія цієї статті включає бібліометричний мета-аналіз. Бази даних для такого аналізу складаються з баз даних Scopus і Web of Science за 2016-2022 роки. Кластерний аналіз створюється за допомогою програмного забезпечення VOSview. Усі ключові результати цього дослідження можуть бути використані для подальших досліджень.Item Theoretical fundaments of education for sustainable development(Sumy State University, 2022) Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika YuriivnaСистема освіти є основою і водночас ключовим інструментом для досягнення сталого розвитку. Тому необхідно розглянути основні періоди заснування концепцій сталого розвитку (СР) та освіти для сталого розвитку (ОСР) у хронологічній послідовності.Item Освітні кластери як потенціальний ресурс управління освітою(Полтавський державний аграрний університет, 2022) Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika YuriivnaУ сучасних умовах децентралізації управління та активного розвитку демократії, науково-технологічне та кадрове забезпечення країни потребує новітніх підходів до управління. Кластерний підхід є перспективним для керування освітою, оскільки передбачає багаторівневе управління, співробітництво суб’єктів різних галузей та формування сприятливого середовища для розвитку освіти. Даний підхід дає потенціал для розробки складніших кластерів у освітній системі.Item Аналіз основних тенденцій, що спричиняють диспропорції на ринку праці(Вид-во Університету митної справи та фінансів, 2021) Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika Yuriivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii MykolaiovychСтаттю присвячено аналізу основних тенденцій, що зумовлюють диспропорції на ринку праці України. Для цього авторами розглянуто понятійно-категоріальний апарат сфери дослідження ринку праці, зокрема визначено сутність таких понять, як «робоча сила», «зайняті» та «безробітні», «вакансії на ринку праці» та «зареєстровані безробітні» тощо. Охарактеризовані вище поняття дали змогу сформувати розуміння попиту та пропозиції на ринку праці та їх взаємозв’язку у встановленні кон’юнктури. Проаналізовано основні тенденції на ринку праці, що можливо на основі офіційних статистичних даних Державного центра зайнятості та Державної служби статистики України за період 2006–2020 рр. У цілому на ринку праці України спостерігаються негативні тенденції, що проявляються у зростанні рівня безробіття та зменшення рівня зайнятості, невідповідності між кількістю наявних вакансій на ринку праці (попитом) та кількістю зареєстрованих безробітних (пропозицією). Для більш ґрунтовного аналізу досліджено наявність диспропорцій за окремими видами економічної діяльності, виділеними відповідно до КВЕД-2010, що дає змогу виявити ключові сфери неспівпадіння.Item Мапування ключових інтересів та зон комплементарності стейкхолдерів в умовах реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції(Сумський державний університет, 2021) Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергіївна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika Yuriivna; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana AnatoliivnaУ цій статті розглянуто проблему трудової міграції через призму питання реформування системи освіти. Підтвердження такого припущення є факт того, що попри високий рівень освіченості населення України, зокрема постійне зростання частки населення з вищою освітою, рівень заробітної плати та працевлаштування є незадовільними, що спонукає до міграційних коливань, до того ж серед працездатного населення віком 25–44 років третина з вищою освітою. Метою даної роботи є визначення ключових інтересів та зон комплементарності основних стейкхолдерів системи освіти, що здатні сприяти гальмуванню трудової міграції. У роботі запропоновано власний підхід до мапування зон компліментарності стейкхолдерів в умовах реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції, що ґрунтується на базі стратегічного стейхолдер-менеджменту та модифікованій матриці Менделоу. Це дозволило виділити чотири групи стейкхолдерів (інвестори, реформатори, підтримувані та мотиватори системи освіти) і сформувати стратегії взаємодії з ними (заохочувати до співпраці, тісно співпрацювати, підтримувати та тримати поінформованими). Ця матриця й може стати успішним інструментом для розроблення стратегії реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції.Item Досвід виділення детермінант попиту та пропозиції на вищу освіту(Національний Авіаційний Університет, 2021) Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna SerhiivnaУ роботі проаналізовано ступінь дослідження основоположних