Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
7 results
Search Results
Item Addressee’s factor in the limerick discourse(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, Publishing House “Polytechnica”, 2019) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena ValerianivnaСтаття присвячена аналізу фактору адресата в дискурсі лімеріка. Дослідження свідчить, що дискурс лімеріка характеризується взаємозв'язком адресанта-письменника та адресата-читача/слухача через ідіосинкразичні персонажі, представлені адресантом-письменником.Item Ukraine’s image verbalisation in modern English mass media discourse(Advance Research Journal of Multidisciplinary Discoveries, 2017) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna; Баранова, Світлана Володимирівна; Баранова, Светлана Владимировна; Baranova, Svitlana VolodymyrivnaДослідження присвячене аналізу вербалізації образу України в сучасному англомовному дискурсі ЗМІ. Отримані дані показують, що лексико-семантичні та синтаксичні засоби відіграють провідну роль у формуванні іміджу України в світі. Дані свідчать про те, що сучасний англомовний дискурс ЗМІ рясніє лексикою негативної конотації, більшість дієслів та іменників, що використовуються для опису того, що відбувається в Україні, пов'язані з конфліктами, корупцією, політикою; єдиною сферою, де Україна має сталий і визнаний позитивний образ, є культура.Item The category of modality in educational discourse(Видавництво "КОД", 2019) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna; Черниш, М.В.Стаття присвячена вивченню засобів вираження категорії модальності в англомовному освітньому дискурсі. Виявлено, що в науково-педагогічних текстах англійською мовами в якості ядра мовних репрезентацій суб’єктивної модальності виступають різноманітні модальні дієслова. Їм властиві характеристики, пов’язані з їх функціонуванням в якості сигналу суб’єктивного ставлення автора до викладу педагогічних феноменів, ідей, процесів; способу вираження суб’єктивного авторського ставлення і ряду специфічних об’єктивних закономірностей сучасних педагогічних процесів.Item Особливості використання фоностилістичних засобів у англомовному рекламному дискурсі(Сумський державний університет, 2018) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna; Малай, А.А.Для сучасного рекламного дискурсу характерним є активне уживання звуконаслідування та звуковідтворення. Звуковідтворення – внесення до тексту переданих фонетичними засобами мови криків тварин і птахів, звуки машин й іншої техніки. Зазвичай використовують неповнозначні слова, звукові комплекси, які є індивідуально авторськими і не належать до мовної системи. А це означає, що, по суті, кожен із нас може представити той чи інший звук у своїй власній інтерпретації.Item До питання про класифікаційну представленість метафори(Сумський державний університет, 2018) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna; Мирошніченко, М.В.Дослідження метафори як моделі образного мислення показало, як закладені в підсвідомості мовця поняття можуть вплинути на процес метафоризації, структуру мови та появу оригінальних метафор. Метафора – це передусім засіб встановити індивідуальність конкретного предмету чи явища та передати його неповторниість.Item Реакції-неприйняття на адресантні висловлювання з домінуючою спонукальною інтенцією(Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, 2008) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena ValerianivnaСтаття присвячена аналізу мовленнєвого вираження статусу адресата залежно від типу опозитивного реагування на спонукальні ініціюючі висловлювання.Item Диференціація понять "слухач" та "адресат"(Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2007) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena ValerianivnaВ руслі антропоцентричного та системного підходу, характерного для сучасної лінгвістичної науки, комплексний аналіз вербальних, невербальних та екстралінгвальних компонентів комунікативної взаємодії передбачає урахування важливого антропокомпонента акту комунікації - адресата. Для теорії мовленнєвих актів характерним є оперування термінами "слухач/слухачі", а не "адресат/адресати".