детермінантів попиту та пропозиції у секторі вищої освіти, як серед зарубіжних, так і вітчизняних праць науковців. Спираючись на наявні наукові дослідження, можливо простежити ключові фактори, що формують ринок освітніх послуг. Так, було виявлено, що науковці будують, в основному, функцію попиту та визначають її як основоположну у формуванні ринку послуг вищої освіти. Ключовим індикатором даної функції є показники чисельності осіб, що вступили до закладів вищої освіти (Канада). Разом з тим, основними факторами, що впливають на попит, є демографічні та економічні (Пакистан, Танзанія). Культурно-освітні фактори визначають попит в такій країні, як Саудівська Аравія. Відносно України, дослідження будуються лише на визначенні детермінантів попиту, оскільки, на думку науковців, пропозиція на вищу освіту визначається державними органамиItem Ідентифікація основних стейкхолдерів у системі освіти впродовж життя для запобігання трудовій еміграції(Чернівецький національний університет, 2021) Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem YevhenovychДосліджено теоретичну суть поняття «стейкхолдер» як основну категорію теорії зацікавлених сторін, розглянемо основні класифікаційні ознаки, за якими можна виділити стейкхолдерів, відповідно до різних наукових підходів. На основі цього проаналізовано основних стейкхолдерів системи освіти впродовж життя та ринку праці як місця трудової міграції, запропоновано їх ранжування за рівнем і ступенем впливу, належністю до держави та якісними характеристиками.Item Теоретичний аналіз виявлення детермінант попиту та пропозиції на вищу освіту(Сумський національний аграрний університет, 2021) Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii MykolaiovychУ даній роботі досліджено сутність та основні ознаки поняття «ринок освітніх послуг», «освітня послуга» в розрізі його орієнтації на систему вищої освіти. За допомогою компаративного методу, досліджено основні детермінанти попиту та пропозиції освітніх послуг з точки зору економічної теорії. Дві головні групи факторів економічних категорій визначені як дві окремі таблиці, що наочно демонструють подібність сфери освіти та економіки. Серед ключових показників попиту даного ринку є кількість абітурієнтів (споживачів), що здійснюють свій вибір на основі матеріальних та нематеріальних уподобань. Основними компонентами для побудови моделі пропозиції слугують кількість вищих навчальних закладів (ВНЗ) та спеціальностей, що представлені на ринку. У роботі визначено, що головний вплив на кон'юнктуру ринку вищої освіти здійснюють державні органи влади. На основі даного підходу авторами роботи були розроблені рекомендації щодо управління системою вищої освіти в Україні, зокрема обумовлений як ефективний метод зменшення трудової еміграції в Україні.Item Стейкхолдерський підхід в управлінні вищою освітою в контексті працевлаштування: аналіз літератури(Університет ДФС України, 2021) Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna SerhiivnaУ роботі розглядаються проблема якості вищої освіти та необхідність переосмислення в її управлінні. Базуючись на тому, що ключовою одиницею системи вищої освіти є учасники, доцільно розглядати дану систему з точки зору стейкхолдерського підходу. Саме тому, автори проаналізували основні дефініції "стейкхолдер" у системі вищої освіти, тим самим підтвердивши доцільність його використання у даній сфері.Item Employment growth determinants: case study of post-soviet countries(Alexander Dubček University, 2021) Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Білан, С.; Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika; Рабе, МарсінThis work is provided with the empirical verification of factors that determine dynamics of employment growth. To achieve this goal, authors use a regression analysis, which allows to define the existence, direction and strength of the connection. The informational background is the international databases, including the World Bank, the European Union, the Organization for Economic Co-operation and Development (OECD) and the United Nations (UN). It allows forming a statistical range of data required for this study during 2000-2018 for 13 Post-Soviet countries. The STATA 11 software package is used for this analysis. The results of this study allow to empirically identify statistically significant and relevant factors among selected economics, social, political, educational groups that determine dynamics of employment growth. This allows forming more sound approaches to the formation of government development programs and government operational actions with a focus on employment growth.